Husk meg
Brukernavn
Passord

Frustrasjonstråd rundt bråket i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 mar 09, 14:31
Endret: 12 mar 09, 14:32
Endret av: Fredd

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 

Glad det ikke sånn, her jeg jobber. Da hadde jeg fått sparken mange ganger etter diverse opprykk, sølv og cupfester....

Hørtes ut som en grei jobb.Cool Vet ikke om det er like populært å komme full på min jobb......(Lærer)

 

Tror det har mye å si hvordan FFK gjør det i begynnelsen av sesongen. Går det dårlig tror jeg denne sesongen kan gå åt skogen.(Nedrykk) Men hvis vi vinner noen kamper i begynnelsen så tror jeg fort alt kan bli bagatelisert og glemt. Bare 3 dager igjen.....Undecided

---------------------------

Fredd


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 mar 09, 15:30

Mann får vel  ikke sparken direkte dersom man møter full opp, mann blir vel sendt hjem dersom dette er første gang.

Så kommer AKAN inn i bildet.med oppfølging, gjentagelse gir sparken. Slik er det trolig også i skolesystemet.

Når det gjelder årets sesong, så tror jeg at vi får se ett FFK som preseterer utfra det mannskapet de rår over. Dvs mest sannsynlig 6 -10 plass, alt bedre er bonus og dårligere er ræva. Tror nok vi må stikke fingrene i jorda og se at FFK overpresetert ifjor, samtidig som de blei undervurdert. Når det gjelder FFK sitt mannskap kan jeg ikke se at det er forsterket fra i fjor. Forsterkninger blir det om Everton viser andre takter og slår til, Levan blomstrer og Borges klarer å raskt avklimatiserer seg. Alt dette er dersom, viss og framtidsfall.

Hva skal til for å lykkes;

1: At de etablerte spillerne klarer å motivere seg for enda ett arbeidsår, hvor fellesskapet er sterkere enn egoet.

2: At det utvikles strategi som kan være motvekt mot at andre lag møter FFK med endret innstilling.

3: At Everton klarer å utvikle sitt potensiale eller motsatt at FFK / medspillere klarer å utvikle hans potensiale.

4: At Levan viser de takter som gjorde han til publikumsyndling i store deler av det fotballinteresserte Sverige.

5: At Borges klarer en rask omstilling, og ikke blir enda en av de mange mellom-amerikarne som har vært misslykka i   Norge.

6: Sist og ikke minst publikum / presse er tålmodige og ikke henger ut spillere/trenere dersom de misslykkes i starten på årets sesong. Vi skal være kravstore, men ikke totalt urealistiske.

 

 

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 mar 09, 08:59

Opprinnelig postet av Erikk

Senere kommer det fram at Grønnhagen ikke har gjort en god jobb med de ynste spillerne, noen her inne på forummet skriver at han heller ikke er populær blandt spilleren på A-laget og Karlsen konfrontere han med dette og blir til slutt sjøvet ut av klubben.

Det er også andre vinklinger: Karlsen var sosialt handikappa, umulig å samarbeide med, det var "my way or the highway" osv. Gjeldnes er ubrukelig, og det er nærmest garantert at han blir kasta på generalforsamlinga (han ble enstemmig gjenvalgt, vel?) osv. osv. Grönhagen har mistillit blant juniorspillerne; senere er det én eller to eks-juniorspillere; Grönhagen har full tillit i A-lagsgruppa; senere er det stor mistillit til ham; Grönhagen kommer full på trening; nei, det er spillere som har kommet fulle på trening... osv. osv. osv.!

Én ting er personkonflikter, en annen ting er når det er klin umulig å finne noe som ligner på fakta. Den ene sier det andre, den andre sier det ene, det blir tydeligvis ikke styring på noe som helst, og det virker som om det er mye vikarierende motiver ute og går. Noen kommentatorer har innsidekilder/-lekkasjer, og skriver reflekterte betraktninger (aka synsing) om situasjonen. Andre har sett nøyaktig samme innsidemateriale og kommer fram til stikk motsatte konklusjoner.

(Jeg gidder ikke å referere noen eksempler på påstander/rykter/konklusjoner engang. De spriker i alle mulige retninger, så take a pick).

Da blir det såpeopera. Det er noen som syns det er grådig artig. Men det er gudhjelpemeg mange år sida jeg slutta å se på Dynastiet og Falcon Crest (and I never looked back)!

Det eneste som kan redde situasjonen, er litt god fotball. Det er det jeg er her for. Og jeg skal gi det en sjanse. Men neste år skal jeg hoppe over hele Silly Season. Jeg skal se på skiskyting og curling, lese om utenrikspolitikk og musikk, kanskje holde et halvt øye på engelsk serie, men jeg skal jaggu ligge unna alt som har med norsk "fotball" å gjøre - og spesielt FFK. For den vinteren her er jaggu den kjipeste jeg kan huske. Frown

(Sånn, så gadd jeg å skrive litt mer om driten allikevel).

---------------------------

Hater hat!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 13 mar 09, 09:33

Problemet mitt med FFK er at det dreier seg om lidenskap.

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 mar 09, 19:16

Opprinnelig postet av Svein

Problemet mitt med FFK er at det dreier seg om lidenskap.

Det kan være en hårfin grense mellom lidenskap og lidelse... ? Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 14 mar 09, 19:28

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Svein

Problemet mitt med FFK er at det dreier seg om lidenskap.

Det kan være en hårfin grense mellom lidenskap og lidelse... ? Wink

 Så sant så sant.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 mar 09, 01:01

Det er ikke mer enn tre måneder siden jeg var fylt til randen av lyse forhåpninger til fremtiden, og i mine mest gjennomsyret optimistiske drømmer kunne jeg tillogmed vagt slippe tanken gjennom realistsensurfilteret, den deilige tanken...."kansje...kansje vi tar...tar gull i 2009??"

Dette er nå borte. Bråket med Grønnis, TKK og alle rykter, tull og faenskap i henhold til spillere, trenere og administrasjon som har bygd seg opp, har nå effektivt drept denne deilige dagdrømmen.

 

Jeg går inn i sesongen 2009 med følelsesløse avstumpede nerver , lite glede og en fatalistisk tankegang, og det er i det hele tatt ikke det minste kos.

---------------------------

Godt nytt Darwin år til alle!

Fra herregud.com. Irilar: Jeg har merket meg at de aller fleste som skriver rasende innlegg her først og fremst er opptatt av å forsvare sin rett til å onanere.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 mar 09, 01:41

Opprinnelig postet av Erikk

Tipper det fort blir husket igjen hvis det blir vist rævva innsats mot BG.

Rart dette, vi avslutter med seriesølv og kan se tilbake på en fantiasikt sesong. Deretter ansette vi Karlsen som er en person mange har stor tro på som sportdirektør. Senere skaffer han oss en etter slik det ble beskrevet en særdels god/lovende ung spiller. På dette tidspunktet så det vanvittig bra ut for oss utenforstående.

Senere kommer det fram at Grønnhagen ikke har gjort en god jobb med de ynste spillerne, noen her inne på forummet skriver at han heller ikke er populær blandt spilleren på A-laget og Karlsen konfrontere han med dette og blir til slutt sjøvet ut av klubben. Senere får vi høre om mer og mer missnøye samt dårlige treningskamper og slosskamp mellom egne spillere på trening.

Hva synes dere FFK bør gjøre nå?

 

Leve med det?

Sølv gir forventningspress gir tøffe tider. Sesongen er lang, laget er veldig bra på sitt beste. Det går seg til.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 15 mar 09, 03:02

Etter å ha sett Stabekk mot LSK i dag ble jeg ikke direkte imponert. Jeg tror at FFK vil finne frem  til godspillet og hevde seg brukbart.

Og vis meg den plassen hvor man har en prestasjons orientert arbeidplass slik FFK er hvor det ikke blir konflikter .....

Tviler på om den arbeidsplassen eksisterer.

Uansett så gleder jeg meg til seriestart!!!!!!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 mar 09, 22:21

Jeg vurderte kamptråden, men det hører vel egentlig hjemme her: I dag begrensa jeg meg til mobil-pling fra TV2 under kampen. Ingen TV, ingen radio, ingen web, ingenting. Jeg kan ikke huske sist gang jeg gjorde det. SÅ frustrert er jeg for tida.

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f