Husk meg
Brukernavn
Passord

Vedrørende plassering BRH/Plankehaugen i 2009 sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 mar 09, 15:45

Opprinnelig postet av Lars 29
Har det blitt snikbrigaderødhvitifisering i alle innlegg her inne, hvor man ikke kan si noe kritisk før man truer med å stenge innlegget?

 

Jeg tror nok andre har det som meg; at de er inderlig lei av en debatt som har blitt tatt opp tusen ganger før og som ender på samme måte hver bidige gang. Men lykke til med tråden...

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 mar 09, 16:07

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lars 29
Har det blitt snikbrigaderødhvitifisering i alle innlegg her inne, hvor man ikke kan si noe kritisk før man truer med å stenge innlegget?

 

Jeg tror nok andre har det som meg; at de er inderlig lei av en debatt som har blitt tatt opp tusen ganger før og som ender på samme måte hver bidige gang. Men lykke til med tråden...

Der traff du spiker'n på hodet gett!! Meget lei vil jeg si...


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 mar 09, 06:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lars 29
Har det blitt snikbrigaderødhvitifisering i alle innlegg her inne, hvor man ikke kan si noe kritisk før man truer med å stenge innlegget?

 

Jeg tror nok andre har det som meg; at de er inderlig lei av en debatt som har blitt tatt opp tusen ganger før og som ender på samme måte hver bidige gang. Men lykke til med tråden...

Der traff du spiker'n på hodet gett!! Meget lei vil jeg si...

Jeg registrerer at jeg ikke har fått et saklig svar på noe jeg vet flere lurer på. Man sier man er lei debatten og dette er en debatt som er tatt opp tusen ganger før, enda dette gjelder et spørsmål om hva som vil skje i 2009 sesongen.

Jeg registrerer også at det sannsynligvis vil bli en strengere reaksjon for blant annet blussing fremover, hvor klubben kan miste poeng.  Hvordan ser BRH på dette? Hva er viktigst blussing eller klubben? Forundrer meg hvis ikke fuck NFF,Waters, FFK etc vil bli brukt som argumentasjon for blussing på tribunen. Er jo tross alt den nye generasjonen:-)

Helt klart vil BRH sin plassering  bli enda viktigere fremover, at disse blir plassert der hvor man har kontroll, bedre det enn om man kan gjemme seg bort øverst på feltet. men det er nå min mening.

Gir meg med denne tråden nå, men må innrømme at jeg er skuffet over flere av mine medsupporteres argumentasjon i denne saken

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mar 09, 08:29

Og vinneren av årets troll 2009 går til *trommevirvel* LARS 29!  En kald torsk sendes i postenCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 mar 09, 09:31

Opprinnelig postet av Husgutt

Og vinneren av årets troll 2009 går til *trommevirvel* LARS 29!  En kald torsk sendes i postenCool

Relevansen til temaet og troll var?

Men det gjenspeiler vel kanskje intelligensen til deg og dine likesinnede.

Prøvde å få igang en debatt vedrørende plassering til BRH i 2009, men tråkket tydligvis på mange " den nye generasjonen " tær her som tydligvis tror at de bestemmer både her inne på forumet og på PH tribunen. Trodde ffksupporter.net var et forum for alle jeg ( også tanter, indianere, juletrær som den nye generasjonen kaller sine medsupportere og ikke bare kvisebefengte guttunger med høyt testosteronnivå på 14 årCool.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 mar 09, 09:33

Opprinnelig postet av Lars 29

Opprinnelig postet av Husgutt

Og vinneren av årets troll 2009 går til *trommevirvel* LARS 29!  En kald torsk sendes i postenCool

Relevansen til temaet og troll var?

Men det gjenspeiler vel kanskje intelligensen til deg og dine likesinnede.

Prøvde å få igang en debatt vedrørende plassering til BRH i 2009, men tråkket tydligvis på mange " den nye generasjonen " tær her som tydligvis tror at de bestemmer både her inne på forumet og på PH tribunen. Trodde ffksupporter.net var et forum for alle jeg ( også tanter, indianere, juletrær som den nye generasjonen kaller sine medsupportere og ikke bare kvisebefengte guttunger med høyt testosteronnivå på 14 årCool.

Det siste var ironisk skrevet, regner med at flere i den nye generasjonen ikke fikk med seg det.

Så dere slipper å svare på denne..Ha en fin dag alle sammen!!!

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mar 09, 10:15

Du må visst ha det med teskje.  Fra wikipedia:

 

Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 mar 09, 10:31

Opprinnelig postet av Husgutt

Du må visst ha det med teskje.  Fra wikipedia:

 

Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».

Det er her du tar veldig feil Husgutt. Jeg har aldri skrevet ting her inne hverken for å provosere eller få hissige diskusjoner. Jeg har prøvd å fremstå saklig og anstendig i mine innlegg. Men dessverre så er noen innlegg kritiske avhengig av saken og slik må det være. Jeg er genuint opptatt av FFK og Fredrikstad og vil klubben og byens beste. Skriver heller ikke bare innlegg om BRH men har også skrevet innlegg om PH, Morgan-saken, Grønhagen etc. Er heller ikke for å fjerne Ultras mentalitet.Jeg vil vel selv kalle meg en FFK Ultras og er vel mer ivrig i og rundt FFK enn de fleste. Men jeg mener fortsatt at alle må innrette seg etter PH sitt reglement og oppføre seg deretter. Ihvertfall når man står på samme tribune med medsupportere.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 mar 09, 10:36

...og ikke minst får kjøpt billetter med Plankehaugens rabatt....

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 mar 09, 11:01

Du Lars du Lars. Du må da skjønne, at hvis du forventer og få et ordentlig svar. Bør du slutte med forsøkene dien på å provosere. hvor mange ganger gjentar du "nye generasjonen" i forrige innlegget ditt? Greier du ikke innrømme at du er gjennomskuet? Men du skal ha for forsøkene dine da, ser også at du er skuffet over dine "medsupporteres argumentasjon". Hva kan du forvente av svar, når hele innspirasjonskilden til å skrive er å provosere?

 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 mar 09, 11:15
Endret: 11 mar 09, 11:44
Endret av: Lars 29

Opprinnelig postet av Liraren

Du Lars du Lars. Du må da skjønne, at hvis du forventer og få et ordentlig svar. Bør du slutte med forsøkene dien på å provosere. hvor mange ganger gjentar du "nye generasjonen" i forrige innlegget ditt? Greier du ikke innrømme at du er gjennomskuet? Men du skal ha for forsøkene dine da, ser også at du er skuffet over dine "medsupporteres argumentasjon". Hva kan du forvente av svar, når hele innspirasjonskilden til å skrive er å provosere?

 

Du Liraren, du Liraren. Hvem har i utrolig mange innlegg kalt seg "den nye generasjonen" og snakket nedsettende om sine medsupportere? Er det PH medlemmer eller er den BRH/RHE medlemmer? Er det å kalle medsupportere for tanter, indianere, juletrær legitimt?

Hvordan kan du kalle det provokasjon når jeg beskriver det flere har kalt seg? Jeg kjenner ikke deg Liraren, men du som dine rødhvit medlemmer tåler tydligvis ikke det snev av kritikk selv når det er berettiget.

Selv etter blussingen ifjor, etter den uheldige episoden på Nadderud etc, røykbomba i Mysen. Har det noengang skjedd at det har kommet frem at BRH beklager sin oppførsel/tar selvkritikk?

For meg så fremstår dere dessverre utrolig useriøst. Dere kunne ha valgt en mer ydmyk linje og flere ville ha respektert dere. Men det blir kanskje for "tantete"

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mar 09, 11:17
Endret: 11 mar 09, 11:19
Endret av: Holters

Dersom det er et provokasjonsforsøk, så biter jo dere BRHere på som utsultede pirajaer, selv om dere heroisk forsøker "å late som" om at dere ikke gjør det. Blir bare pinlig hele greia.

Hadde dere bare klart å overse de små stikkene fra Lars29 i det første innlegget, og faktisk forholdt dere til - og svart på - det han spør om, så hadde aldri denne tråden utviklet seg slik den har gjort. I stedet forsøpler dere nok en tråd hvor dere kunne hevet dere over slike små, irrelevante stikk. Lars29 stiller tross alt berettigede spørsmål, uansett innpakning, men ingen av dere har baller nok til å overse sparkene og heller fokusere på å besvare spørsmålene.

Lars29 har definitivt gode poenger når han sier at BRH-medlemmer ikke evner å ta imot konstruktiv kritikk - det har dere jaggu fått mer enn nok av her inne, selv om det aldri har synket inn.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 mar 09, 11:44

Dette blir bare hakk i plata, Lars! Og det bunner ut i en latterlig "debatt" de fleste er drittlei av for lengst..


Men for å si min mening om det som var spørsmålet, synes jeg vel absolutt at BRH burde stå bakerst slik situasjonen er nå. Lettere å få med seg folk når trøkket kommer bakfra, og trøkket er gjennomgående størst rundt BRH.

 

Ang. sangkontrakter er jeg vel personlig positiv - i den forstand det gjør at vi kan få luket ut de som står på PH-tribunen uten å bidra.

 

Og vedrørende kasting av "objekter" fra BRH-"feltet", kan jeg med hånda på hjertet si at jeg - bortsett fra noen sammenkrøllede ark, og dette herostratisk berømte kruset - ikke har sett noe bli kastet fra oss!

 

Og du får ha lykke til med provokasjonen din. Du sier du ikke gidder kontakte PH, men velger å spørre i dette forum fordi det er av almenn interesse.. Når du ser på denne tråden, virker det som det hadde stor almenn interesse synes du?? Wink

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 09, 12:46

Spørsmål: Er BRH medlemmer av PH?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 mar 09, 12:50

Opprinnelig postet av HotDream

Spørsmål: Er BRH medlemmer av PH?



Ja. Man må være medlem av Plankehaugen for å kunne stå på Plankehaugenfeltet.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 09, 13:37

Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av HotDream

Spørsmål: Er BRH medlemmer av PH?



Ja. Man må være medlem av Plankehaugen for å kunne stå på Plankehaugenfeltet.

Javel, da må dere vel kunne stå hvor dere vil på feltet? Tror ikke jeg hadde blitt så glad om noen skulle bestemme hvor jeg skulle stå... Først til mølla får den plassen de vil ha...?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 mar 09, 15:19

Opprinnelig postet av Lars 29

 

Du Liraren, du Liraren. Hvem har i utrolig mange innlegg kalt seg "den nye generasjonen" og snakket nedsettende om sine medsupportere? Er det PH medlemmer eller er den BRH/RHE medlemmer? Er det å kalle medsupportere for tanter, indianere, juletrær legitimt?

Hvordan kan du kalle det provokasjon når jeg beskriver det flere har kalt seg? Jeg kjenner ikke deg Liraren, men du som dine rødhvit medlemmer tåler tydligvis ikke det snev av kritikk selv når det er berettiget.

Selv etter blussingen ifjor, etter den uheldige episoden på Nadderud etc, røykbomba i Mysen. Har det noengang skjedd at det har kommet frem at BRH beklager sin oppførsel/tar selvkritikk?

For meg så fremstår dere dessverre utrolig useriøst. Dere kunne ha valgt en mer ydmyk linje og flere ville ha respektert dere. Men det blir kanskje for "tantete"

Joda, du har rett der. Nye generasjonen har gått igjen mange ganger, også nedsettende "ordkrig" har forekommet, men det er jo ikke det som var ment som diskusjonstema?

Selvfølgelig vil brh "medlemmer" tenne på pluggene når du skriver ett innlegg, som er gjennomsyrt av små stikk mot brh gjennom hele innlegget. Hvis poenget ditt var kun å kritisere, da kunne du vel skrevet det i overskriften?

I og med at du har svaret på det meste Lars, på hva som er riktig og hva som er galt, kan ikke du fortelle meg da, hva slags linje  burde vi legge oss på?:-)

Og må bare kommentere Holters, får du en god selvfølelse hver gang du kan snakke negativt om "den nye generasjonen" :-) :-)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 11 mar 09, 16:04

Opprinnelig postet av Holters
Dersom det er et provokasjonsforsøk, så biter jo dere BRHere på som utsultede pirajaer, selv om dere heroisk forsøker "å late som" om at dere ikke gjør det. Blir bare pinlig hele greia.

Er det bare meg, eller er dette ganske frisk bruk av språklige midler fra en moderator? Det er kanskje ikke så rart at det er såpass få intressante diskusjoner her inne, når moderatoreren kjører på med såpass tåpelig og rett og slett veslevoksen ordbruk. Det  minner meg rett og slett om noe som kunne stått i en russeavis. 

 

Opprinnelig postet av Holters
Lars29 har definitivt gode poenger når han sier at BRH-medlemmer ikke evner å ta imot konstruktiv kritikk - det har dere jaggu fått mer enn nok av her inne, selv om det aldri har synket inn.

At folk fortsatt gidder å svare på Lars29s konstant svake saksframleggelser i det heletatt er mer overraskende enn at folk blir provosert. Det er såpass åpenbart at Lars29 ikke er intressert i en saklig diskusjon, og da forsvinner hele poenget med å legge fram argumenter.

At BRH ikke har svart godt nok her på forumet på konstruktiv kritikk skal jeg være enig i. Derimot er det, igjen ganske russeavisredaktøraktig,  å kreve at de skal oppføre seg konstruktivt her inne mens 95% av innleggene de får imot seg her inne er fordomsfullt tull og trolling. Det er kanskje et produkt av litt konfliktsky og politisk korrekt moderering?


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 11 mar 09, 18:13

Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av HotDream

Spørsmål: Er BRH medlemmer av PH?



Ja. Man må være medlem av Plankehaugen for å kunne stå på Plankehaugenfeltet.

Må bare spørre;
Hvor befinner denne kontrollen seg hen?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 27 mar 09, 12:28

Det å ha en fornuftig og saklig diskusjon med BRH er som å prøve å ha en fornuftig og saklig diskusjon med relgiøse. Synes Lars29 prøver iherdig å nå igjennom med et seriøst spørsmål om plassering av BRH på PH feltet, bare synd at visse BRH-medlemmer ikke klarer å svare med like fornuftige svar. Å dere lurer på hvorfor dere blir uglesett på, når dere ikke klarer å : Lese innleggene riktig, ta imot konstruktiv kritikk, å svare på innlegg uten å rakke ned på andres meninger eller svare på innlegg med et relativt fornuftig svar. Hvordan mener dere at vi skal kunne ta dere seriøst??

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24