Husk meg
Brukernavn
Passord

Gamle FFK-spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 17 15

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jan 15, 18:46

Ble ikke noe Deportivo på Borges. De ville ikke gi han god nok tid til å tenke seg om. Han blir nok i AIK ut kontrakten

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jan 15, 18:42

En tidligere FFK-spiller har nå like mange mål i årets Ligue 1-sesong som Zlatan Ibrahimovic? Sjokkert? At spilleren er Daniel Wass vil vel kanskje sjokkere mer? Wass er på tredjeplass på toppscorerlisten med sine åtte mål så langt, som nevnt har Zlatan scoret like mange, men har jo selvsagt vært mye skadet.

Ikke verst for en høyreback som knapt fikk sjansen i FFK.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 jan 15, 15:11

Opprinnelig postet av Rey

Ble ikke noe Deportivo på Borges. De ville ikke gi han god nok tid til å tenke seg om. Han blir nok i AIK ut kontrakten

Da ble han klar allikevel.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 22 jan 15, 19:14

Opprinnelig postet av arte et labore

En tidligere FFK-spiller har nå like mange mål i årets Ligue 1-sesong som Zlatan Ibrahimovic? Sjokkert? At spilleren er Daniel Wass vil vel kanskje sjokkere mer? Wass er på tredjeplass på toppscorerlisten med sine åtte mål så langt, som nevnt har Zlatan scoret like mange, men har jo selvsagt vært mye skadet.

Ikke verst for en høyreback som knapt fikk sjansen i FFK.

 

Etter hva jeg kan huske fikk han en kamp sentralt på midten under Tom Nordli var det vel? Mulig det var Grønis, husker ikke. Den ene kampen var han kjempegod, mye bedre enn på backen, og man kunne virkelig se hva som bodde i ham. Men på den tiden var det vel ingen i Ffk som var våkne i det hele tatt, så de hadde vel ikke klart å skrive kontrakt med Messi om han hadde prøvespilt. Husker jeg stusset veldig når de lot han gå, særlig etter hva han viste i den kampen på midten


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jan 15, 19:39
Endret: 22 jan 15, 19:39
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av madserazzi

Opprinnelig postet av arte et labore

En tidligere FFK-spiller har nå like mange mål i årets Ligue 1-sesong som Zlatan Ibrahimovic? Sjokkert? At spilleren er Daniel Wass vil vel kanskje sjokkere mer? Wass er på tredjeplass på toppscorerlisten med sine åtte mål så langt, som nevnt har Zlatan scoret like mange, men har jo selvsagt vært mye skadet.

Ikke verst for en høyreback som knapt fikk sjansen i FFK.

 

Etter hva jeg kan huske fikk han en kamp sentralt på midten under Tom Nordli var det vel? Mulig det var Grønis, husker ikke. Den ene kampen var han kjempegod, mye bedre enn på backen, og man kunne virkelig se hva som bodde i ham. Men på den tiden var det vel ingen i Ffk som var våkne i det hele tatt, så de hadde vel ikke klart å skrive kontrakt med Messi om han hadde prøvespilt. Husker jeg stusset veldig når de lot han gå, særlig etter hva han viste i den kampen på midten

Han var på lån.  Spilte kun back på A-laget. Men midtbane på 2. Laget,  i alle fall en kamp

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jan 15, 19:44
Endret: 22 jan 15, 19:47
Endret av: Rey

Det må ha vært siste kamp i 2009. Eneste kamp han spilte på midten (starta som back) for oss og det var mot et Lyn i oppløsning. Vi vant 5-0, men du har rett i at han spilte godt i den kampen.

Er ikke så veldig rart vi "lot" han gå. Hadde vel i realiteten ikke noe valg. Vi rykket ned og Nordli hadde ikke veldig troa på han etter en ekstremt svak debut for oss. Wass var på lån og ser nok på halvåret her som et mareritt uten tillit, uten spilletid og masse rot.

Opprinnelig postet av Spillerbørs mot RBK, Tromsø og Lyn

Karakter 2: Tung debut. Åpner ustødig og nervøst. Slår flere svake pasninger. Sliter én-mot-én. Lager straffespark klønete.

Spilte ikke lenge nok: Viser spennende offensive kvaliteter, men også usikkerhet med ball, i et innhopp på nesten 30 minutter.

Karakter 6: Får en sjelden sjanse og bidrar med både hurtighet og aggressivtet, først som høyreback og senere på midten

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 02 feb 15, 18:36

Rayo Vallecano - Deportivo La Coruna 1 - 2 (Borges 2)

Helt ok debut :) Morro at Celco endelig har fått sjansen på det nivået han hører hjemme! Litt merkelig at han ikke kom seg ut av Skandinavia tidligere.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 feb 15, 13:20

Khalifa Jabbie er i Norge for å vise seg fram for Sarpsborg 08

http://www.f-b.no/Spilte_for_FFK___n__er_han_Sarpsborg08_aktuell-5-59-62750.html

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 feb 15, 14:30

Vi gabortsolgte jo Jabbie for å få inn Berg. Nå skal jeg prøve meg som spåmann:

Jabbie kommer til å gjøre sine saker bra i Særp (eller hvor han skulle havne) i kommende sesong.  Berg kommer til å være like dårlig (eller dårligere hvis det er mulig) i denne sesongen enn den forrige.

Vil noen vedde mot meg på dette grunnlaget?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 13 feb 15, 16:25

Jabbie har spilt i den tyrkiske toppserien denne sesongen,  men fikk ikke fornyet kontrakten.  At han holder norsk TL nivå er det vel liten tvil om.  

I mine øyne var Berg en av våre beste forrige sesong,  og god nok til at Glimt ville hente han til TL. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 feb 15, 00:06

Opprinnelig postet av kanogvetalt

I mine øyne var Berg en av våre beste forrige sesong, ....

Det tror jeg ikke engang Berg selv er enig med deg i. Han slet mye med skader, fikk ikke trent skikkelig og var aldri i nærheten av å prestere på det nivået han var forventet å gjøre. Tror han er veldig revansjelysten før denne sesongen, han har jo aldri fått vist hva han er god for hos FFK, i Glimt var han derimot meget stabil og god. Håper han holder seg skadefri i år, da kan han bli meget vikitig for oss.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 feb 15, 00:09

Kanskje blir Jabbie veid for lett i Særp og i steden blir med våre gutter til La Manga, kunne vel vært en god signering det?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 feb 15, 09:30

Ikke en spiller, men en Gammel trener Tom Nordlie. Sett av tid og se på dette

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 mar 15, 15:49

Amin Askar skal være på vei til Sarpsborg 08

http://www.f-b.no/Askar_p__vei_til_Sarpsborg_08_-5-59-96527.html

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 27 mar 15, 07:50

Opprinnelig postet av kjell-H

Amin Askar skal være på vei til Sarpsborg 08

http://www.f-b.no/Askar_p__vei_til_Sarpsborg_08_-5-59-96527.html

Det siste han gjorde der oppe som FFK spiller var å legge opp til et selvmål, score vårt 4. og siste mål og bli kåret til BB av VG.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 mai 15, 20:48

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Ble ikke noe Deportivo på Borges. De ville ikke gi han god nok tid til å tenke seg om. Han blir nok i AIK ut kontrakten

Da ble han klar allikevel.

Berget plassen gjorde de også, med Borges fra start. 2-2 borte mot Barca holdt akkurat.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 15, 17:37

Kanskje ikke verdt å dra opp tråden kun for denne, men jeg må si at vår tidligere estiske forsvarsklippe har tapt seg de siste årene.


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 18 nov 15, 00:18

Opprinnelig postet av arte et labore

Kanskje ikke verdt å dra opp tråden kun for denne, men jeg må si at vår tidligere estiske forsvarsklippe har tapt seg de siste årene.

Nå lo jeg godt! Laughing


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 nov 15, 22:08
Endret: 23 nov 15, 22:08
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Erikk

Vi gabortsolgte jo Jabbie for å få inn Berg. Nå skal jeg prøve meg som spåmann:

Jabbie kommer til å gjøre sine saker bra i Særp (eller hvor han skulle havne) i kommende sesong.  Berg kommer til å være like dårlig (eller dårligere hvis det er mulig) i denne sesongen enn den forrige.

Vil noen vedde mot meg på dette grunnlaget?

Bergs kvalitet viser det seg vanskelig å si noe om etter årets sesong ... ble aldri frisk og er vel nå moden for en tilværelse som fotballpensjonist. Andre har spekulert i at han kan være aktuell for trenerteamet til Halvorsen. Det er godt mulig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 nov 15, 22:08

Opprinnelig postet av arte et labore

Kanskje ikke verdt å dra opp tråden kun for denne, men jeg må si at vår tidligere estiske forsvarsklippe har tapt seg de siste årene.

Hæhæhæ Laughing

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 17 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24