Husk meg
Brukernavn
Passord

Portomonese-FFK (Treningskamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 feb 09, 18:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Må innrømme at jeg bet meg merke i denne kommentaren til Grønis: "Vi trener lite med ball for spillerne blir lettere skadet når man trener med ball". Synes FFK virker tunge, lite samspilte, ja, rett og slett rustne.

Faen, er det fotball eller friidrett de driver med?? Trene lite med ball er jo flott hvis man skal bli verdensmester på maraton, men ikke hvis man skal bli fotballspiller.

Synes det virker som Grönhagen og FFK er helt på bærtur for tiden. Kan nesten virke som vår kjære trener vant maktkampen, og deretter er det "Plan ødelegg klubben fortest mulig".

Nå er jeg jævli frustrert på de bortskjemte møkkaspillerne våre merker jeg!! Yell

Pass på blodtrykket nå!! Dårlig generalprøve - god premiere... Er det ikke det de sier da? Men ja, jeg er enig med deg om at dette var dårlig!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 feb 09, 18:53

Jeg blir bekymret når jeg ser så dårlig offensiv samhandling, tror Grønis har brukt for mye tid å teste forskjellige spillere og system. Hjelper ikke med god kondis hvis alle blir løpende imellom.
Når vi i tillegg ikke har en trygg matchvinner keeper som vi har hatt med svenskene, tror jeg det blir ett nytt år midt på treet.
Eneste lysglimt for meg er at jeg tror Dominic kan bli en kjempe hit hvis han får sjangsen.
Trulsen synes jeg man kan leie bort til ett adecco lag først som sist, sorry alle som skriker etter local lads, men han er bare usynelig og ikke god nok ennå.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 feb 09, 18:55

Blodtrykket er litt velt høyt ja. Men fy faen, skulle tro de ikke gidder å spille fotball og skåre mål. Og hva er vitsen med å drive å teste ut masse forskjellige formasjoner når man ikke klarer å spille fotball i 4-4-2 engang?

Nei, fytti. Vi begynner på nytt hjemme mot Godset (som forøvrig er i knallbra form) på stadion. Bortekampen mot Glimt ser jeg kølmørkt på slik vi spiller nå. Hjemmekampen mot Godset også forresten. Men den vinner vi garantert.

La oss håpe guttene og treneren skjønner alvoret snart, ellers blir det månelyst blandt fansen ganske raskt.

Eneste trøst er at Viking er enda dårligere enn oss om dagen, men det er intet sjokk med Tippeligaens mest oppskrytte trener.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 09, 19:41
Endret: 26 feb 09, 19:47
Endret av: Patrioten

http://www.f-b.no/article/20090226/FFK/709812582/1220/NYHET var vist ikke mye interessert i kampen, kunne jo like godt la være å skrive, men det står vel stil med kampen, like dårlig av begge.

Det savner vi mest fra forrige sesong er Daniel Ø, han oset det trygghet ut av, tror ikke forsvars spillerne våres er like trygge med ung guttene våres, der tenker de mer enn nødvendig, det er ikke mer enn det, mister de litt oppmerksomhet og vips, så kommer tabbene.

Nå har vi sluppet in 12 mål på seks kmper, altså to innslupne i snitt. Kan fort bli fler, vi har igjen to treningskamper til

Kanskje vi bør skaffe hos en keeper til, ser ut som våres trenger konurranse


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 09, 19:58

-Gardar fikk en "kjenning" bak i låret. Han blir underøkt -så får vi se hvor alvorlig det er, sa Joacim Jonsson tol FFKs hjemmeside 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 feb 09, 20:01

Etter kampen mot Moss i fjor var det jo like stor pessemisme blandt folk. Vent til serien faktisk begynner med å være negative...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 09, 20:16
Endret: 26 feb 09, 20:20
Endret av: Patrioten

Mulig at Ørlund flytter på seg til sommeren, kanskje han kommer tilbake igjen

http://www.fotbolldirekt.com/tar-död-på-örlundrykte-lovar-att-det-inte-ligger-något-i-det


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 26 feb 09, 20:19

Opprinnelig postet av Patrioten

http://www.f-b.no/article/20090226/FFK/709812582/1220/NYHET var vist ikke mye interessert i kampen, kunne jo like godt la være å skrive, men det står vel stil med kampen, like dårlig av begge.

Det savner vi mest fra forrige sesong er Daniel Ø, han oset det trygghet ut av, tror ikke forsvars spillerne våres er like trygge med ung guttene våres, der tenker de mer enn nødvendig, det er ikke mer enn det, mister de litt oppmerksomhet og vips, så kommer tabbene.

Nå har vi sluppet in 12 mål på seks kmper, altså to innslupne i snitt. Kan fort bli fler, vi har igjen to treningskamper til

Kanskje vi bør skaffe hos en keeper til, ser ut som våres trenger konurranse

Etter det jeg så i dag er det meget mange som må skiftes før keeperene, men en kjensgjerning at du ikke vilha de som er der, sesongåpningen i fjord er vist glemt:-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 09, 20:33

I fjor spilte vi ni treningskamper og vant fem kamper og en uavgjort og slapp in 12. mål,mens vi hitil har spilt fem kamper og vunner vunnet bare en, men har sluppet inn like mye som alle treningskapene i fjor.

Var ikke jobben med forsvarsarbeidet over og at det nå skulle satses på det offensive?

Hvor mener dere, at bør jobbes mest med framover, defensivt, eller offensivt?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 feb 09, 20:36

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor mener dere, at bør jobbes mest med framover, defensivt, eller offensivt?

'

Slutt med friidrettstreninga, og begynn å trene FOTBALL i stedet. Nå er det nok jr-tendenser i kampene.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 feb 09, 21:21

Om FFK ikke skulle lykkes i år tror jeg det først og fremst vil være på grunn av kravstore supportere som begynner å stille spørsmålstegn ved treneren så fort ikke alt går på skinner. Tror vel de fleste husker hva som hendte med Mons Ivar Mjelde i fjor...

Jeg har tiltro til at Anders Grönhagen og hans team(treningsopplegget er ikke Grönhagens solo-kjør) vet hva som er best for laget. Nesten alle spillerne i troppen har fått litt matchtid, så får vi jobbe de to siste kampene(eller er det flere?) med å kjøre inn en fast startellever som trenerteamet mener er det beste.

Om FFK ikke starter godt når serien starter er det betimelig å stille seg et spørsmål om noe er galt- ikke to-tre treningskamper før alvoret starter.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 feb 09, 21:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

Slutt med friidrettstreninga, og begynn å trene FOTBALL i stedet. Nå er det nok jr-tendenser i kampene.

kampene har ikke begynt enda

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 feb 09, 21:49

Dette var jo oppløftendeYell Får håpe Borges blir klar til seriestart og at han er så god som vi drømmer om..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 feb 09, 21:56

Vi har nå engang valgt brød og sirkus så jeg synes ikke vi skal spare på kritikken Lemmy. "Brød og sirkus"-varianten er fin sånt sett at man helst bør klage med en gang det går dårlig og ideelt sett kreve at minst ett hode ruller før seriestart Cool.Hiv på mere køl !

Men over til noe annet: Er det alt for naivt å tro at Grønhagen og FFK har så stålkontroll og selvtillitt, ikke minst, at de nå i oppkjøringsfasen kan eksperimentere med ulike formasjoner og treningsopplegg? Ideelt sett blir vi også i år, på tross av fjorårets resultat, skikkelige underdogs! Kanskje det er et skikkelig spekulativt-beregnende opplegg?

Merkelig at de har prioritert å trene uten ball så lenge som de har gjort. Hva er det med FFK og ytterpunkter? Eggen lot styrketreningen være helt opp til spillerne selv, mens de utelukkende fokuserte på trening med ball. I år virker det som om de har kuttet ut ballen helt i frykt for skader. Hvor har den gylne middelvei gjort av seg?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 26 feb 09, 23:44

Som jeg har nevnt tidligere, så trenger vi en ny keeper som vil heve kvaliteten helt bakerst + forsterkninger i forsvaret ( høyreback og midtstopper ).

Begynner det ikke å bli ganske åpenlyst for de fleste nå ?

Får vi det på plass, så mener jeg at laget er godt nok for topp 5.

For å havne på topp 3, så må det en goalgetter på plass.

Selvfølgelig er det snakk om penger her, så det blir mer ønsketenking.....AllikevelLaughing

I disse trange tider må det være bedre å leie enn å eie...( visse forsterkninger kanskje for å minske kostnadene ? ).

Noe må gjøres, for dette holder ikke...aldri i livet. Da snakker vi nederste halvdel....Og der vil vi ikke være vel ???

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 feb 09, 06:46

Kanskje Arsenals norske forsvarstalent er på vei til oss?

Det er i hvertfall flere Tippeligaklubber som ønsker leie han

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4156769.ece


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 09, 12:56

Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje Arsenals norske forsvarstalent er på vei til oss?

Det er i hvertfall flere Tippeligaklubber som ønsker leie han

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4156769.ece

Trukke det nei....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 feb 09, 17:47

Mente ikke Grønnis, at det ville bli mindre skader, uten ball?

Virker ikke slik, to spillere ute flere uker og rekker ikke seriestarten, nei se begynn med ball igjen, jo fortere jo bedre.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 09, 22:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Mente ikke Grønnis, at det ville bli mindre skader, uten ball?

Virker ikke slik, to spillere ute flere uker og rekker ikke seriestarten, nei se begynn med ball igjen, jo fortere jo bedre.

He he, de ble jo skadet når de spilte kamp. Med ball! Laughing



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f