Husk meg
Brukernavn
Passord

Tyskland-Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 feb 09, 18:04

Tyskland mot Norge i privatlandskamp idag. KAmpen går på TV2soumo eller TV2sport.

 

Hva tror dere om kampen? Kan drillo gi norge nok ett hederlig resultat, så mange år etter?

 

Jeg vet ikke med dere, men jeg er ihvertfall spent!

 

Men tipper at Tyskland blir noen nummer for sterke. Sier 3-1 til tyskland

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 feb 09, 18:10

2-0

---------------------------

Heia FFK


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 11 feb 09, 19:19

Til dere som ikke har TV2 Sport eller abonnerer på Sumo, her er en link som jeg tror vil vise kampen. Trykker man på "Play" nedover på de sorskjellige linkene, så finner man forhåpentligvis en side som funker og viser kampen. Men da blir det vel ikke med norsk kommentator....

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=30001&part=sports

Laughing

---------------------------

Nå går vi for gull!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 feb 09, 21:56
Endret: 11 feb 09, 21:57
Endret av: keiko99

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa norge leder... jeg er norsk patriot takket være drillo

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 feb 09, 22:27

Da ble det seier mot Tyskland! Helt sykt!

---------------------------

Fredd


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 feb 09, 22:27
Endret: 11 feb 09, 22:28
Endret av: keiko99

åååååååååååååååååååå fy flate vi vant. ååååååååååååååå takk drillo.....Takk Grindheim.... Takk Norge

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 11 feb 09, 22:31

Opprinnelig postet av keiko99

åååååååååååååååååååå fy flate vi vant. ååååååååååååååå takk drillo.....Takk Grindheim.... Takk Norge

Og vi har det bra?

Bra comeback av Drillo.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 11 feb 09, 22:32

Haha gå hjem og vogg hareideTongue out

Å så synnsykt deilig!!!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 11 feb 09, 22:32

Nå ska vi passe oss for hylekoret og ja det var bare en kamp, mye kan fortsatt skje men! For en mann, for en trener! Norge spilte jo faktisk til tider fotball i dag!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 feb 09, 22:33

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av keiko99

åååååååååååååååååååå fy flate vi vant. ååååååååååååååå takk drillo.....Takk Grindheim.... Takk Norge

Og vi har det bra?

Bra comeback av Drillo.

klart vi har det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. faen dette var jo deilig.... Norge trengte drillo

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 feb 09, 22:33

Skuffa!!! Tenk at jeg kunne ta så grundig feil i resultat tipset! 3-1 tippa jeg... jaddda (slå-seg-i-hodet-smily)

 

Morro med seier! Viser at det faktisk er lov å håpe at Norge kan by på magiske fotball kamper også i fremtiden! Fantastisk norsk innsats i forsvar og overganger! Drillo effekten tilbake? hmm.... spent på fortsettelsen nå..

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 feb 09, 00:23

Lurer på hva Drillo klarer å utrette med A-laget, når han vinner fullt fortjent med B-laget borte mot Tyskland! Herlig seier rett og slett, og spillet var faktisk ikke så ille heller. Mye fint spill til tider og spillerne så ut til å faktisk jobbe for landet og laget.

Braaten er for øvrig en kul fyr!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 feb 09, 01:40

lurer på hvor mye vi hadde tapt med hareide jeg hehe

jeg vedder at den tyske treneren for sparken Cool

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 feb 09, 07:40

Opprinnelig postet av FFK1903

Lurer på hva Drillo klarer å utrette med A-laget, når han vinner fullt fortjent med B-laget borte mot Tyskland!

Hvem er det som er "A-lag" som ikke var med, bortsett fra Carew, som jeg mener er selvskreven på laget hvis han er skadefri og i form. Riise er muligens et bedre alternativ enn Bertelsen, men jeg er jammen ikke sikker...

Andre, da? Aarøy? Moa? Iversen? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 feb 09, 08:40

F***meg genialt! Laughing

Jeg føler nesten dette som en personlig seier, etter å ha irritert meg i årevis på "fotballeksperter" som har rakka ned på Drillo og genierklært Hareide. "Stolte øyeblikk" liksom.

Hareide var litt som Bush: Altfor mange bortkasta år.

---------------------------

Hater hat!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 12 feb 09, 08:51

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av FFK1903

Lurer på hva Drillo klarer å utrette med A-laget, når han vinner fullt fortjent med B-laget borte mot Tyskland!

Hvem er det som er "A-lag" som ikke var med, bortsett fra Carew, som jeg mener er selvskreven på laget hvis han er skadefri og i form. Riise er muligens et bedre alternativ enn Bertelsen, men jeg er jammen ikke sikker...

Andre, da? Aarøy? Moa? Iversen? 

Riise er flere klasser bedre enn Bertelsen pr dags dato. Jeg synes Bertelsen faller igjennom på dette nivået. Tempomessig holder han, men ballbehandling, pasninger og posisjonering er ikke bra i det hele tatt.

Jeg synes faktisk Bertelsen er norges fjerde beste venstreback, kanskje også nr fem.

1. John Arne Riise
2. Bjørnar Holmvik
3. Erlend Hanstveit
4. Knut Olav Rindarøy / Trond Erik Bertelsen

Ellers er jeg enig med deg. Det er kun Carew som er selvskreven i en førsteellever. Men jeg ville nok vurdert Høiland på backen og Reginiussen i midten bak. Henning Hauger synes jeg også er bedre enn Andresen som defensiv midtbane. Evt Demidov eller Tettey.

Moa er også god nok for en tropp ja, Iversen også. Men Aarøy? Ikke faen! Wink


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 feb 09, 10:28

Det er jo det som er det geniale med Drillo stilen; spiller ingen rolle hvem som spiller (A-lag eller B-lag) så lenge de er tro mot systemet og har innsats så det holder. Tror kanskje "stjerner" ikke lykkes så godt under Drillo, da de ikke får spille slik de selv ønsker. Mens de som er "nest best" er lydig mot hans enkle filosofi og vet dette kan bli inngangsbilletten til videre karriere på landslaget.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 feb 09, 11:24

Opprinnelig postet av denialsander
Hvem er det som er "A-lag" som ikke var med, bortsett fra Carew, som jeg mener er selvskreven på laget hvis han er skadefri og i form. Riise er muligens et bedre alternativ enn Bertelsen, men jeg er jammen ikke sikker...

Andre, da? Aarøy? Moa? Iversen?

Tarik! Laughing

Neida, B-lag var vel et noe sterkt ord, men Carew alene er jo en dimensjon når han er i form og vår eneste stjerne på laget. Riise spiller fast på Roma og blir nevnt som en av de bedre spillerne der. Bertelsen får i grunn lov til å være ganske anonym på et anonymt Viking-lag. Riise er en klasse eller to over mener nå jeg, mens Bertelsen mer er et bevis på at vi ikke har all verdens med alternativer etter Riise.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 feb 09, 14:08

Det er for godt til å være sant at Drillo er tilbake.

Hareide snakka med store ord om det ene og det andre, det enkle er ofte det beste. Drillo fotballen er totalt misforstått i landet i hvertfall.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander og vinkler og løpskapasitet og førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 feb 09, 14:54

Det eneste som er litt trist, er selvfølgelig at man ikke fikk sett kampen...

Fra neste år har TV2 tenkt å gjøre betal-TV av hovedkanalen sin også. Det må de selvfølgelig gjerne gjøre, men jeg skal i hvert fall ikke betale dem for å få lov til å se på de stadig flere reklamepausene deres. Og provokasjoner som denne gjør jo ikke at man får mer lyst til det, akkurat.

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3