Husk meg
Brukernavn
Passord

Levon Pachajyan på vei til Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 feb 09, 09:40
Endret: 04 feb 09, 09:42
Endret av: aavdst

Levon Pachajyan på vei til Fredrikstad? 

Han skal trene med FFK på La Manga . Fra svenske GAIS

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 feb 09, 09:45

Håper ikke han er sentral midtbane. Vi trenger vel egentlig mer en høyrekant enn en sentral midtbanespiller som vi i tillegg får enda en ny av til sommeren.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 04 feb 09, 09:49
Endret: 04 feb 09, 09:58
Endret av: linbus

Jeg leser på f-b at det skal muligens være ny spiller på La Manga idag, noen som har peil?

 

http://www.f-b.no/article/20090204/FFK/554177220/1220/NYHET

 

"Fredriksstad Blad er kjent med at klubben lenge har jobbet med en brasiliansk spiller som for tiden spiller i Romania. Både navn, alder, klubb og posisjon på banen er forløpig ukjent."

---------------------------

708 - Vil alltid huske lange stå.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 feb 09, 09:49

Han refereres som kantspiller. Usikker på hvilken side. Han har i tillegg spilt champions league kvalifiseringer en årrekke for sin gamle klubb i Armenia. Tromsø var på banen og vurderte ham tidligere i år. Da var det snakk om en prislapp på ca 3,5 mill NOK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 feb 09, 09:52
Endret: 04 feb 09, 10:08
Endret av: Holters

ffksupporter.net: Skandinavias raskeste kantspiller

Høyrekant forresten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 04 feb 09, 10:17

Opprinnelig postet av aavdst

Han refereres som kantspiller. Usikker på hvilken side. Han har i tillegg spilt champions league kvalifiseringer en årrekke for sin gamle klubb i Armenia. Tromsø var på banen og vurderte ham tidligere i år. Da var det snakk om en prislapp på ca 3,5 mill NOK

Fredrikstadfk.no - Høyre kant visstnok. 

 

Ligger ganske mye av karen på Youtube - del2, spennende!


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 04 feb 09, 15:14

Levon virker utrolig spennende!  En kjapp og god høyrekant er vel noe av det vi har savna mest de siste åra. Får skryt for i det som mange kaller den vanskelige "første-sesongen" i Sverige. Putta ikke mye mål, men det er vel heller ikke en vings oppgave. Ser at han putta atskillig mer i 2007 i Armenia. Det skyldes selvsagt nivået, men kanskje like mye at han var erfaren og varm i trøya. Håper Levon blir å se i hvitt og rødt, magefølelsen er god!  

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 feb 09, 15:31

Tja.. Han virker jo god, men det er ikke bare stas. Enda en spiller som ikke snakker språket, og som Gais muligens har trøbbel med å få til å trives, og som koster en del penger. hmm.. Bør være en god deal eller mye bra research bak for at jeg ville satset på denne hesten. Dessuten har vi jo barsom og kvisvik enn så lenge. Barsom er kanskje ikke kjapp, men han har en smittende vinnervilje og defansiv arbeidskraft som man ikke skal kimse av.

Alt i alt: Hvis han ikke krever mye lønn så go for it..


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 feb 09, 16:05

"Har följt GAIS på nära håll i över 25 år nu men tror aldrig vi haft en diva större än Levon."

Gais-supporter på svenskafans.com

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 feb 09, 16:40

Gais er vist en klubb som ikke har problemer med å la spillere gå, hvis de ikke ønsker å være der.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 feb 09, 18:59

Utifra klippene på you tube ser det ut som en brukbar spiller, men han får litt dårlig omtale på GAIS forum. Omtalt som diva og en som sprer galle rundt seg etc...

Får litt dårlige vibber av det, men ellers spennende..Undecided

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 feb 09, 22:21

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Utifra klippene på you tube ser det ut som en brukbar spiller, men han får litt dårlig omtale på GAIS forum. Omtalt som diva og en som sprer galle rundt seg etc...

Får litt dårlige vibber av det, men ellers spennende..Undecided

 

Pris gjenspeiler som regel totalen av plusser og minuser ved en spiller. Her er det altså en del minuser, som gjør han aktuell for FFK istedenfor en større  klubb. Skal vi finne uslepne diamanter til en rimelig penge, er ikke Sverige landet å lete i. Trenger vi en diva i klubben, og er Grønnis treneren som kan temme en slik type?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 feb 09, 22:39

Nå står det vel mellom Askar og Levon som ny høyrekant?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 feb 09, 09:14

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Utifra klippene på you tube ser det ut som en brukbar spiller, men han får litt dårlig omtale på GAIS forum. Omtalt som diva og en som sprer galle rundt seg etc...

Får litt dårlige vibber av det, men ellers spennende..Undecided

 

Pris gjenspeiler som regel totalen av plusser og minuser ved en spiller. Her er det altså en del minuser, som gjør han aktuell for FFK istedenfor en større  klubb. Skal vi finne uslepne diamanter til en rimelig penge, er ikke Sverige landet å lete i. Trenger vi en diva i klubben, og er Grønnis treneren som kan temme en slik type?

 

Vel, Grønnis klarte å få Kvisvik treningsvillg så jeg tror absolutt at han kan være den som får skikk på fyren...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 feb 09, 10:09

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Utifra klippene på you tube ser det ut som en brukbar spiller, men han får litt dårlig omtale på GAIS forum. Omtalt som diva og en som sprer galle rundt seg etc...

Får litt dårlige vibber av det, men ellers spennende..Undecided

 

Pris gjenspeiler som regel totalen av plusser og minuser ved en spiller. Her er det altså en del minuser, som gjør han aktuell for FFK istedenfor en større  klubb. Skal vi finne uslepne diamanter til en rimelig penge, er ikke Sverige landet å lete i. Trenger vi en diva i klubben, og er Grønnis treneren som kan temme en slik type?

 

Vel, Grønnis klarte å få Kvisvik treningsvillg så jeg tror absolutt at han kan være den som får skikk på fyren...

 

Grønis OG kreditorene ja...

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 feb 09, 23:32
Endret: 05 feb 09, 23:45
Endret av: benksliter`n

http://bobbiete.blogspot.com/2008/02/levon-pachajyan-intervjuv-i-klubb-tv.html

http://www.armfootball.com/forum/index.php?showtopic=1004&st=0

http://www.soccerway.com/media/video/?v=em7EpaQxiEY

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 feb 09, 00:09

Opprinnelig postet av benksliter`n
http://bobbiete.blogspot.com/2008/02/levon-pachajyan-intervjuv-i-klubb-tv.html

Lagt ut 6. februar, den fant du fort tenkte jeg, det er jo åtte minutter siden det ble 6. februar. Så fikk jeg se at det var for nøyaktig et år siden :p

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 feb 09, 16:41

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av benksliter`n
http://bobbiete.blogspot.com/2008/02/levon-pachajyan-intervjuv-i-klubb-tv.html

Lagt ut 6. februar, den fant du fort tenkte jeg, det er jo åtte minutter siden det ble 6. februar. Så fikk jeg se at det var for nøyaktig et år siden :p

 

Tror du dette kan være en spiller som TKK har sett på? Mye tyder jo selvfølgelig på Jocke/Grønis ettersom han kommer fra Sverige, men jeg bet meg merke i noe som han sa. Han ville nemlig ikke på prøvespill da han ser seg selv som for god til dette (som han sa så er han på landslaget). Det var dette som TKK sa at han blant annet så etter hos spillerne når han gjorde research på dem. Gode spillere har som regel for mye stolthet til å akseptere prøvespill. Det kan jo hende at TKK har hatt denne mannen i under oppsikt på et vis gjennom sitt nettverk lenge før han kom til Sverige for alt vi vet.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 feb 09, 17:26

Opprinnelig postet av Shadar
Tror du dette kan være en spiller som TKK har sett på?

Nei.

1. argument, Han er "for gammel" og innehar ikke nevneverdig videresalgspotensial.

2. argument: Patrick Mörk er agenten. Jocke/Grönis har allerede et meget godt samarbeid med han. Mörk har vært involvert i avtalene til Adiyiah, Örlund, Wallace, Zengin... Det skulle ikke forundre meg om det var noen flere også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 feb 09, 15:51
Endret: 08 feb 09, 15:51
Endret av: Shadar

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Shadar
Tror du dette kan være en spiller som TKK har sett på?

Nei.

1. argument, Han er "for gammel" og innehar ikke nevneverdig videresalgspotensial.

2. argument: Patrick Mörk er agenten. Jocke/Grönis har allerede et meget godt samarbeid med han. Mörk har vært involvert i avtalene til Adiyiah, Örlund, Wallace, Zengin... Det skulle ikke forundre meg om det var noen flere også.

Ok. Greit å vite. Av det du har sett av denne spilleren, hva synes du? Selv synes jeg de youtubevideoene sier litt lite om spilleren. Nivået virket ganske lavt i "skrytevideoene", og treningskampen mot RBK var kanskje litt vanskelig å bedømme ut i fra. Uten å slå fast noe fikk jeg et inntrykk av en litt middelmådig spiller som ikke var i sin beste form og som kanskje har blitt skrytt på litt vel mye fart og teknikk (selv om det ikke var til å klage på). Jeg håper denne spilleren har noe helt spesielt å by på rent sosialt i troppen samt at han viser stor treningsiver og innehar forbedringspotensial. Men som sagt, skummelt å dømme en spiller som man har sett så lite.

Er det noe hold i ryktene far GAIS-fansen om at vedkommende er en primadonna? Kankje de bare er lei seg for å miste ham..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3