Husk meg
Brukernavn
Passord

Bråk/uenighet mellom Grønis og Karlsen

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jan 09, 12:47

Opprinnelig postet av Lex

En "hemmelig " avtale med TKK  Vi snakkes neste år. Ut ned Grønis og inn med Karlsen...

TKK sa jo det at det ikke var umulig for han og komme tilbake ved en senere anledning...

 

Det hadde vært konge!!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jan 09, 12:53

Undersøkelsen på f-b.no gir et tydelig bilde av at det er stor sprik "på grasrota" også:

Var det riktig av sportsjefen å trekke seg?

Ja, best for klubben (48%)
Nei, Grönis burde trukket seg (36%)
Bryr meg ikke (16%)
 
(530 stemmer totalt)

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 23 jan 09, 13:04

Opprinnelig postet av Lex

En "hemmelig " avtale med TKK  Vi snakkes neste år. Ut ned Grønis og inn med Karlsen...

TKK sa jo det at det ikke var umulig for han og komme tilbake ved en senere anledning...

 

Jeg tenkte akkurat det samme når Henriksen sa de inledet samtaler om TKK som mulig scout for Fredrikstad. Jeg ser på det som en måte å holde TKK inne i klubben til Grönis går. Jeg tror styret faktisk er mer enig med TKK om fremtiden, enn det de er mer Grönis - men som det har vært sagt er det for tøft å sparke suksesstreneren. En perfekt løsning for min del, ser da for meg en yngre trener, mer moderne og en som faktisk kan adlyde "ordre".

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 jan 09, 13:10

Opprinnelig postet av TurnipZ

En perfekt løsning for min del, ser da for meg en yngre trener, mer moderne og en som faktisk kan adlyde "ordre".

Nei til den moderne fotballen!

---------------------------

Hater hat!


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 23 jan 09, 13:37
Endret: 23 jan 09, 13:42
Endret av: teflon

Likte uttalelsen til Grønis i FB:

- Han er 33 år, har aldri jobbet i en fotballklubb, har aldri spilt fotball eller vært trener for noe lag. Han kommer fra et kontor. Det han hadde var et godt nettverk av agenter, sier Grönis.

Er vel ingen her som tror at Grønis som har spilt og trent fotball på et høyt nivå i 35 år vil la en ung fyr uten faktisk erfaring fortelle han hvordan han skal gjøre jobben sin?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 23 jan 09, 13:48

Opprinnelig postet av teflon

Likte uttalelsen til Grønis i FB:

- Han er 33 år, har aldri jobbet i en fotballklubb, har aldri spilt fotball eller vært trener for noe lag. Han kommer fra et kontor. Det han hadde var et godt nettverk av agenter, sier Grönis.

Er vel ingen her som tror at Grønis som har spilt og trent fotball på et høyt nivå i 35 år vil la en ung fyr uten faktisk erfaring fortelle han hvordan han skal gjøre jobben sin?

  http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article4241645.ab


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 jan 09, 13:52

Opprinnelig postet av teflon

Likte uttalelsen til Grønis i FB:

- Han er 33 år, har aldri jobbet i en fotballklubb, har aldri spilt fotball eller vært trener for noe lag. Han kommer fra et kontor. Det han hadde var et godt nettverk av agenter, sier Grönis.

Er vel ingen her som tror at Grønis som har spilt og trent fotball på et høyt nivå i 35 år vil la en ung fyr uten faktisk erfaring fortelle han hvordan han skal gjøre jobben sin?

Poenget er vel at visjonen til TKK ikke var "realistisk" for en fotballklubb, ihvertfall i øynene til Grönis og resten av FFK. Kanskje TKKs visjon hadde passet bedre i en klubb som faktisk mangler stabilitet og tyngde, som f.eks. Sarpsborg Sparta Borg fotballklubb 08-09. Tongue out

Er ihvertfall glad for at Grönis er med videre. Liker den mannen og er trygg på at er den rett for FFK også neste sesong.

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
He estado utilizando Google traductor para traducir algo de Inglés a Español. Estoy tan cool!


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 23 jan 09, 14:04

RuneT, rett mann for Sarpsborg Sparta Borg fotballklubb 08-09 og kanskje Leeds? Cool


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 23 jan 09, 14:36
Endret: 23 jan 09, 14:42
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av RuneT

Poenget er vel at visjonen til TKK ikke var "realistisk" for en fotballklubb, ihvertfall i øynene til Grönis og resten av FFK. Kanskje TKKs visjon hadde passet bedre i en klubb som faktisk mangler stabilitet og tyngde, som f.eks. Sarpsborg Sparta Borg fotballklubb 08-09. Tongue out

Er ihvertfall glad for at Grönis er med videre. Liker den mannen og er trygg på at er den rett for FFK også neste sesong.

Ta en kikk på hvor mange landslagsspillere på aldersbestemte landslag det fås fram i sarpsborg kontra fredrikstad, så vil du se at karlsen ikke trengs i sarpsborg. Når tarik har gått, så er vel thommassen det nærmeste man kommer et ungt talent i ffk. Det bør også noteres at landslagsarpingene nå sier nei til ffk og hvis ffk hadde fått hodet ut av sin egen navle, så hadde det kanskje vært greit å stille seg spørsmålet om hvorfor..

FFK må gjerne krige i andedammen, så skal nok karlsen få selge sarpinger til utlandet for store summer etterhvert..


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 23 jan 09, 15:16

Det beste hadde vært TKK som speider og Grönis som trener

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 jan 09, 15:56
Endret: 23 jan 09, 15:57
Endret av: morradi

Liker godt dette utdraget fra toppsaken på f-b.no nå:

 

"FB vet derimot at en mulig Grönhagen-avgang er blitt diskutert gjentatte ganger. Det skal ha vært enighet om at treneren enten måtte forlenge kontrakten med FFK i vinter, eller så ville klubben avslutte forholdet før seriestart i år. Det har ikke vært formeldt tema på noen styremøter, og er ikke protokollført.

For få dager siden skiftet Gjeldnes & Co. mening, og resultatet ble at Tor-Kristian Karlsen istedet sluttet i klubben i går."

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 jan 09, 15:58

Opprinnelig postet av Holters

Dette hadde vært tidenes utfall nå:

- Grønhagen på vei ut

Da kan man i så fall begynne å snakke om å sitte igjen med skjegget i postkassa.

 

Skulle så skje tar jeg meg et friår fra hele FFK-såpeoperaen, dette er rett og slett ikke bra for blodtrykket.

Jeg har hørt at golf skal være beroligende å se på, eller kansje lære seg origami?

---------------------------

Godt nytt Darwin år til alle!

Fra herregud.com. Irilar: Jeg har merket meg at de aller fleste som skriver rasende innlegg her først og fremst er opptatt av å forsvare sin rett til å onanere.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 jan 09, 16:16

Opprinnelig postet av Snæbbis

Skulle så skje tar jeg meg et friår fra hele FFK-såpeoperaen, dette er rett og slett ikke bra for blodtrykket.

Jeg har hørt at golf skal være beroligende å se på, eller kansje lære seg origami?

Da tar jeg et friår sjøl òg, gitt. Trur jeg skal få lest gjennom en del av bøkene jeg har liggende og få tegna og malt litt igjen. Kan bli koselig det au.

Jeg slutta å se på såpeoperaer på 80-tallet, og hadde ingen planer om å begynne igjen nå.

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jan 09, 17:21

- Pass deg, Grönhagen!

- Du har null å tjene på en ordkrig i media, advarer Tor-Kristian Karlsen.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2514455.ece


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 jan 09, 20:21

Opprinnelig postet av Patrioten

- Du har null å tjene på en ordkrig i media, advarer Tor-Kristian Karlsen.

Skal vi se... hvem har slengt mest med leppa siden i går?

---------------------------

Hater hat!


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 jan 09, 21:02

Hehe. 

Karlsens uttalelser oversatt til norsk: 

Grönis, den idioten, har ikke noe å tjene på at vi kaller hverandre idioter i media. 

:)= 


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 23 jan 09, 21:11

Sitter med en vond smak i munnen nå. Spørs om ikke feil mann gikk. Har liten tro på at Karlsen hadde tenkt å gjennomføre den strategien sin så fort som det er påstått. Endelig hadde vi en person i FFK som kunne realisere ting vi bare har drømt om, så lar vi han gå!!!

Bare kast det jævla styret, det er bare arrogante mennesker uten handlingskraft og visjoner...

Irriterer meg at det alltid er noe dritt og grufs som motarbeider oss å ta steget videre

 

 

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 jan 09, 21:17

Opprinnelig postet av morradi

Hehe.

Karlsens uttalelser oversatt til norsk:

Grönis, den idioten, har ikke noe å tjene på at vi kaller hverandre idioter i media.

:)=

"Men jeg, derimot..." Wink

---------------------------

Hater hat!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 jan 09, 22:00

Det har gått opp et lys etter at jeg har lest Karlsens uttalelser i media, samt hørt Grønhagen på TV-2sporten i kveld.

Rett mann blir værende i klubben og rett mann gikk ut.

Jeg har en følelse av at Karlsen har provosert fram sin egen avgang, da han har erkjent i sine egne tanker at denne jobben var han ikke forberedt på. Hans intensjoner om å skape en talentfabrikk av ærverdige FFK passet ikke inn i virkelighetens verden, dette gikk ikke an å markedsføre for resten av FFK-organisasjonen. Hans teorier som bare var teorier, basert ut i fra hans suksessrike karriere som talentspeider, lot seg ikke gjennomføre i en norsk klubb, kanskje ikke i så mange andre klubber heller.

I Karlsens øyne ser man taperen, mannen som erkjente sitt nederlag, men på grunn av sin arrogante og selvsikre holdning ikke en gang ville innrømme det for seg selv, langt mindre overfor media, taperen som framprovoserte sin egen avgang.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 jan 09, 22:15
Endret: 23 jan 09, 22:15
Endret av: Holters

Da har Grønhagen gått ut med noe som ligner farmeklubb-metaforen benyttet i ffksupporter.nets kommentar:

"Hele ni FFK-spillere står uten kontrakt etter kommende sesong, deriblant Raymond Kvisvik og Kasey Wehrman.

FFK-treneren ville ikke stå og se på at de skulle fjernes.

- Alle disse spillerne skulle bort og det skulle skje kjapt. Så skulle vi kjøpe en del spillere fra Sør-Amerika og Øst-Europa, beholde de i ett år før vi solgte. Det ville jeg ikke være med på, sier Grönhagen."

Kilde: www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2525114.ece

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3