Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 jan 11, 17:24

Opprinnelig postet av tomroar
Amundsen fortsetter
Og det kan du bekrefte ???

---------------------------

R G


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 jan 11, 17:39
Ja

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 11, 18:29
Opprinnelig postet av tomroar
Ja
Har du flere gode bekreftelser?

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 jan 11, 18:35

Opprinnelig postet av tomroar
Ja
Hvor faen er det blitt av moralen og seriøsiteten i innleggene når det du sier er bare noe DU sier ... seriøst hev nivået og la oss slippe sånn piss !!!

---------------------------

R G


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 jan 11, 20:20
Det er avklart at Amundsen fortsetter, kan det sies noe klarere en det.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 jan 11, 20:28

Opprinnelig postet av tomroar
Det er avklart at Amundsen fortsetter, kan det sies noe klarere en det.

Merkelig at det ikke kommer noe offisielt rundt dette da...


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 jan 11, 20:31
Opprinnelig postet av tomroar
Det er avklart at Amundsen fortsetter, kan det sies noe klarere en det.
Det er så merkelig og få en bekreftelse fra en som kaller seg tomroar og ikke i fra FFK sine ansatte, står ikke noen ting om att han fortsetter Noe sted og da må du har kontakter som vet dette innenfor ffks vegger, vist så er tilfelle at du har rett så er jo det bra,men synes det er merkelig det ikke kom fra FFK først !!!

---------------------------

R G


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 jan 11, 21:53

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 jan 11, 22:31

Satser på at dette går i orden, og at Amundsen blir toppspillerutvikler. Viktig for FFK som klubb å ha en slik stilling.

Er imidlertid spent på hvem de velger å erstatte Amundsen med som assistenttrener. Det kan godt hende at Amundsen kommer til å være knyttet opp mot A-laget, men etter min mening trenger de enda en person i teamet.

I fjor var Even Juliussen både involvert rundt A-laget og juniorlaget. Etter hva jeg har skjønt skal det ha ført til en altfor høy arbeidsmengde for ham, noe som skal ha gått utover kvaliteten på juniortreningene. I tillegg har så vidt jeg vet juniorlaget mistet en assistenttrener, så de trenger flere personer.

Det kan jo imidlertid være slik at de velger å løse det med en delt hovedtrenerfunksjon på juniorlaget, og at Juliussen fortsetter å være mye med rundt A-laget.

Vi får se. Spennende blir det uansett.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 11, 22:46

Tror Amundsen ville har gjort en kjempjobb som toppspillerutvikler, men tror ikke han er så interessert i det selv. Han ønsker nok først og fremst å være en del av trenerteamet. Kanskje vi vil se en 50-50-fordelingen mellom Amundsen og Aune?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 jan 11, 23:07
Opprinnelig postet av tomroar
Det er avklart at Amundsen fortsetter, kan det sies noe klarere en det.
Håper Amundsen blir klubbens nye toppspillerutvikler står det i fb nå, det er IKKE det samme som at han fortsetter !!

---------------------------

R G


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 05 jan 11, 14:33

hvorfor???fordi jeg mener det er mange spillere som snart har utspilt sin rolle,sånn som ramberg,opphaug mf og mener vi ikke kan kvitte oss med unge egne spillere.

hvet ikke hva vi har av talenter nedenfra,men det jeg vet om fotball,er  att  unge spillere variere endel i formkurve.

derfor mener jeg det er tidlig og slippe agim,han burde fått en sjanse lenger.

vi må satse på en salig blanding av innkjøpte etablerte navn,og egne talenter.snart ingen igjen av de ffk valgte ta opp,og synes det er tidlig sile de ut i en så ung alder.

kun min mening


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jan 11, 19:21

Opprinnelig postet av superduper

hvorfor???fordi jeg mener det er mange spillere som snart har utspilt sin rolle,sånn som ramberg,opphaug mf og mener vi ikke kan kvitte oss med unge egne spillere.

 

Du kan da ikke mene at vi skal skrive kontrakt med spillere som ikke holder mål idag bare basert på at  de er lokale og at de eldre spillerne vi har idag kanskje ikke får ny kontrakt om et år? Skal vi ha "unge egne spillere" gående på lønn i klubben i tillegg til den ordinære stallen på 20 (?) spillere i håp om at de blir bedre "neste" år?



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3