Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 des 10, 18:31
Det var bra at de ga han en sjanse til, selv om han var skadet. Noe ikke Christian Halvorsen fikk, hadde han vært der nå, med bedre styre og stell, ville kanskje også han fått en sjanse til. Men, lykke til Martin.

superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 24 des 10, 16:26

flott og høre,,hva med agim?? Håper de beholder han også.


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 30 des 10, 10:48
enig patrioten,desverre fikk ikke christian sjansen.' ble tatt opp,og kvikt ut igjen.' men vært mange av de nå,som er funnet for lett. men mener i forhold til spillerkjøp de samtidig gjorde,burde helt klart christian vært gitt en en lengre sjanse til og prøve seg.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 jan 11, 01:36

Opprinnelig postet av superduper
enig patrioten,desverre fikk ikke christian sjansen.' ble tatt opp,og kvikt ut igjen.' men vært mange av de nå,som er funnet for lett. men mener i forhold til spillerkjøp de samtidig gjorde,burde helt klart christian vært gitt en en lengre sjanse til og prøve seg.
Han ble tatt opp i A-stallen, og fikk dermed sjansen til å vise hva han dugde til i daglig trening med resten av a-laget. Å si at han ikke fikk sjansen blir for dumt. Hva er det som får folk til å tro at en som ikke duger på trening skal slå ut i full blomst i 90 minutter i kamp en gang i uka?

Du har rett, det er mange som er funnet for lette etter å ha blitt vurdert av trener-apparatet både på junior og senior-nivå. Heldigvis er det fortsatt talent og dyktighet som avgjør hvem som skal satses på, og ikke adresse og dialekt. At ikke andre toppklubber har slått til og hentet de som ikke duger i FFK er vel et bra bevis på at klubbens vurderinger nok har vært riktige.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 jan 11, 01:38

Opprinnelig postet av superduper

flott og høre,,hva med agim?? Håper de beholder han også.

Ehh, hvorfor?


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 03 jan 11, 10:14

Dessverre er Agim Shabani for mye skadet til at det bør skrives ny kontakt med han.  Det er nok også vurderingen til klubben siden han fortsatt ikke har blitt tilbudt ny kontrakt..

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 jan 11, 11:19
Hvis jeg kan argumentere litt mot så synes jeg han har gjort en bra jobb i det lille han har spilt. Jeg mener dermed at han bør til en seriøs legesjekk slik at legen kan uttale seg om fremtidge skader. Hvis legen mener han har noe i toppfotabll å gjøre, samt at han ikke er for kravstor mener jeg han bør få en ny kontrakt.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jan 11, 11:22

Han får nok kontrakt. Billig, anvendelig og lokal

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 jan 11, 23:31
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Han får nok kontrakt. Billig, anvendelig og lokal

Meget tynne grunner for å skrive kontrakt...

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 04 jan 11, 00:40
der var agim ute av troppen ...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 04 jan 11, 00:52
Endret: 04 jan 11, 01:04
Endret av: Plankehue

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3640/372

 

synd, ønsker han lykke til vidre. Hadde heller håpet på han enn opphaug.

Forstår klubben også.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 04 jan 11, 02:25

Hvis klubben fikk velge så tror jeg de hadde valgt Agim før Ophaug også, men Ophaug har kontrakt 1 år til og den må klubben forholde seg til. Hadde Ophaug vært kontraktløs, så hadde sannsynligvis Agim fått 1 år til. Trist at han drar, hadde veldig sans for han den gangen de tok han opp på a-laget. Tror fortsatt Agim har en framtid i TL, desverre har skader ødelagt muligheten for utvikling hos han. Lykke til videre, blir spennende å se hvor det blir hen, blir ikke overrasket om det blir i Kvik.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 jan 11, 09:22
Endret: 04 jan 11, 09:23
Endret av: Tøfflus

Synes det er synd at vi "forgubber" midtstopperplassen så kraftig. Ophaug blir nok værende ut kontrakten, altså ut dette året. Raio holder ikke mange sesonger til, Vidar er ikke eldre enn 28 (det er jo ingen alder Cool), men han er skadeutsatt. Den eneste unge (under 25) midtstopperen vi har er Jørgen Horn.

Jeg skulle ønske vi hadde beholdt Agim, latt Ophaug gå (Ranheim var jo interesserte), og satset på Raio og Vidar som førstevalg på stopperplass, med Horn og Agim som backup.

Når det er sagt, jeg skjønner klubbens avgjørelse og håper at vi henter en venstreback. Thomassen kan spille der, men han gjør mer nytte for seg på midtbanen.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 11, 09:27
Endret: 04 jan 11, 09:28
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Tøfflus

Synes det er synd at vi "forgubber" midtstopperplassen så kraftig.

Nå tar vel Sanpreet Singh over plassen til Becken/Shabani, så vi har jo en ung stopper også. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jan 11, 10:00
Trist nyhet, jeg har egntlig troa på Shabani hadde han bare sluppet alle skadene......

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 04 jan 11, 10:34

Singh kan helt klart bli god, men trist at klubben slipper to så gode lokale gutter som Jonas Becken og Agim Shabani. Jeg skjønner det er noen økonomiske likninger som må gå opp, men skulle gjerne beholdt både Becken og Shabani i klubben.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 jan 11, 10:42

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Tøfflus

Synes det er synd at vi "forgubber" midtstopperplassen så kraftig.

Nå tar vel Sanpreet Singh over plassen til Becken/Shabani, så vi har jo en ung stopper også. :)

Ah, han hadde jeg glemt.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 04 jan 11, 14:58
trist og lese i aviasa idag att agim er ute,desverre ....

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jan 11, 17:10

Synd Shabani er ferdig, hadde trua på han. Synd med skadene.

Shabani er hvertfall en mye mer sportslig spiller enn Singh! Styggere spiller enn Singh, er dessverre vanskelig å finne. Der går det mye i albuer og klyping og tråkking på tær på cornere. Har selv fått smake det i ballene av Singh noen gangerSmile


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 jan 11, 17:22
Amundsen fortsetter


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24