Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 10, 18:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

2010

Da sitter vi igjen med fem bosmanspillere + en trener. Jeg håper dette blir tatt tak i på et tidligere tidspunkt i år enn i Lotto-fjor. Wink

Det er vel ingen av de spillerne her det haster umiddelbart med. Vidar har en lang skadehistorie, samme med Shabani. Elvestad har tilgode å slå igjennom, og sliter nå med en korsbånsskade. Becken må jo bevise i år at han tar adecconivået i det minste. Tegan har relativt høy lønn og må levere på et høyt nivå skal han være aktuell for TL 2011 (hvis det nå blir det). Mao er alle aktuelle for nye kontraketer, men ikke per dags dato. Jonsson ser jeg gjerne på en ny kontrakt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 jul 10, 13:43

*bump*

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jul 10, 17:18

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

2010

Da sitter vi igjen med fem bosmanspillere + en trener. Jeg håper dette blir tatt tak i på et tidligere tidspunkt i år enn i Lotto-fjor. Wink

Det er vel ingen av de spillerne her det haster umiddelbart med. Vidar har en lang skadehistorie, samme med Shabani. Elvestad har tilgode å slå igjennom, og sliter nå med en korsbånsskade. Becken må jo bevise i år at han tar adecconivået i det minste. Tegan har relativt høy lønn og må levere på et høyt nivå skal han være aktuell for TL 2011 (hvis det nå blir det). Mao er alle aktuelle for nye kontraketer, men ikke per dags dato. Jonsson ser jeg gjerne på en ny kontrakt.

Tviler på om Becken får såppas med spilletid i år at han klarer å vise det. Jeg syns med det at han bør få forlenget kontrakt, om ikke annet ut neste sesong, så han får bedre muligheter. Vi er jo inne i en fase der vi vil ta vare på og utvikle unggutta, ikke sant ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 jul 10, 19:12

Innlegget mitt ble skrevet før sesongstart, og jeg har vel mine ord i behold. Elvestad håper jeg får mer spilletid fremover, men konkurrerer nå i første rekke mot både Gilmak og Ramberg. Hansi har vist god form i siste...Med Gilmak inne fra August, ser jeg ikke de store mulighetene for mer spilletid for Martin, dessverre. Backen Becken lider også av stor konkurranse. Gambo går rett inn på høyreback, samt har både Vidar og Agim blitt prioritert foran ham.

Tegan er dyr, gammel og garantert ferdig i FFK etter sesongen. Vidar ønsker jeg som cover for Raio, slik at vi har en cowboy i backup ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 jul 10, 21:06
Opprinnelig postet av bateman

Innlegget mitt ble skrevet før sesongstart, og jeg har vel mine ord i behold. Elvestad håper jeg får mer spilletid fremover, men konkurrerer nå i første rekke mot både Gilmak og Ramberg. Hansi har vist god form i siste...Med Gilmak inne fra August, ser jeg ikke de store mulighetene for mer spilletid for Martin, dessverre. Backen Becken lider også av stor konkurranse. Gambo går rett inn på høyreback, samt har både Vidar og Agim blitt prioritert foran ham.

Tegan er dyr, gammel og garantert ferdig i FFK etter sesongen. Vidar ønsker jeg som cover for Raio, slik at vi har en cowboy i backup ;)

Er ikke Elvestad og Becken fortsatt så unge at de vil føle at de har bra utvikling med en del innhopp i tippeligalaget FFK neste år da?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 jul 10, 22:12

Backen er vel et par år yngre enn Martin som har vært med i gamet et par, tre sesonger nå. Elvestad virket piggere før skaden, noe som er forståelig mtp tiden han har vært ute. Men rykker FFK opp vil nye spillere signere, dårlig økonomi eller ikke, FFK skaffer alltid forsterkninger. Bare se i år hvor vi har øra opp i gjeld, investorer og smarte signeringer gjør at vi har 2 nye spillere fra 1august i Gilmak og Gamboa. Av den grunn tror jeg veien opp for Elvestad blir for lang den dagen vi er et TL lag igjen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 nov 10, 18:00

Cristian Gamboa har tegnet kontrakt ut 2013 ifølge Svend Anders Karlsen Moum.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 26 nov 10, 18:01
Endret: 26 nov 10, 18:03
Endret av: Rey

I følge Jokke har han fireårskontrakt... Holters dobbeltsjekket i dag i og med at F-B ikke stemte helt med det vi fikk opplyst om på stadion

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 nov 10, 18:49

Ut 2014 mao! Flotters!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 nov 10, 18:51

Raio skal selvsagt tilbys ny kontrakt! Alle snakker om Borges, men Raio er også særdeles viktig for FFK. Han er 110% profesjonell og kan sikkert holde det gående i flere sesonger framover. En 2års kontrakt er på sin plass!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 nov 10, 23:54

Opprinnelig postet av Holters

Ukjente

Odilon Kashama har kontrakt ut 2011-sesongen i følge Fredriksstad Blad.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 des 10, 02:25

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Ukjente

Odilon Kashama har kontrakt ut 2011-sesongen i følge Fredriksstad Blad.

Det er bra nyhet.Har trua på odilon jeg.La han prøve seg mer og mer og spille riktige baller på han så kan han bli en farlig mann for oss.Trur og håper at odilon og rafn blir stor hit i tippeligaen 2011.Heia FFK.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 10, 05:46
Fremtidige spillerkontrakter for spillerne blir mer resultatorienterte, hva synes dere om det?

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 des 10, 08:02

Opprinnelig postet av Patrioten
Fremtidige spillerkontrakter for spillerne blir mer resultatorienterte, hva synes dere om det?

 

Dette har jeg skrevet i et annet innlegg. Det er så viktig at man har en god fast lønn,også lønn etter prestasjoner...både egne og laget sitt.

Hvis klubben får inn 50 ,mill,kan man ikke bruke 60 mill...så enkelt er det. Det å arrangere en fotballkamp,er ikke så dyrt,men faste ,altfor høye,spillerlønninger er.

Også stor forskjell på om klubben blir nr 12 eller nr 4....tenker på media avtalen.

 

Så: en løsning er god fast lønn-kanskje 600-1 mill+ andel av tilskuere,og plassering i serie og cup.+en slags stige ved personlige prestasjoner. Sånn er det jo også i næringslivet.

Husker han spissen i Viking som hadde en god fast lønn+25 tusen pr seriemål han scoret-han scora ikke mer enn 5-6 mål tror jeg,men ideen er jo god.

 

Vi må for all del ikke havne i en situasjon der klubben bruker millioner mere enn man får inn hvert år. Og jeg er sikker på at Kosten,Rafn & CO,har akkurat samme syn,og det skal vi være glade for.

 

Veldig mange klubber ligger etter oss ,og vil få problemer med økonomi iløpet av 2011...det er min spådom.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5515

Lagt til: 01 des 10, 08:49
Opprinnelig postet av Patrioten
Fremtidige spillerkontrakter for spillerne blir mer resultatorienterte, hva synes dere om det?
Ikke kun basert på resultat. Men, det kan godt ligge på toppen av en basislønn. Skal FFk være en attraktiv klubb å spille for må vi ligge på samme lønnsnivå som de vi sammenligner oss med.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 13 des 10, 18:35

Gunnar, Becken, Tegstrøm ferdige i FFK. Vidar tilbudt ny kontrakt.

http://www.f-b.no/sport/vidar-martinsen-tilbudt-ny-kontrakt-1.5885650


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 21 des 10, 15:05

Martin Elvestad klar for 2011 med 1-års kontrakt...  Les mer her ...

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 des 10, 15:39

Opprinnelig postet av nilz1

Martin Elvestad klar for 2011 med 1-års kontrakt...  Les mer her ...

Flott!!

Jeg krysser det jeg har av fingre og tær for at gutten holder seg skadefri og får en god treningsvinter!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 des 10, 16:03

Opprinnelig postet av Plankekæll

Flott!!

Jeg krysser det jeg har av fingre og tær for at gutten holder seg skadefri og får en god treningsvinter!

Helt enig. Jeg har i det som føles som en evighet hatt troa på et Elvestad skal slippe skadene, og utvikle seg. Gitt en skadefri oppkjøring tror jeg han kan bidra skikkelig neste sesong.. (Føler jeg har sagt dette før men...)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 des 10, 17:58

Det var en god nyhet Laughing



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f