Husk meg
Brukernavn
Passord

Celso Borges (20) signerte for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jan 09, 22:00

Et morsomt innlegg kan vi godt godta på kontoen for avsporing. Når det kommer fire, fem innlegg av samme sort blir tallene røde. Slettet derfor samtlige. Tråden fortsetter nå om den nye spilleren vår.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jan 09, 02:17

Hm. Etter all denne ståheien og Celso's gamle klubb som krever $4 mill (!) for å slippe ham nå, er jo egentlig fyren nødt til å være i nærheten av det folk sier om ham. Pleier vanligvis ikke å fyre meg opp over en helt ukjent spiller, men detta lover godt <smilie som vifter med FFK-skjerf> Håper bare han tilpasser seg norsk fotball raskt og bidrar til at FFK får stjerna si i 2009... <smilie som vifter med FFK-skjerf>

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 22 jan 09, 13:11

Her ligger nok bakgrunnen for konflikteskaleringen mellom karlsen og grønhagen. FFK binder opp 7 mnok ? for en 20-årig midtbanespiller som kan komme 1ste juli. Mest trolig tar det en stund å akklimatiserere seg osv. Uansett betyr et at FFK/Karlsen har bindt 7 mnok på en spiller som - mest sannsynlig - vil være verdiløs for grønhagen denne sesonger.

Jeg ville anta at grønhagen ville hatt fleksibilitet/penger til å forsterke der han mente det trengs til seriestart fremfor en investering for neste sesong..


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 jan 09, 14:40

Opprinnelig postet av foyn

Her ligger nok bakgrunnen for konflikteskaleringen mellom karlsen og grønhagen. FFK binder opp 7 mnok ? for en 20-årig midtbanespiller som kan komme 1ste juli. Mest trolig tar det en stund å akklimatiserere seg osv. Uansett betyr et at FFK/Karlsen har bindt 7 mnok på en spiller som - mest sannsynlig - vil være verdiløs for grønhagen denne sesonger.

Jeg ville anta at grønhagen ville hatt fleksibilitet/penger til å forsterke der han mente det trengs til seriestart fremfor en investering for neste sesong..

Igjen spør jeg: Hvor har du (dere) summen på 7 mille ifra? Mannen er Bosman-spiller og jeg har veldig store vansker med å se at han har fått 7 millioner for å signere en kontrakt...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 jan 09, 14:41

Opprinnelig postet av foyn

Jeg ville anta at grønhagen ville hatt fleksibilitet/penger til å forsterke der han mente det trengs til seriestart fremfor en investering for neste sesong..

Helt sikkert. Men nå var visst ikke Grönhagen involvert i å kjøpe denne spilleren, så...

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 09, 14:42

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av foyn

Jeg ville anta at grønhagen ville hatt fleksibilitet/penger til å forsterke der han mente det trengs til seriestart fremfor en investering for neste sesong..

Helt sikkert. Men nå var visst ikke Grönhagen involvert i å kjøpe denne spilleren, så...

Han var jo involvert i prosessen, men han gav ikke grønt lys for å hente Borges.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 jan 09, 14:43

OK.

---------------------------

Hater hat!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 jan 09, 10:21

Celso Borges: - Gleder meg til å spille for FFK

- Jeg valgte FFK fordi jeg ser det som inngangsbilletten til Europa. Erfaringen jeg kan oppnå, den strukturerte fotballen, gir meg grunnlaget for å heve mitt eget nivå og møte kravene ute i Europa, sier Celso Borges til ffksupporter.net.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 27 jan 09, 21:52

Han virker jo som en sympatisk/Diplomatisk kar

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 jan 09, 22:12

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Han virker jo som en sympatisk/Diplomatisk kar

Hva skulle han ellers sagt?? "Huff, jeg gruer meg til å komme til FFK. Det er så kaldt i Norge". Noe sånt?

Men ja, vi får håpe han er en likandes kar alá Robinho eller noe... Wink


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 jan 09, 00:09

noen som vet om Borges kan Engelsk?

---------------------------

CUPVINNER 06


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jan 09, 00:34

Opprinnelig postet av TothNR1
noen som vet om Borges kan Engelsk?

Tror du jeg kan spansk? ;) Svaret er ja, han kan engelsk.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jan 09, 13:11

Det har vært en del spørsmål om denne intensjonsavtalen FFK har med Celso Borges. Er den bindende? Og hva må FFK betale? Var interessen fra Gent reell? ffksupporter.net forsøker å gi dere svarene:

Schiefloe til ffksupporter.net: - Temmelig sure for at Celso valgte FFK

Videre har vi fått Jan H. Schiefloe, som er agenten til Celso Borges, til å beskrive spilleren. Han forteller også om andre costaricanere i Tippeligaen, samt hvor det har blitt av McDonald og Garro.

ffksupporter.net: Schiefloe om Celso Borges

Bon appétit!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 28 jan 09, 13:19

Opprinnelig postet av Holters

Det har vært en del spørsmål om denne intensjonsavtalen FFK har med Celso Borges. Er den bindende? Og hva må FFK betale? Var interessen fra Gent reell? ffksupporter.net forsøker å gi dere svarene:

Er ikke skråsikker på at dette blir noe av. Vet ikke om jeg skjønte hele regnestykket, men satt igjen med en følelse at denne gutten har en typisk førsteelver pris. Ønsker Grönhagen å forlenge med Wehrmann? Kan Borges spille høyrekant? Vil Gashi være komfortabel med å spille høyre kant?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 28 jan 09, 13:46

Fin artikkel Holters, gledelig at det kommer så mange nye artikler for tida.

Håper virkelig Borges kommer, men kommer de til å sende ned Jokke for å forhandle frem det formelle, altså det Tor Kristian Karlsen skulle gjøre?

Sitter med en rar følelse av at dette ikke blir noe av og at spilleren glipper for ffk.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 28 jan 09, 14:03

Opprinnelig postet av Holters

Det har vært en del spørsmål om denne intensjonsavtalen FFK har med Celso Borges. Er den bindende? Og hva må FFK betale? Var interessen fra Gent reell? ffksupporter.net forsøker å gi dere svarene:

Schiefloe til ffksupporter.net: - Temmelig sure for at Celso valgte FFK

Videre har vi fått Jan H. Schiefloe, som er agenten til Celso Borges, til å beskrive spilleren. Han forteller også om andre costaricanere i Tippeligaen, samt hvor det har blitt av McDonald og Garro.

ffksupporter.net: Schiefloe om Celso Borges

Bon appétit!

Bra stykke journalistikk Holters! Morsomt at dere slår alle lokale medier ned i støvlene hva gjelder å få tak i folk og kilder.

---------------------------

Osloaristokrat


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 29 jan 09, 08:46

Opprinnelig postet av A9$h

Fin artikkel Holters, gledelig at det kommer så mange nye artikler for tida.

Håper virkelig Borges kommer, men kommer de til å sende ned Jokke for å forhandle frem det formelle, altså det Tor Kristian Karlsen skulle gjøre?

Sitter med en rar følelse av at dette ikke blir noe av og at spilleren glipper for ffk.

Det videre samarbeidet mellom FFK og Karlsens firma må vel kunne benyttes til formålet..?

Fikk samme rare følelse...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 feb 09, 11:59

Lurer på om Jocke har reist til Costa Rica ennå? Celso Borges skal jo spille VM-kvallik kamp i morgen for Costa Rica mot Honduras. Og det på Celso sin hjemmebane i San Jose. Hadde jo vært en fin mulighet for FFK og få sett ham internasjonalt før sluttforhandlingene tar til.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 feb 09, 23:43

Midt i februar reiser FFKs assistenttrener til Costa Rica. Målet er å få den nye spilleren klar til seriestarten.

http://f-b.no/article/20090130/FFK/361560292


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 12 feb 09, 08:44

Celso Borges spilte hele kampen da Costa Rica vant 2-0 mot Honduras i går kveld..Smile



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3