Husk meg
Brukernavn
Passord

Celso Borges (20) signerte for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 apr 09, 18:49

Opprinnelig postet av audun

Endelig er han her ja... Kunne tenk meg å se han på trening.

Noen som vet hvor og når FFK trener i formiddag?

Dagen etter kamp har FFK kun restitusjonstrening, to dager etter kamp har de fri.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 apr 09, 19:06

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av audun

Endelig er han her ja... Kunne tenk meg å se han på trening.

Noen som vet hvor og når FFK trener i formiddag?

Dagen etter kamp har FFK kun restitusjonstrening, to dager etter kamp har de fri.

For noen pingler. Wink


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 apr 09, 19:09

Om FFK hadde hatt masse belastnings- og muskelskader ville du kalt dem for idioter. Wink

Regner med du bare kødda, men restitusjonstrening har alle lag. FFK-spillerne sykler i 30-45 minutter dagen etter trening eller jogger lett. Grunnen til at de har fri to dager etter kamp er at medisinske undersøkelser viser at kroppen er mest sårbar for skader to dager etter kamp/konkurranse etc.

Så alt er nøye gjennomtenkt. :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 apr 09, 20:19

Ja, jeg bare kødda.

Høres ut som et fornuftig opplegg. Har idrettsutdanning, så jeg vet endel om trening, restitusjon osv osv... Tror jeg selv hvertfall da. Wink

Godt du utdyper Lemmy, tror det er noen og enhver som kan trenge litt info. Hvor har du forresten lært alt dette? Aner jeg en idrettslinjeelev om et års tid eller noe? I'm impressed for å si det på utenlandsk.


Sneipen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 09
Innlegg: 5

Lagt til: 07 apr 09, 10:31

Hvor og når trener FFK i morgen (onsdag) da? FFK er dårlige på å oppdatere treningskalenderen på nettsiden..

 

Hadde vært moro å se Celso!

---------------------------

"Så blir han felt av grisen Phil Neal. Rampen Phil Neal sparker Tommy overende bakfra. Phil Gris Neal! Begynn å ta igjen gutter! Begynn å ta igjen!"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 apr 09, 12:16

Jeg vet at påske er tiden for mirakler Cool men jeg velger å vente å se om Borges er en ny frelser for FFK. Han trenger tid til å bli kjent med spillemønster etc....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 apr 09, 22:30

Opprinnelig postet av Sneipen

Hvor og når trener FFK i morgen (onsdag) da? FFK er dårlige på å oppdatere treningskalenderen på nettsiden..

De har oppdatert treningskalenderen nå. Trener klokka 10 på Hvaler onsdag til fredag og søndag, fri lørdag og på stadion mandag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 apr 09, 23:33

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Sneipen

Hvor og når trener FFK i morgen (onsdag) da? FFK er dårlige på å oppdatere treningskalenderen på nettsiden..

De har oppdatert treningskalenderen nå. Trener klokka 10 på Hvaler onsdag til fredag og søndag, fri lørdag og på stadion mandag

Er treningen på mandag åpen for tilskuere, eller er det en såkalt lukket trening?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 08 apr 09, 00:34

Umulig å lukke treningen på hvaler:-)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 apr 09, 07:50

Opprinnelig postet av Liraren

Umulig å lukke treningen på hvaler:-)

Joa, men nå går jo treningen på mandag på stadion da! ;)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 apr 09, 16:56

Borges er en god spiller

Syns Celso virker veldig velformulert og klok. Har trua på ham, han virker ikke som en typisk playstation-type uten noe oppe i hodet.

Herregud, for en reporterdame..Huff..

 

 

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 09, 17:23

Flott intervju. Grei engelsk på karen som virker som en imøtekommende, problemløsende og positiv fyr som vil kunne integreres uten problemer i FFK. Virker også meget moden for alderen. Gleder meg til å se ham voldta Stabæk til tirsdagen!!Cool

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 apr 09, 17:57

Jeg spør igjen: Noen som vet om mandagens trening på stadion er åpen for publikum? Har veldig lyst til å se Borges på trening! :P


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 apr 09, 18:28

Er det noen som har sett treningen i dag da? Som kan fortelle om Celso`s første trening...

---------------------------

Heia FFK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 apr 09, 20:34

Opprinnelig postet av Lex

Er det noen som har sett treningen i dag da? Som kan fortelle om Celso`s første trening...

Har ikke sett idag, men jeg får sett treningene på Hvaler, regner jeg med, fra og med fredag.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 09 apr 09, 09:24

Herlig fyr denne Celso, han har jeg en god følelse på. Laughing Noen som vet når det trener på hvaler i helga? Skal nemlig være der i helga, så da kunne det kanskje passe med en spasertur til FFK trening. Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Sneipen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 09
Innlegg: 5

Lagt til: 09 apr 09, 10:02

Opprinnelig postet av Lex

Er det noen som har sett treningen i dag da? Som kan fortelle om Celso`s første trening...

 

Ja, synes han så bra ut. Begrenset hva man kan si etter en trening, men har virket veldig trygg og rolig med ballen og slo gode pasninger. Viste også frem skuddfoten ved en anledning. Knallhardt i krysset fra ca 16 meter.

Håper bare han er fysisk tøff nok.

---------------------------

"Så blir han felt av grisen Phil Neal. Rampen Phil Neal sparker Tommy overende bakfra. Phil Gris Neal! Begynn å ta igjen gutter! Begynn å ta igjen!"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 apr 09, 10:05

Virket han veik eller? Han ser jo ikke så veldig spinkel ut heller...

Virket han kjapp? Han sa det selv i intervjuet...

Teknikken da?

---------------------------

Heia FFK


Sneipen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 09
Innlegg: 5

Lagt til: 09 apr 09, 12:03

Opprinnelig postet av Lex

Virket han veik eller? Han ser jo ikke så veldig spinkel ut heller...

Virket han kjapp? Han sa det selv i intervjuet...

Teknikken da?

Han tro vel ikke akkurat til i duellene, men det er vel ikke annet å forvente på den første treningen..? Vil vel ikke bli uvenner med Wehrman med en gang;-)  De spilte 10 mot 10 på halv bane med max tre touch. Var i grunn bare de som spilte på kant som sprintet noe særlig, så fikk ikke noe inntrykk av hurtigheten.

Teknikken var det ingenting å si på.

Har trua på han!

---------------------------

"Så blir han felt av grisen Phil Neal. Rampen Phil Neal sparker Tommy overende bakfra. Phil Gris Neal! Begynn å ta igjen gutter! Begynn å ta igjen!"


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 22 mai 09, 09:05

For en spiller dette ligger an til å bli. Igår hadde han ikke en eneste feilpasning. Han leser spillet 2-3 trekk på forhånd, har et vanvittig overblikk, og en ro i enhver situasjon som er helt rå, vinner hver en eneste takling...

Når han begynner å kjenne løpene til lagkameratene litt bedre så tror jeg det kan komme noen lekre målgivende fra denne mannen.

 

Kommer til å bli tidenes kupp for FFK. Amen!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24