Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilken trener får først sparken

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 07 jan 09, 21:02

Da har sesongoppkjøringen begynt og da er det på tide å spørre. Hvilken trener får først sparken i 2009??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jan 09, 01:17

rå tipp så tror jeg det blir lyn treneren

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 jan 09, 06:30
Endret: 08 jan 09, 09:11
Endret av: denialsander

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=4429

 

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jan 09, 08:49

Kan ikke skjønne at han trur Grønhagen skal få fykes først..

Trur han sitter meget trygt


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jan 09, 08:52
Endret: 08 jan 09, 08:53
Endret av: Patrioten

Det er like dumt som å gi Jan J i Stabæk sparken.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jan 09, 17:07

Moss rykker opp til tippeligaen!??! Yeah right!! Wink

Denne personen kaller seg synsk,men han klarer jo ikke å se for seg hvem som blir ny trener for landslaget en gang!!

Nei gitt.. Grönhagen får ikke fyken først... Tipper det kan stå mellom Rekdal og Deila! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 12 jan 09, 01:42

Opprinnelig postet av Hjælmen

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=4429

 

Dette tipset er helt på trynet. Han tror Henning Berg vil overleve som LSK trener uten å oppnå mer enn en 4-5 plass. Noen burde oppdatere krystallkula til denne svensken når det gjelder norsk TL. Eller i alle fall gi ham de helt grunnleggende fakta før han skal begynne å spå.

Hvis ikke LSK leder serien etter tre serierunder så sitter Henning Berg utrygt, det er en langt mer rimelig gjetning.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 12 jan 09, 02:35

Innocent

Opprinnelig postet av Hjælmen

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=4429

 

  Hvis du lurer på noe om din egen framtid er det bare å spørre Synske Per.  Telefon samtalen koster bare 30 kr min.  Money mouth


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 jan 09, 11:30

Blir for dumt, han tror jo til og med at Moss rykker opp. Det er jo  jæææææææææææææææævlig sannsynlig!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 12 jan 09, 15:31

Opprinnelig postet av Patrioten

Det er like dumt som å gi Jan J i Stabæk sparken.

 

tipper at du har bra odds på den        MEN det kan fort skje , Pall gunnarson har reist til nancy    hvis ikke Alanzinho blir solgt blir jeg veldig overassket . og det er to spiller som de ikke vil klare å finne erstattere til     Vi husker jo hvordan det gikk med brann da de mistet Helstad. Pall har vært stabæks viktigste offansive spiller


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 jan 09, 15:51

Selvfølgelig er det jo stor sjanse for at Grönhagen får sparken. Han, og laget, har et stort press på seg og skulle de ikke levere vil kritikerne(les: spesielt mange her inne+ pressen) begynne å reagere fort. Det ble jo et voldsomt press mot Mons Ivar Mjelde i Brann. Nå valgte jo han å gå selv, men det var vel uutholdelig at han hadde jobben og han hadde nok fått sparken uansett.

Tror det viktigste for Grönhagen blir å få en god start. Media vil være ute etter ham så fort de gode resultatene uteblir, og da kan presset bli for stort.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jan 09, 18:22

"Alle" vet at FFK i fjor hadde en sesong utover det vanlige. Det er få, om noen, som venter en ny sølvplass hvis de store bjørnene kommer ut av hiet sitt denne sesongen. Mons Ivar Mjelde var trener for et lag med et av de største budsjettene, kanskje den beste og bredeste stallen på et tidspunkt og et krav i klubben om at de skal kjempe i toppen. Dessuten, bergensere er og blir kravstore.

Det er ingen som kvesser knivene om Fredrikstad landet på en fjerde- eller femteplass denne sesongen, og jeg tviler sterkt på at Grönhagen får sparke selv med en 6-8. plass. Lengre ned nekter jeg å tro at laget havner med den stallen vi har og det faktum at vi under hele tiden med Grönhagen har tatt forbedrende steg. Den utviklingen kan ikke stoppe opp helt til neste år heller.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 jan 09, 11:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Selvfølgelig er det jo stor sjanse for at Grönhagen får sparken.

Det er ikke noen selvfølge. Det er heller usannsynlig.. Vi kommer sannsynligvis til å bli tippet på en plass mellom 8 og 5 i årets TL av "ekspertene", og det blir det ikke noe "stort press" av. Å sammenligne med MIM og Brann blir vel uansett litt på kanten?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 13 jan 09, 14:49

Steinar Nilsen,  har en følelse på at han ikke har den flaksa han hadde med TIL med seg i brann.

 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 13 jan 09, 15:44

Opprinnelig postet av Martin

Steinar Nilsen,  har en følelse på at han ikke har den flaksa han hadde med TIL med seg i brann.

 

  Flaks, seriøs, mannen er jo dyktig


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jan 09, 15:57

Skulle ikke forundre meg om Hamren får fyken først, hvis RBK ikke får en knall start. Joda, de skal gi ham tid/bygge nytt lag/ blablabla, men hvis ikke RBK snart får mer CL-spill så vil lommeboka begynne å svi også i Trondheim. Ellers tror jeg Tørum i Start lever farlig, for der nede er de gale på trenere samt livende redd for en ny bjørneby..

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 jan 09, 17:39

Dersom det er lov å komme med håp, så håper jeg at I-Kongen " Reka" får fyken av AAFK etter en elendig start.Wink

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 jan 09, 18:01

det er nok bra odds på det men jan jönson lever farlig hvis ting holder det mønsteret det har gjort etter at rosenborg sluttet å ta gull hvert år. De ha veldig lett for å miste nøkkelspillere   Det har stabæk gjort i Pall gunnarson. Det pleier å være veldig vanskeligelig å erstatte dem. Pall er nok uerstattelig i stabæk      

de kan jo fort miste nannskog og Alanzinio    vi husker alle hvordan det gikk med brann da de mistet Andresen og Helstad

nå har de vel ikke små forventninger i norges rikeste kommune etter 2 gode år der for er mitt oddsbombe tips Jan Jönson Sansyneligvis ikke først, men alikevel


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 13 jan 09, 18:21

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

det er nok bra odds på det men jan jönson lever farlig hvis ting holder det mønsteret det har gjort etter at rosenborg sluttet å ta gull hvert år. De ha veldig lett for å miste nøkkelspillere   Det har stabæk gjort i Pall gunnarson. Det pleier å være veldig vanskeligelig å erstatte dem. Pall er nok uerstattelig i stabæk      

de kan jo fort miste nannskog og Alanzinio    vi husker alle hvordan det gikk med brann da de mistet Andresen og Helstad

nå har de vel ikke små forventninger i norges rikeste kommune etter 2 gode år der for er mitt oddsbombe tips Jan Jönson Sansyneligvis ikke først, men alikevel

Alanzinio blir vel neppe solgt. Hvem har vist interesse for ham?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jan 09, 18:53

Jeg har ingen tro på at JJ ryker først, om i det hele tatt.

Stabæk har hatt tålmodighet siden midten av 80-tallet til å bygge opp en klubb fra de nedre divisjoner til å vinne TL, samt greid seg med en liten økonomi. Det er nesten som et FM eventyr.

Har de hatt tålmodighet og klokskap til dette, tror jeg også at de forstår at et tap av en eller flere nøkkelspillere kan medføre lavere plassering på tabellen. Så lenge de har JJ tror jeg heller de gir ham noen år til å bygge opp et nytt superangrep i stedet for å ansette Tom Nordlie etc. i jakten på kortsiktige resultater. Jeg tror faktisk JJ sitter tryggest i hele eliteserien.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3