Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilken trener får først sparken

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 jan 09, 18:59

Først ryker han nok ikke men nå med flørten med NFF vet jeg ikke om Bæringene har noe særlig tålmodighet hvis det går dårlig (10 plass og nedover) som det fort kan gjøre. Pall var den klart viktigste spilleren offansiv og sto bak vel over halvparten av målene 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 jan 09, 18:11

Må si jeg både håper og tror at norske fotballklubber har skjønt at den spark-treneren epedemien som herjet i 2007 sesongen ikke er  veien å gå. Forhåpentligvis kommer ingen trener til å få sparken før tidligst i september, kanskje ingen i det hele tatt i år. Det er da ingen stor forretningshemmlighet at det tar tid for en trener å bygge et godt lag, og at det ikke er noen klok strategi å forvente suksess over natten eller annen magi.

Dessuten håper jeg klubbene viser større selvstendighet og ryggrad enn mange klubber tidvis har gjort og unnlater å la mediene få lov til å bestemme hvem som skal gå av og når.

Hvis FFK gir Grønhagen sparken i år vil det være et klart brudd med den fornuftige linjen kluben har fulgt i flere år nå. Jeg vil bli like overrasket som skuffet om det skjer.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340