Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide med en showkamp snart!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 19 nov 08, 01:30
Endret: 19 nov 08, 01:32
Endret av: Jens G Best

Lervik kampen ble vel satt i gjære av redaktøren for Lerviks klubbmagasin, som på den tiden også var sterkt engasjert i supporterklubben til City. I samme forbindelse ble det også arrangert "fotballskole" på hovedbanen med de engelske spillerne.

Undertegnede har vel forsatt som karrierens høydepunkt at  jeg dro en nydelig pølse på Citys venstreback under spillsekvens. Men han var jo tross alt fra feil side av Manchester.. så utfordringen var vel ikke så stor selv for en 14 åring?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 nov 08, 11:10

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av benksliter`n

Husker jeg var ballgutt 1975 eller 1976 på stadion når FFK møtte Newcastle. Glemmer aldrig at jeg gav ballen til "supermac" Malcolm Macdonald. Et høydepunkt i livet! Tongue outLaughing

Det var en artig fartsfull kamp som endte 4-2  til Newcastle så vidt jeg kan huske. Men stort sett har treningskampene mot Engelske lag vært rett og slett tråkige kamper.

Jeg fikk tak i alle autografene til Newcastle spillerne....

Husker dere Hitachi fra Japan? De hadde gule draker og FFK vant om jeg ikke husker feil.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 nov 08, 18:25

Opprinnelig postet av ffkmats

Hva med en treningskamp mot en av de gamle storhetene da? Typ Leed eller Not. For. Det er sikkert mange i Østlandsområdet som fortsatt holder med de klubbene og som da hadde tatt turen til Stadion for å gjenoppleve sitt gamle favorittlag. Billigere for oss i tillegg til en nødvendig treningskamp for dem mot et matchende lag. Og KANSKJE mange folk på tribunen. Ålreit som en vanlig treningskamp.

Husker du når Derby spilte i Norge sist? De er jo en av de gamle storhetene.... Har veeeeldig vanskelig for å tru at hverken Leeds eller Nottingham vil trekke nok tilskuere til at FFK engang vil dekke pubregninga til spillerne.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 13 des 08, 15:21

Opprinnelig postet av benksliter`n

Husker jeg var ballgutt 1975 eller 1976 på stadion når FFK møtte Newcastle. Glemmer aldrig at jeg gav ballen til "supermac" Malcolm Macdonald. Et høydepunkt i livet! Tongue outLaughing

FFK - NUFC hadde vært noe! Skjønt jeg er neimen ikke så sikker på hvordan den kampen hadde endt i dag. Newcastle er ikke akkurat imponerende for tiden.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 29 des 08, 00:15

Var det ikke Liverpool som skulle arangere fotballskole her da.   og komme med A- lags spillere og trenere   det er jo mulig det kan bli noe i forbindelse med det


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 29 des 08, 03:02

ffk -wimbeldon trur jeg var min første kamp på stadion

fredrikstad har vell møtt qpr også?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 29 des 08, 08:18
Endret: 29 des 08, 08:21
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #79

Mener å huske at de møtte Crystal Palace en gang, sikkert sent på 80-tallet eller noe, Rune husker kanskje?

 

Edit: Etter å ha tittet på linken til RuneH ser jeg vel at jeg må huske feil ;)


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 29 des 08, 10:51

Jeg var på FFK-Crystal Palace. Lars Sørlie handsa inn 2-2-målet rett før slutt om ikke jeg husker helt feil. Lurer på  om ikke det var i '91.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 29 des 08, 13:12

Så flott, da husket jeg ikke feil alikevel ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3