Husk meg
Brukernavn
Passord

Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 23 10

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jan 09, 11:32

Opprinnelig postet av Holters

Enig i at drømmen hadde vært en høyreback og en høyrekant til. :)

Men det har neppe FFK økonomi til.

Da må vel noen ut først, iallefall.

Noen som vet noe om status på Stadheim? Noen som har sett treningene?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jan 09, 13:48

Opprinnelig postet av denialsander

Da må vel noen ut først, iallefall.

Noen som vet noe om status på Stadheim? Noen som har sett treningene?

Håpet må jo være at han kan få til noe på banen i år. Potensialet ligger jo der, det vet man, men hadde vært herlig om han fikk utløp for det her i FFK og markerer seg litt i år.

 

Det verste som kan skje er jo at de gir han opp til en annen klubb hvor han plutselig begynner å storspille.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jan 09, 13:56
Endret: 20 jan 09, 14:35
Endret av: Holters

Stadheim gir meg grøsninger bare ved tanken. Han er treig i beina, men det verste er jo at han virker treig i hodet også. Det virker ikke som han takler tippeliganivået i det hele tatt. Når han at på til ikke har fått spille noe særlig for Sogndal, så har jeg ikke helt den store trua. Dessverre.

Da har jeg faktisk større tro på at Tegström brått kan finne på å gjøre en god figur i år. Det rapporteres fra treningsfeltet at han ser ut til å være i godt slag, så det hadde jo vært strålende om han kom tilbake på det nivået han hadde på sitt beste i Sandefjord. Lite hadde gledet meg mer enn om Tegström "dro en Gardar" og viste seg verdig en plass i stallen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jan 09, 14:30

Stadheim er på trening for tida, men imponerer vel ikke. Håper noen vil ha han, men tviler..

Tegstrøm bør bli, trenger han i backup.. Har ikke trua på Trulsen..


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 jan 09, 14:53
Endret: 20 jan 09, 15:05
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av denialsander

Noen som vet noe om status på Stadheim? Noen som har sett treningene?

Jeg har sett litt på TV2 fra adeccoligaen og har sett litt ekstra på stadheim når han er på banen    og det ser ikke så ille ut   Det er håp


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 jan 09, 15:03
Endret: 20 jan 09, 15:05
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Opprinnelig postet av denialsander

Noen som vet noe om status på Stadheim? Noen som har sett treningene?

Jeg har sett litt på TV2 fra adeccoligaen og har sett litt ekstra på stadheim når han er på banen    og det ser ikke så ille ut   Det er håp

Hehe. Der er jeg fullstendig uenig. Jeg ser ikke håp i det hele tatt. Er like sannsynlig at en snøball overlever en dag i helvete enn at Stadheim blir en nøkkelfigur i FFK i år.

Men det som er så fryktelig rart er at mannen herja jo i Tippeligaen den ene sesongen da Sogndal gjorde det så bra. Kan det ha vært i 2003? Da hadde de et kjempelag. Alex Ødegaard, Tommy Øren, Håvard Flo(?), Rune Bolseth, Stadheim, Skjeldestad, Kouakou osv... Det var disse jeg husket i farta. Hvorfor klarer han ikke å komme opp på det nivået igjen?? Sitter det i hodet? Jeg tror helt klart ja...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jan 09, 15:44

Opprinnelig postet av Plankekæll
Er like sannsynlig at en snøball overlever en dag i helvete enn at Stadheim blir en nøkkelfigur i FFK i år.

Det er forskjell på å være nøkkelspiller til en brukbar backup. Men det lille jeg så av han i Sogndal var ikke nok til å ønske han tilbake, for å si det forsiktig. Men, som du sier, det kan nok være mye på det mentale planet at han ikke fungerer. Men... Det har vært en brukbar utvikling av nivået siden 2003 (?) og han virker, som Holters skriver, både sein i hodet og i beina.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 jan 09, 16:12

Stadheim er ikke noe for et topplag i tippeligaen... ikke som backup heller... Selg

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jan 09, 17:45

Hvem vil kjøpe han? Vi bør være glade om noen vil ha han gratis.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 jan 09, 17:53

Nei det at han satt på benken i adecco er ikke et godt tegn       Men han er ikke type blottet helt for fotballferdigheter.

Hit kommer han uansett så vi får bare håpe på det beste


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 20 jan 09, 22:17

Opprinnelig postet av Holters

Stadheim gir meg grøsninger bare ved tanken. Han er treig i beina, men det verste er jo at han virker treig i hodet også. Det virker ikke som han takler tippeliganivået i det hele tatt. Når han at på til ikke har fått spille noe særlig for Sogndal, så har jeg ikke helt den store trua. Dessverre.

Da har jeg faktisk større tro på at Tegström brått kan finne på å gjøre en god figur i år. Det rapporteres fra treningsfeltet at han ser ut til å være i godt slag, så det hadde jo vært strålende om han kom tilbake på det nivået han hadde på sitt beste i Sandefjord. Lite hadde gledet meg mer enn om Tegström "dro en Gardar" og viste seg verdig en plass i stallen.

Tegstrøm har jeg også trua på for kommende sesong. Tror det var veldig viktig at han fikk den positive avsluttningen på forrige sesong som han gjorde. Han kunne ta ferie med følelsen av å virkelig ha bidratt til sølvmedaljen etter den kampen hvor han putta 2. Håper han klarer å bygge videre på det nå, så har vi tre bra spisser å rutte med.

Stadheim er desverre en skygge av seg selv i forhold til siste sesongen med SIL i tippeligaen da han var en av de beste i hele ligaen og var i landslagstroppen. Mulig jeg tar feil her, men selv om mange av de SIL spillerne var gode individuellt kan det virke som om det var kollektivet som gjorde det. Mange lokale gutter fra ei lita bygd som spilte i eliteserien sammen. For hvor mange av de er det som har gjort det bra i andre klubber etterpå? Bakke hadde dratt før det, H Flo hadde vel allerede vært ute og kommet hjem. Kan vel ikke si at Øren, Bolseth, Ødegaard (har kommet seg siste året), keeper Terje skj...... har slått til som forventet heller. Håper at Stadheim kan gjøre som Ødegaard og finne tilbake til formen, men jeg har mine tvil


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jan 09, 09:48

I følge fotbollskanalen så er Fredrikstad fortsatt interessert i Kennedy Bakircioglü.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 jan 09, 10:03
Endret: 22 jan 09, 10:07
Endret av: Lex

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 22 jan 09, 10:11

Mener jeg har lest at Karlsen (eller noen andre i ffk) uttalte at det var interessant, men det ville blitt for dyrt?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jan 09, 10:27

Opprinnelig postet av Lex

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2130681.ece

http://www.smaalenene.no/fotball/article3718187.ece

 

 Dette sto 13.08.08

 

Da ser det ut til at fotbollskanalen har laget en ny sak på en gammel historie. De refererer til fotballmagasinet.no, og den saken de har - er også fra 13. august 2008. Så da er det intet nytt om Kennedy. Silly Season.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 09, 17:04
Endret: 22 jan 09, 17:52
Endret av: Per Egil

Kennendy fra Ajax, kan være den første,

Fredrikstad ute efter Kennedy

Kennedy Bakircioglü är ute efter en ny klubb. Norska Fredrikstad är intresserade av mittfältaren. 

http://www.fotbolldirekt.com/fredrikstad-ute-efter-kennedy


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 09, 17:17

han kan frispark

her er mer

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 09, 17:24

Dette er bare tull. La den synke.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 22 jan 09, 17:29

Er det bare tull? Er du helt sikker Holters?

Er ikke sikkert det kommer noen flere i det hele tatt....

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 jan 09, 20:33

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er det bare tull? Er du helt sikker Holters?

Er ikke sikkert det kommer noen flere i det hele tatt....

Tviler på at han kommer, leste nettop ett sted at flere engelske storklubber skal være lysten på han

---------------------------

CUPVINNER 06



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 23 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f