Husk meg
Brukernavn
Passord

De mest høylytte supporterene i Premier League er kåret.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 okt 08, 20:57

The Brit`s The Best! 

Sky Sports har målt at Britannia Stadium har et gjennomsnittlig støynivå på 101.8 desibel.  Det er best i Premier League. Dette er the samme lydnivået som når et passasjerfly tar av. Surprised

Undersøkelsen pågikk i August, September og Oktober.

Som ventet blir det en kamp for å overleve for Stoke City i PL. En ting er i hvert fall sikkert. De får den beste støtten i kampene Wink

 Manchester United og Old Trafford ligger på 16 plass med 86,5 desibel. Ikke uventet det. Jeg har opplevd bedre stemning på Huddersfield og Rochdale sine baner enn Old Traford når jeg var i England på en 14 dager tur Laughing

 

Britannia Stadium er helt klart verdt et besøk for de som liker god gammeldags engelsk fotballstemning og liv Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 28 okt 08, 23:43

For atter gang opp i mente. Old Trafford mot ''svada'' lag som WBA er kirkegården, kommer jo litt ann på kampen men stort sett. Old Trafford mot Liverpool og Barcelona osv. er i verdensklasse. Synd det er slik, men sånn er det med tourisme. Og siden du er så opptatt av oss kan jeg trygt si at vi har blandt Englands beste bortefans og mange vil putte Red Army på top. Årsakene til dette er jo at kjernen drar på tur, og kanskje ikke har råd til Old Trafford og/eller ikke vil støtte The Glazers..

 

We're havin a party when Glazer dies!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 okt 08, 13:06
Endret: 29 okt 08, 13:06
Endret av: Jonek

Opprinnelig postet av Solheim

For atter gang opp i mente. Old Trafford mot ''svada'' lag som WBA er kirkegården, kommer jo litt ann på kampen men stort sett. Old Trafford mot Liverpool og Barcelona osv. er i verdensklasse. Synd det er slik, men sånn er det med tourisme. Og siden du er så opptatt av oss kan jeg trygt si at vi har blandt Englands beste bortefans og mange vil putte Red Army på top. Årsakene til dette er jo at kjernen drar på tur, og kanskje ikke har råd til Old Trafford og/eller ikke vil støtte The Glazers..

 

We're havin a party when Glazer dies!

Bla-bla-bla!!!

 Ikke ta livsløgnen fra Solheim! Å være på Old T&¤%#rd er som å være på Macdonald`s. Det som er overaskende ved resultatet var det at Sunderland kom langt ned. Stor stadion og ikke fullt kan nok være årsaken til det.
Sunderland og Newcastle har det man kaller for "Big away follow".

Nå har de ikke tatt lydtesten i Leauge One da...:-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 okt 08, 16:51

Opprinnelig postet av Jonek

 

Nå har de ikke tatt lydtesten i Leauge One da...:-)

 

kanskje en grunn til det.. Leauge one, fint navn å bruke på en egentlig 3 divisjon...

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 29 okt 08, 20:42

sier jeg da ikke at OT er kirkegården mot middelmådigheter?

 

Du pleier kanskje å feste på kirkegården du, men i mitt ordforåd er det ganske så stille på kirkegården..


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 okt 08, 21:17

Opprinnelig postet av benksliter`n

The Brit`s The Best!

Sky Sports har målt at Britannia Stadium har et gjennomsnittlig støynivå på 101.8 desibel. Det er best i Premier League. Dette er the samme lydnivået som når et passasjerfly tar av. Surprised

Undersøkelsen pågikk i August, September og Oktober.

Som ventet blir det en kamp for å overleve for Stoke City i PL. En ting er i hvert fall sikkert. De får den beste støtten i kampene Wink

Manchester United og Old Trafford ligger på 16 plass med 86,5 desibel. Ikke uventet det. Jeg har opplevd bedre stemning på Huddersfield og Rochdale sine baner enn Old Traford når jeg var i England på en 14 dager tur Laughing

 

Britannia Stadium er helt klart verdt et besøk for de som liker god gammeldags engelsk fotballstemning og liv Wink

Jeg kan egentlig bare bekrefte at lydtrykket på Britannia stadium er noe helt for seg selv, det er vanskelig å snakke med sidemannen.

Så dem mot Hull for to år siden, Stoke på 7. plass i championship, Hull dengang på nedrykksplass i samma liga. Kampen endte uavgjort, noe som gjorde at Hull holdt seg i divisjonen. Utrolig artig at begge lag nå gjør det bra, etter forholdene.

Kvaliteten på supportergjerningen er så som så, det er bare unntaksvis at man synger i organiserte former, men fytterakkern for et lydtrykk når Stoke presser på for utligning.

Og et par ganger i omgangen begynner HELE stadion å synge spontant, uten noen form for forsanger eller planlegging.

Stoke og Britannia er verdt et besøk hvis man liker engelsk arbeiderfotball. Stoke er på mange måter bare en avskygning og til og med et vrengebilde av industrivelstanden som fantes i the midlands.

Bare en regner seg god tid til å gå fra jernbanestasjonen til Britannia, for det er en drøy beta å gå. Klarte å få meg billetter ca 12 meter fra den ultraharde kjerne øverste i svingen, hehe, purken var på plass og saker og ting!

Jeg kan også sterkt anbefale Wolverhampten, forøvrig. En søvnig universitetsby med ca 25 000 sinnsyke supportere annenhver søndag!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 okt 08, 00:20

Deilig og se at Liverpool ligger desidert høyest av storklubbene. På Anfield har man hvertfall klart og beholde noe av folkeligheten og sjelen - altså de ekte supporterne. På Old trafford er det ikke annet enn gulinger med fotoapparat.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 okt 08, 00:35

Eneste jeg synes trøkker hos Liverpool er Never Walk Alone. Ellers synes jeg engelske supportere suger langt etter. Men så ser jeg mye sør-amerikansk fotball ogsa da, og der er det et helvetes liv.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 okt 08, 00:49

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Eneste jeg synes trøkker hos Liverpool er Never Walk Alone. Ellers synes jeg engelske supportere suger langt etter. Men så ser jeg mye sør-amerikansk fotball ogsa da, og der er det et helvetes liv.

Hvis du sammenligner engelske og sør-amerikanske supportere, så er det ikke tvil om at de sistnevnte er best. Men denne tråden handler jo om supporterne i premier league.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 okt 08, 01:10

Opprinnelig postet av ajg

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Eneste jeg synes trøkker hos Liverpool er Never Walk Alone. Ellers synes jeg engelske supportere suger langt etter. Men så ser jeg mye sør-amerikansk fotball ogsa da, og der er det et helvetes liv.

Hvis du sammenligner engelske og sør-amerikanske supportere, så er det ikke tvil om at de sistnevnte er best. Men denne tråden handler jo om supporterne i premier league.

Eneste laget, eller man kan si eneste kampen jeg er blitt imponert over et lags supportere, er i en cupkamp som gikk på TV mellom Portsmouth og Arsenal. Portsmouth tapte 0-5 på eget gress, men Portsmouthsupporterne holdt et sabla liv igjennom hele kampen. Har aldri opplevd maken i England ellers.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 30 okt 08, 15:54

noen som så på semi finalen i fa cupen for noen år siden, mellom millwall og sunderland?  

den gikk på nøytral bane (old trafford)    30000 fra vært lag sto å sang gjennom hele kampen... det var trykk:P

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 okt 08, 19:57

 Hærlig liv når Stoke rykket opp Laughing

 

Ooohhh.....oohhh....ooohhh....Delilah!!!!

 

She Stood There Laughing... Ha, Ha, Ha...!!!

...I felt my dick in her hand and she laughed no more...!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 okt 08, 22:44

Her er et opptak på YouTube like før avspark mot AstonVilla hjemme.

Høres faktisk ut som et passasjerfly som er på vei å ta av. Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 okt 08, 02:01

Håper det var noe helt forjævlig feil med det lydopptaket der. Hørtes ut som noen prøvde å drukne en radio på full guffe. Det der var ikke stemning, det var regelrett bråk! Men video fra mobiltelefon blir jo aldri autentisk, så jeg regner med at stemningen er bedre å høre på enn det greiene der :)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 31 okt 08, 02:18

Jeg stemmer på at lydkvaliteten der bare egentlig er ræva. Har ikke så mye å si hvor mye lyd det er, det høres like jævlig ut.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 okt 08, 02:30

Hørtes sikkert like bra ut når VIF tok gullet, og når Rekdal kom ut på balkongen. Tok sikkert av der inne da å.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 okt 08, 12:44

Poenget var at dette hørte virkelig ut som når et  passasjerfly tar av som jeg sa i mitt første innlegg. Det er jo de de sier på Sky Sports Laughing

Tipper decibelen er så høy at lydopptakeren vrenger seg. Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


beraat

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 okt 08
Innlegg: 1

Lagt til: 31 okt 08, 15:35

Chelsea er laget <33



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24