Husk meg
Brukernavn
Passord

Gratulerer med sølvet Fredrikstad Fotballklubb!!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 okt 08, 22:36

Opprinnelig postet av benksliter`n

Godt å se at Fredrikstad-folket ønsker å HYLLE guttæne mot Lyn neste helg.

Ikke mange billetter igjen til den kampen i kveld på billettservice Tongue out

 

Det har jo knapt vært billetter å oppdrive der !! Prøvde å bestille for snart 2 uker siden,men fant ikke 2 plasser som var vedsiden av hverandre..

Men har snakka med andre folk,og de sier at det er mange billetter igjen hos Aristokraten.. Er det noen som vet hvor mange billetter som er solgt til kampen mot Lyn??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 okt 08, 22:43

Opprinnelig postet av Scout

I prioriert rekkefølge:

  1. Gratulerer til alle oss som er fra Fredrikstad og som elsker FFK!
  2. Gratulerer FFK!
  3. Gratulerer Anders Grönhagen og det du har utrettet i denne overraskelsessesongen!
  4. Gratulerer Andreas Tegström! Jeg var selv negativ da du ble satt innpå i dag, men det er så deilig å bli motbevist på den måten! Takk!

Og til slutt: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1: ...og til oss som ikke er fra Fredrikstad og som elsker FFK. ;-)
2: Ja, noe så inn i...!
3: Grönhagen for president!
4: Ingenting er bedre enn å bli motbevist på den måten der!!!

---------------------------

Hater hat!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 okt 08, 22:44
Endret: 26 okt 08, 22:47
Endret av: Knuty

Nå har vi fire seire på rad!!

Det er første gang vi har klart det i tippeligaen siden opprykket, hvis jeg ikke tar helt feil..

 

Ellers må jeg si sølvet er fortjent. Ingenting å si på at Stabæk tok gull i år, de var klart bedre enn oss.

Ellers gledelig at den positive, konstruktive fotballen vinner i år (tenker både på oss og Stabæk), mens mange lag med skikkelig møkkafotball sliter. Synes det lover godt for utviklingen av tippeligaen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 okt 08, 22:45

Må bare si dette å....SØLVET ER VEL FORTJENT! Laughing

Stabæk fortjente helt klart gullet også.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 okt 08, 22:46

Opprinnelig postet av GurrBass

Det har jo knapt vært billetter å oppdrive der !! Prøvde å bestille for snart 2 uker siden,men fant ikke 2 plasser som var vedsiden av hverandre..

Jøss! Jeg bestilte billetter på torsdag eller fredag, og fikk 6 ved siden av hverandre.

---------------------------

Hater hat!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 okt 08, 23:01

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av GurrBass

Det har jo knapt vært billetter å oppdrive der !! Prøvde å bestille for snart 2 uker siden,men fant ikke 2 plasser som var vedsiden av hverandre..

Jøss! Jeg bestilte billetter på torsdag eller fredag, og fikk 6 ved siden av hverandre.

 

Rett og slett merkelig!! Undecided

Prøvde på begge kortsidene,og der var alt opptatt... Men men,får ta meg en tur til byen imorra!! Billetter til kampen skal jeg ha meg!! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 okt 08, 23:06

Opprinnelig postet av GurrBass

Prøvde på begge kortsidene,og der var alt opptatt...

Ach so! Jeg er en langside kind of guy. Wink

---------------------------

Hater hat!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 okt 08, 07:33

For en utrolig herlig tur til Molde! Stemmen er omtrent ikke-eksisterende i dag. Neste uke blir det minst like vill feiring. Kanskje ikke like spontan, men sølvet skal feires så godt det går!

Tusen takk for sølvet FFK. Det her fortjener vi! Neste år blir det gull, ingen tvil!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 okt 08, 11:25

Jeg nøyer meg med ett ord, jeg:

SKÅL!

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 27 okt 08, 15:05

Opprinnelig postet av Supreme NTM

For en utrolig herlig tur til Molde! Stemmen er omtrent ikke-eksisterende i dag. Neste uke blir det minst like vill feiring. Kanskje ikke like spontan, men sølvet skal feires så godt det går!

Tusen takk for sølvet FFK. Det her fortjener vi! Neste år blir det gull, ingen tvil!

Helt enig!!  Utrolig artig tur! Litt slitsom, men absolutt vert det...  

Og hvor utrolig godt var det ikke med SØLVET!!!!!

Takker alle som var med for en fin tur! Også er det jo en bonus at de på hotellet ønsket oss velkommen tilbake;) Kun ett sengetyveri er bra! Hehe;)

---------------------------

Nå må noe gjøres!!! Alt PH sto for er på vei til å forsvinne :(


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 27 okt 08, 16:28

Jeg hadde ærlig talt ikke trodd det skulle skje med det første, men fasiten viser altså ubønnhørlig at jeg gjettet for pessimistisk foran årets sesong. Jeg trodde FFK skulle klare tredje plass, og at selv det nok var en optimistisk gjetning. Men jeg ville heller gjette i overkant optimistisk enn andre veien. Og likevel så overgår FFK selv mine forventninger.

Men det er klart, å ta feil på denne måten er bare moro!

Skal glatt innrømme at jeg også hadde mistet troen på Tegstrøm i år, og så revansjerer han seg på best tenkelige måte. Jeg legger meg flat og gratulerer med årets beste svar på tiltale!

Mine gratulasjoner i anlednign sølvet i følgende rekkefølge:

- FFKs klubbledelse og aktive medlemmer

- FFKs styre

- hovedtrener Anders Grønhagen

- samtlige spillere

- Plankehaugen

- FFKsupporter.net

- enhver som har bidratt med frivillig innsats for FFK

- FFKs sponsorer, store som små

- alle som har et hjerte for Fredrikstad, FFK, god fotball og god stemning på stadion!

GRATULERER!!! 

ps! og en ekstra blomst til den kødden hvem-det-nå-var-igjen som fant Wallace Fernando Pereira! Laughing

 

(og årets kaktus til f-b for drittblekkas iherdige men heldigvis stort sett mislykkede forsøk på å så splid og intern uro i byens for tiden flotteste klubb. Shame on you, og måtte dere forbli ufarlig inkompetente til evig tid!)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 okt 08, 16:53

Ønsker å gratulere FFK så mye, for et lag vi har blitt, husk vi har manglet Tarik og Kasey, likevel har vi klart å få sølv, det er så sterkt.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 okt 08, 17:45

Herlige bilder Cool

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 okt 08, 19:00

Opprinnelig postet av benksliter`n

Herlige bilder Cool

Herlig tur, og stemning rett etter kampslutt. Ubeskrivelig.

Men bildelinken du la frem, er et utrolig makkverk. Fant knapt nok et brukandes bilde.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 okt 08, 22:26

 

Plankehaugen, i samarbeid med Fredrikstad Fotballklubb, byr opp til sølvfest!

 

 

 

På stortorvet søndag 2. November kl. 20.00 til ca. kl. 22.15

Blir det noe fest på den korte tiden da folkens ?? Er vel knapt over gangbrua før 20.45.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 okt 08, 22:27

.... og etter kampslutt på stadion skal det vel være medaljesermoni!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 okt 08, 22:41

he he.. venta meg den der.. :P

Showet starter fra kl 20.00, dette er noe klubben og PH har planlagt sammen, kampen er ferdig 19.45 ca, får medaljene sine og blir hyllet, ferdig ca 20.00.

Så er det over gangbroa til stortorvet hvor det hele er i gang, ca 20.15 som du sier, da har ikke det store showet startet for fullt enda.

Etter 22.15 kan man gjøre hva man vil..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 okt 08, 23:09

Opprinnelig postet av FFKgutt1

he he.. venta meg den der.. :P

Showet starter fra kl 20.00, dette er noe klubben og PH har planlagt sammen, kampen er ferdig 19.45 ca, får medaljene sine og blir hyllet, ferdig ca 20.00.

Så er det over gangbroa til stortorvet hvor det hele er i gang, ca 20.15 som du sier, da har ikke det store showet startet for fullt enda.

Etter 22.15 kan man gjøre hva man vil..

Så du mener at det skal stenges på Stortorvet 22.15 ?? Blir ikke det samme å fly rundt på andre plasser for å ta seg en øl se. Eller dra hjem for å feire. Det blir ikke det samme FFKgutt1. Festen på Stortorvet bør minst holde på til halv 2.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 okt 08, 23:11

jeg mener at showet varer til 22.15, etter det gjør man som man vil.. tror torget vil være åpent leeenge ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 okt 08, 00:23

Må si jeg "gleder" meg til det kaoset som kommer til å herske etter medaljeutdelingen. Det som sikkert kommer til å skje er at Stortorget er allerede fylt opp av dem som ikke kom på kampen. Så kommer det 12 000 over gangbroen til et allerede overfylt torg. De første som kommer over vil gjerne ikke forsvinne ut mot sidene, men stå mest mulig midt på. Det hele ender vel med at 1000 av de fra kampen samler seg rundt der og blokkerer for de andre. Så blir det 1 000 på broen og 10 000 på Kråkerøy som ikke får sett en dritt ;)

Blir folkehavet omtrent like stort som det var etter cupfinaleseieren så kan det fort bli kaotisk rundt gangbroen. Er ikke deler av torget avsperret grunnet det nye bygget, eller har de fått opp vinduene slik at det ikke stor et digert gjerde å tar opp plass?

Sånn går det når hele sentrum er en telefonboks, det finnes jo knapt åpne områder igjen i byen. Etter dette trenger vi rett og slekk "FFKs plass", et sted hvor flere titalls tusen kan samles og feire slike begivenheter. Gjerne med en diger balkong hvor spillerne kan stå på. Det nærmeste vi kommer dette nå er vel huset til Høili ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24