Husk meg
Brukernavn
Passord

– Ønsker å beholde Éverton og Örlund

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 nov 08, 05:33
Endret: 27 nov 08, 06:35
Endret av: Patrioten

  Örlund: "Det är AIK som gäller"

- Det är alltid kul att folk vill ha en men idag är det inget som är bestämt. Jag tillhör AIK och jag själv har inte bestämt mig kring framtiden.  

Siden han ikke har bestemt seg, har kanskje ikke Rosenborg kommet med et så stort lønnsbud likevel, for hadde det vært tilfelle, hadde han vel sagt ja, med engang?

 http://www.fotbolldirekt.com/örlund-det-är-aik-som-gäller

 

Örlund nära Fredrikstad: Förhandlingar pågår

Daniel Örlund kan snart vara klar för fortsättning i Fredrikstad. Målvakten förhandlar just nu med klubben, bekräftar tränaren Anders Grönhagen för  http://fotbollskanalen.se/1.740275/2008/11/27/orlund_nara_fredrikstad_forhandlingar_pagar

Hadde vært gøy om FFK hadde konkurert ut Rosenborg, ser jo slik ut. Hva tror dere andre?

 

 

 



Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 nov 08, 16:47

Opprinnelig postet av Olavesen

kjempeflott brukerbilde!

om ca. 7 måneder kan jeg lage et liknende :)

 

hvordan får man laget brukerbilde?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 nov 08, 17:47

Opprinnelig postet av Topscorer

Opprinnelig postet av Olavesen

kjempeflott brukerbilde!

om ca. 7 måneder kan jeg lage et liknende :)

 

hvordan får man laget brukerbilde?

Du laster opp et bilde via min side eller profil, du finner i hvert fall muligheten der et sted.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 nov 08, 17:50

takk for hjelpa

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 nov 08, 19:42

Efter succésäsongen - Örlund jagas av toppklubbar

Fyra klubbar, tre skandinaviska och en ute i Europa, slåss om Örlunds underskrift. Norska storklubben Rosenborg har tidigare nämnts som en intressent.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 28 nov 08, 08:59
Endret: 28 nov 08, 09:00
Endret av: GoFFK

Er det mulig at Örlund går til RBK og at vi får Jarstein?

Vet ikke, men sitter med en følelse at det fort kan skje....

 

Noen kommentarer til dette?

Kanskje Jarstein ville blomstre under keeptreneren til FFK (Jerry)?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 28 nov 08, 09:35

Opprinnelig postet av GoFFK

Er det mulig at Örlund går til RBK og at vi får Jarstein?

Vet ikke, men sitter med en følelse at det fort kan skje....

 

Noen kommentarer til dette?

Kanskje Jarstein ville blomstre under keeptreneren til FFK (Jerry)?



Håper inderlig ikke at det skjer - vi trenger en som kan styrke laget ved å være lagspiller. Min opplevelse er at Jarstein samarbeider absolutt best med seg selv. Send Jarstein tilbake til Odd om de ikke har bruke for ham i RBK. Jarstein i FFK - NEI TAKK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 nov 08, 11:28

Tviler på at Tabbe-Jarstein ønsker å være tredjekeeper i FFKCool Han er vel ikke veldig glad i Fredrikstad heller, etter hva som har skjedd de siste åra.. (utpsyking i Skien, finger og garderobeknusing på holmen, og utpsyking i frstad)

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 28 nov 08, 12:02

Så lenge våre unge keepere er skadefrie er jeg ikke det minste bekymra for keeper-situasjonen. Men de har desverre hatt tendenser til å gå mye skadd. Eller er jeg helt på jordet nå?

Og for guds skyld: Ikke noen Jarstein til oss!!

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 nov 08, 12:42

Da kan vi like godt hente inn Tommy Runar.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 nov 08, 12:46

Rune "Galmenningen" til FFK, nei vær så snill.

Greit at mange keepere er særegne, men "Galmenningen" har total bomma med forståelsen av "buret" betyr.

Def. i "Fotballspråket"  betyr " Buret" det feltet som er innramme av målstenger/målnett.

Def. i f.eks Zoologisk hage, et område hvor Villdyr kan ferdes hvor omverden er skjermet for deres "galskap", eller hvor "dyrene" er skjermet for menneskenes villskap.

Når det gjelder ovenfor nevnte keeper, burde def. være et område hvor omgivelsen er skjermet.

Jeg har  meget stor respekt for det arbeidet Jerry Knutsson nedlegger med å utvikle/vidreutvikle keepere, men i "Galmenningen´s" tilfelle burde man tilkalle ekstra hjelp fra en bestemt insitusjon i Fredrikstad.

Håper virkelig at Ørlund ikke bare tenker SEK, men også innser hva Jerry Knutsson og FFK har betydd for hans utvikling.

Litt takknemlighet i all anstendigheten navn.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 28 nov 08, 15:44

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Da kan vi like godt hente inn Tommy Runar.

 

Ja, hvorfor ikke. Like bra som Jarstein og sikkert mye billigere.

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 nov 08, 16:44

Opprinnelig postet av Stoni

Ja, hvorfor ikke. Like bra som Jarstein og sikkert mye billigere.

Ikke noe vondt om Tommy Runar, men selv om Jarstein har hatt en trist sesong i Rosenborg skal man være rimelig farget i synet dersom man mener at Tommy Runar er like god som Jarstein. Han har kanskje vært det i enkeltkamper i høst/sommer, men over ett år? Nei, det går jeg ikke med på.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 28 nov 08, 17:11

Det å si at Tommy Runar er like god eller bedre enn Jarstein er jo bare sykt....Greit,tåler ikke trynet på Jarstein jeg heller,men han er en god keeper,selv om han har hatt mye motgang i år.

Håper Orlund blir i FFK,men skulle han forsvinne,har vi to gode unge keepere,men begge har slitt mye med skader.Så skulle vi miste Orlund,så hadde jeg klart å bite i meg det faktum atJarstein ikke akkurat er norges mest sympatiske person...han er en god keeper,mange klasser over Tommy Runar


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 28 nov 08, 20:07

ser ut som Espen jhonsen er velkommen i rosenborg, så da er antageligvis Daniel skrinlagt der. Tror neppe de vil ha alle tre i klubben....


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 28 nov 08, 21:01

Opprinnelig postet av palespen

Det å si at Tommy Runar er like god eller bedre enn Jarstein er jo bare sykt....Greit,tåler ikke trynet på Jarstein jeg heller,men han er en god keeper,selv om han har hatt mye motgang i år.

 

Ja, jeg tok nok litt i, men iår har ikke Jarstein visst noen ting mens jeg synes Runar klarte seg bra de kampene han spilte for FFK.

Runar er ett betydelig rimeligere alternativ enn Jarstein noe som ikke er dumt for FFK. (tror ingen av de er aktuelle uansett!!)

Men vi allerede to av norges største keepertalenter så hvorfor trenger vi enda en keeper dersom Ørlund skulle takke nei?

Kan eventuelt leie igjen dersom skader oppstår!! 

 

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 nov 08, 21:14

Ørlund er en klasse bedre enn de nest beste keeperene i Tippeligaen. FFK må bare benytte opsjonen på å kjøpe Ørlund for "bare" 2 mill. Vanvittig billig når vi tenker at Jarstein kostet 11 mill.

Staw var god på vårsesongen, men han har vært mye skadet. Vi trenger 3 keepere denne sesongen. Mye skader på Staw og Bråthen gjør at jeg ikke er i tvil om at vi må ha 3 keepere.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 nov 08, 21:44

ørlund vil være et scoop som overgår rami shaaban(solid keeper i ffk, dog noe oppskrytt). daniel er komplett som keeper.

så tv2 nyhetene hvor hoftun bekrefter at klubben vil satse på de tre keeperne de har per dags dato(jarstein,johnsen,lund hansen). mitt tips er at johnsen står seriepremieren for rbk.

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 28 nov 08, 22:17

Opprinnelig postet av benksliter`n

.Mye skader på Staw og Bråthen gjør at jeg ikke er i tvil om at vi må ha 3 keepere.

Ser det hele tiden blir nevnt mye skader på Erik og Lasse, er det noen her som faktisk vet hva slags skader de to har hatt, og om det er samme skadene som kommer tillbake?? Etter det jeg kjenner til har Erik hatt problemer med en vridning i et kne, samt et brud i armen. Lasse har hatt problemer med en skulder samt en sene i kneet. Forskjellige skader for begge. Har også noen vurdert om dette kan vere et trener ansvar at de skadene de har har vert lanvarige??

Mener også at klubben har behov for tre keepere, men mener gså at de kanskje ikke skal satse svenskt, men kanskje gi tillit til de to de har som også utmerket godt greier tippeligaen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 nov 08, 22:50

Opprinnelig postet av Anne

Har også noen vurdert om dette kan vere et trener ansvar at de skadene de har har vert lanvarige??

Mener også at klubben har behov for tre keepere, men mener gså at de kanskje ikke skal satse svenskt, men kanskje gi tillit til de to de har som også utmerket godt greier tippeligaen.

Jeg er rimelig sikker på at FFK fortsetter utviklingen også i det medisinske appratet og at de vil være ivrige på å følge opp eventuelle skader som blir forårsaket av trening og -form. Jeg har dog vondt for å tro at såpass forskjellige skader på keepere vil være en følge av treningstype, men jeg vet hverken hva og hvordan FFKs keepere har trenet og er ei heller noen doktor...

Hvis klubben har bruk for tre keepere og vi har to, så vil jo regnestykket ditt ikke gå opp. Hvorfor da ikke forsøke å beholde en svensk keeper som viste seg tilliten verdig - han ble vel sett på som vrakgods når han dro fra Sverige, men hylles som neste landslagskeeper etter et lite halvår i Fredrikstad?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24