Husk meg
Brukernavn
Passord

Europacup høsten 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 jul 09, 22:15
Endret: 17 jul 09, 22:16
Endret av: Per Egil

På grunn av kampreglementet til UEFA Europa League kan vi ikke ha ståtribuner på denne kampen. Bortesupporterene vil derfor på denne kampen få felt S,T og U og Plankehaugen vil få tildelt felt G.

Kapasiteten på Stadion under UEFA Europa League blir dermed 10.740 stk.

fredrikstadfk.no

 

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 17 jul 09, 22:16

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av Tyggis

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Har ikke lest tråden ,mulig det er sagt, men hvor er PH plassert i denne kampen ?


På PH feltet.. Og ja, det var et dumt spm

 

Nei, feltet ved siden av, så ikke dumt spørsmål. Tulling. Er ikke lov med ståplasser.


nettoppTongue out


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 jul 09, 20:15
Endret: 18 jul 09, 20:15
Endret av: danan

Vil tro at de Polske-supporterne lett "bygger om" det sittefeltet sitt til et ståplassfelt ;) Har lagt merke til at de ikke er redde for å flytte på noen stoler her og der.

Gleder meg noe sykt til begge oppgjørene, de skal jeg hvertfall få med meg fra tribuneplass. Håper de kommer med et solid oppmøte fra Polen. Det her skal bli morro.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 09, 21:25

Noen som vet hvordan billettsalget går?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 18 jul 09, 21:30

Billettsalget åpnet vel i dag, så tviler på at de har solgt så mye... Hvor mange kan vi håpe på til denne kampen da? 8.000?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 18 jul 09, 23:14

Opprinnelig postet av danan

Vil tro at de Polske-supporterne lett "bygger om" det sittefeltet sitt til et ståplassfelt ;) Har lagt merke til at de ikke er redde for å flytte på noen stoler her og der.

Gleder meg noe sykt til begge oppgjørene, de skal jeg hvertfall få med meg fra tribuneplass. Håper de kommer med et solid oppmøte fra Polen. Det her skal bli morro.

Glede seg ?

Til en grå og trist kamp hvor FFK presterer "nesten" og "nesten" scorer ?

Skal jeg gå på kamp så må det være med håp om seier for FFK og avansement. Ett grått og uinteressant Lech Poznan kommer nok til å banke FFK ut av Europe League. Hadde nok vært bedre å bli rundjult av Roma, da hadde det jo vært fest i byen. Det at laget vårt skal prestere, det er i hvertfall det jeg ønsker, jeg går ikke på kamp for å se noen elleville bortesupportere med en sterkere supporterkultur enn Plankehaugen, det bryr meg ikke i det hele tatt.

Men....... jeg møter nok opp på hjemmekampen, men troende er jeg ikke.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 jul 09, 23:29

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av danan

Vil tro at de Polske-supporterne lett "bygger om" det sittefeltet sitt til et ståplassfelt ;) Har lagt merke til at de ikke er redde for å flytte på noen stoler her og der.

Gleder meg noe sykt til begge oppgjørene, de skal jeg hvertfall få med meg fra tribuneplass. Håper de kommer med et solid oppmøte fra Polen. Det her skal bli morro.

Glede seg ?

Til en grå og trist kamp hvor FFK presterer "nesten" og "nesten" scorer ?

Skal jeg gå på kamp så må det være med håp om seier for FFK og avansement. Ett grått og uinteressant Lech Poznan kommer nok til å banke FFK ut av Europe League. Hadde nok vært bedre å bli rundjult av Roma, da hadde det jo vært fest i byen. Det at laget vårt skal prestere, det er i hvertfall det jeg ønsker, jeg går ikke på kamp for å se noen elleville bortesupportere med en sterkere supporterkultur enn Plankehaugen, det bryr meg ikke i det hele tatt.

Men....... jeg møter nok opp på hjemmekampen, men troende er jeg ikke.



Trofast som jeg er så går jeg på kamp med håp om seier uansett tidligere nederlag eller triumfer.

Alt som er nytt er morro. Artigere å møte Polske Lech Poznan med en ivrig supportergruppe enn de samme gamle trauste lagene som Odd, Sandefjord og Tromsø her hjemme.

Jeg var på Hammarby hjemme/borte for 2år siden også, hadde de samme forventningene den gang. Hjemmekampen er vel lett en av de mest spennende kampene jeg har vært borti, for en kamp og for en gedigen nedtur da det ikke gikk veien likevel.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 18 jul 09, 23:52

Er det mulig å være så negativ som det Willy Rene er? Neimen om jeg tror! Dette blir kjempekult og kjempespennede! Det kommer nok til å komme rundt 1000 ivrige polakker som vil presentere seg på tribunen så det holder! Sett endel filmer på youtube av de. Dette kommer til å bli grisemoro! Ffk har et sterkt lag (som tok sølv i fjord), med en redusert forsvarsrekke. I realiteten blir det vannskelig å slå ut Lech Poznan, men vi skal i hvertfall greie poeng hjemme, og det er jo også lov å håpe om det samme borte! 

Satser på stinn brakke den 30. juli. Håper folk går på stadion og morer seg ved å se ffk spille ufea cup! Syng og ha det gøy! Hver positive!

---------------------------

Syng for fredrikstad!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 jul 09, 00:00
Endret: 19 jul 09, 00:01
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Er det mulig å være så negativ som det Willy Rene er? Neimen om jeg tror! Dette blir kjempekult og kjempespennede! Det kommer nok til å komme rundt 1000 ivrige polakker som vil presentere seg på tribunen så det holder! Sett endel filmer på youtube av de. Dette kommer til å bli grisemoro! Ffk har et sterkt lag (som tok sølv i fjord), med en redusert forsvarsrekke. I realiteten blir det vannskelig å slå ut Lech Poznan, men vi skal i hvertfall greie poeng hjemme, og det er jo også lov å håpe om det samme borte! 

Satser på stinn brakke den 30. juli. Håper folk går på stadion og morer seg ved å se ffk spille ufea cup! Syng og ha det gøy! Hver positive!

Jada, "Hver" positiv!

Jeg er positiv hele tiden jeg, går på alle kampene, kommer til å gå på denne hjemmekampen også, men hvis du tror at jeg er fornøyd med tap bare jeg for hoppa, synget, og danset så tar du feil. Jeg går på kamp får å se MITT lag spille bra, mitt lag vinne, det er da jeg går fra stadion med en følelse av opplevelse og glede.

Men i denne sesongen har jeg lært å være realist og noe pessimist.

Men å kalle meg negativ, da tar du feil.

Og når det gjelder forventet kamputfall, håper jeg også jeg tar feil, da går jeg også glad fra stadion.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 19 jul 09, 00:07

Før du sier at du ikke er negativ, les det første innlegget ditt. Greit at du ikke er fornøyd med laget, men slutt å syt her inne fordet. Hjelper ikke i det minste sekund!  Fint at du liker å se DITT lag vinne og spille bra, det gjør alle! 

Etter å ha lest det første innlegget ditt, har jeg et godt grunnlag for å kalle det pesimistisk. 

Vær heller optimistisk og gled deg til kamp! det kan bli moro:-)

---------------------------

Syng for fredrikstad!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 jul 09, 10:22

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Før du sier at du ikke er negativ, les det første innlegget ditt. Greit at du ikke er fornøyd med laget, men slutt å syt her inne fordet. Hjelper ikke i det minste sekund!  Fint at du liker å se DITT lag vinne og spille bra, det gjør alle! 

Etter å ha lest det første innlegget ditt, har jeg et godt grunnlag for å kalle det pesimistisk. 

Vær heller optimistisk og gled deg til kamp! det kan bli moro:-)

Du bør heller diskutere sak enn å irritere deg over andre forumdeltakere, du bør ikke irettesette andre. Det er en skikkelig avsporing av tema å kverulere på om man er pessimistisk eller optimistisk.

Jeg ser alltid fram til kamp, årets sesong og spill innenfor begge 16-metrene gjør at man blir betenkt, og når man ser hvilke lag Lech slo ut og spilte meget bra med i fjor så er det vel ikke mange som levner FFK store muligheter. Men det lille håpet har man jo.

Du bør være glad over at folk er engasjert.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Kriss_79

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 09
Innlegg: 3

Lagt til: 20 jul 09, 12:58

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Når starter sesongen i Polen?

 

Lech Poznan åpner borte mot Piast Gliwice 2 august.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 jul 09, 13:16

Fenan Salcinovic på Sandefjord er såvidt jeg vet utlånt fra nettopp Lech Pocnan. En spiller med meget god teknikk, som jeg tror kan bli bra utover høsten i Tippeligaen.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 jul 09, 15:29

er det noen som skal nedover utenom å ta plankehaugen bussen? jeg å en kamerat tar fly fra sandefjord dagen før kampen, så drar vi hjem igjen på fredag. er det noen som vet hva som er den sikreste måten å komme seg til og fra stadion? regner med at det er dumt å ta toget sammen med de polske supporterne.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 jul 09, 17:49

Opprinnelig postet av scheien

er det noen som skal nedover utenom å ta plankehaugen bussen? jeg å en kamerat tar fly fra sandefjord dagen før kampen, så drar vi hjem igjen på fredag. er det noen som vet hva som er den sikreste måten å komme seg til og fra stadion? regner med at det er dumt å ta toget sammen med de polske supporterne.

Hvorfor? Det er som det er overalt i verden, oppfør deg så havner du ikke i trøbbel.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 jul 09, 18:39
Endret: 23 jul 09, 18:40
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av scheien

er det noen som skal nedover utenom å ta plankehaugen bussen? jeg å en kamerat tar fly fra sandefjord dagen før kampen, så drar vi hjem igjen på fredag.


Jeg og fire andre reiser i hvert fall på samme måte. Sees på Torp.

Ellers er jeg enig med Supreme NTM.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 jul 09, 20:20

vurderer det samme, sist jeg sjekka var det 600 tur retur med wiss

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 jul 09, 20:21
Endret: 23 jul 09, 20:26
Endret av: Per Egil

Nå er det det dobbelte...

Edit: Jøss, jeg sjekket tidligere i dag, og da var billettene dyrere enn de er nå. Spesielle greier.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 23 jul 09, 20:56

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av scheien

er det noen som skal nedover utenom å ta plankehaugen bussen? jeg å en kamerat tar fly fra sandefjord dagen før kampen, så drar vi hjem igjen på fredag. er det noen som vet hva som er den sikreste måten å komme seg til og fra stadion? regner med at det er dumt å ta toget sammen med de polske supporterne.

Hvorfor? Det er som det er overalt i verden, oppfør deg så havner du ikke i trøbbel.

Det er vel en sannhet med moderasjoner eller......?


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 26 jul 09, 14:41

Kan sesongbilletter brukes på kampen på torsdag? Får isåfall låne av en kompis.

---------------------------

---------------
- E.D. #9 -
---------------



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3