Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Molde-FFK (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 okt 08, 00:52

Finnes knapt noe bedre enn å se Ramberg på sitt beste. Han hadde en middels kamp mot Viking, men han hadde da langt fra en dårlig kamp? Ramberg har et utrolig fotballhode, god teknikk og legger gode pasninger. En del andre mangler riktignok, men jeg gruer meg til den dagen han ikke lenger er aktuell for førsteelleveren. Deilig å se en Fredrikstadgutt til tider brilliere utpå der óg.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 okt 08, 10:06

Har aldri helt forstått hvorfor enkelte har Ramberg som "hatobjekt".

Personlig synes jeg at Ramberg i år har levert mange gode kamper, innrømmer gjerne at kampen mot Viking ikke var han beste. Langt derifra, men han gjorde seg på ingen måte bort. Trolig var noe av "Grønis" sitt opplegg at midtbanen måtte ta større ansvar defensivt. Relativ ny komponert forsvar.

Synes vi skal gi både Ramberg og PAC den kreditt, at de i år har hatt kanskje sine beste sesonger. Iallfall på flere år.

Selvfølgelig skyldes trolig dette også "Grønis" sine grep, men begge to skal ha all ære av hvordan de har tatt opp hans filosofi når det gjelder hvordan fotball skal spilles.

Derfor er jeg enige med de som vil la Thommasen starte på benken, en "sulten" spiller som pr.idag er lagets meget anvendlige "potet". Det samme, men i mer bergrensa arbeidsområde, vil jeg si om Martinsen.

Konklusjon, 2 "sultne" spillere på benken, som begge har vist at de holder TL nivå.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 okt 08, 13:13

Opprinnelig postet av dracula

Har aldri helt forstått hvorfor enkelte har Ramberg som "hatobjekt".

Personlig synes jeg at Ramberg i år har levert mange gode kamper, innrømmer gjerne at kampen mot Viking ikke var han beste. Langt derifra, men han gjorde seg på ingen måte bort. Trolig var noe av "Grønis" sitt opplegg at midtbanen måtte ta større ansvar defensivt. Relativ ny komponert forsvar.

Synes vi skal gi både Ramberg og PAC den kreditt, at de i år har hatt kanskje sine beste sesonger. Iallfall på flere år.

 

som du skriver har ramberg sin beste sesong på flere år, og den sesongen her har han vært opp og ned, totalt sett OK. Ergo kan mistillitten mot ramberg være et resultat av flere middelmådige,svake sesonger. Ramberg er lokal, men vi må stikke fingern i jorda og innse at ramberg ikke er en klassespiller. Men en OK backup. Spiller i rollen til kasey i hans skadefravær og er ikke i nærheten av hans klasse(er klar over at han ikke direkte erstatter kaseys oppgaver på banen).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 okt 08, 18:16

Sølv-Nilsen om FFKs sølvsjanser

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 24 okt 08, 19:12
Endret: 24 okt 08, 19:23
Endret av: Per Egil

Ser det er medlt et skikkelig møkkavær til søndag. Opp til liten storm på kysten av sunnmøre, og masse regn. Ganske lite grader og.

 

Er kampen i fare for å bli gjennomført?

Moderator (Per Egil): Dette trenger ikke en egen tråd, og kan godt diskuteres i kamptråden.

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 24 okt 08, 19:19

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Ser det er medlt et skikkelig møkkavær til søndag. Opp til liten storm på kysten av sunnmøre, og masse regn. Ganske lite grader og.

Er kampen i fare for å bli gjennomført?

Tror nok det er mer enn en vestlandsstorm som skal til for at kampen blir utsatt ! Når det spilles kamper i noe som ligner snøstorm - så klarer de nok denne utfordringa også :-)

 

 

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 08, 20:59

Jeg har pakka ned skift. Har ikke lyst å sitte våt på veien hjem.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 okt 08, 22:09

Moldes forventede startellever (4-3-3):


Jan Kjell Larsen

Kristoffer P. Vatshaug - Marcus Andreasson - Vegard Forren - Knut O. Rindarøy

Thomas Holm - Magne Hoset - Daniel Berg Hestad

Mame Biram Diouf - José Mota - Pape Pate Diouf

 

en sterk 11er. 3åpenbare svakheter:1.jan kjell larsen var et meget stort talent, per dags dato er han en av de svakeste keeperne i TL, spiller stort sett OK, men har også noen virkelig brølere(ala den på stadion).

2.Vatshaug er tidvis "lat" og "sløv" i spillestilen, noe nonchalent. her har ffk muligheten med kvisvik og wallace på vår venstre flanke.

3.Diouf guttas åpenbare sløsing av sjanser!sist kamp løsnet det for pape pate diouf,men blir ikke overrasket hvis han brenner store sjanser til søndagen. ellers kan det sies at 11ern kanskje er for offensiv, samt at andreasson har lite matchtrening etter et lengre skadeavbrekk.

når det gjelder ffks start 11er er vår svakhet skadefraværet til kasey, ellers er vi knallsolide over hele linja. ramberg er ikke i nærheten av klassen til wehrman.

molde er et enten eller lag denne sesongen, har de virkelig dagen tipper jeg 2-1, hvis ikke 1-1 eller 1-2 og et viktig bortepoeng eller tre til ffk!

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 okt 08, 01:34
Endret: 25 okt 08, 01:34
Endret av: Holters

Et poeng og vi sikrer spill i Europa (samt minimum bronse).

To poeng og vi sikrer sølvet.

Det er deilig å være FFK-supporter!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 08, 03:13

Med U i Bergen og på Åråsen har vi vel sølvet selv med tap.Tongue out LSK har jo kniven på strupen, og da må selv RBK slite. Og U i Bergen kan fort slå til.


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 25 okt 08, 11:25

Opprinnelig postet av Holters

To poeng og vi sikrer sølvet.

He he. To poeng hadde vært helt vilt!

---------------------------

dommær a' dommær!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 okt 08, 11:27

Jeg bare visste at noen kom til å pirke på begge deler som de to første her har gjort, men jeg lot være å nispesifisere likevel. Akk, så forutsigbart. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TK-Gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 okt 08
Innlegg: 2

Lagt til: 25 okt 08, 12:24

Opprinnelig postet av Supreme NTM

8-0, Molde har jo en historie med det resultatet (tapte 8-0 siste serierunde mot Stabæk i fjor også vel? Og vant 8-0 i cupen mot Brann. "What comes up, must come... "). Så taper Stabæk 5-0 mot Vålerenga etter å ha stilt med fyllesyke juniorer som enda trodde de var på gullfesten, og vips så er det gullkamp igjen! Trenger da bare 5-0 mot Lyn og at Stabæk taper 3-0 i Tromsø.Cool

 

Gått tippet.. 8-0 høres bra ut.. Spesielt med tanke på at molde er hjemmelag..hehe.. Tror molde har mye å spille for i denne kampen. Ikke langt unna en 7.plass på tabellen og gutta vil nok vise seg frem. Da spesielt José Mota pga den aksjonen vi i molde har om han for å få beholde han neste sesong, men vi er vel et av de dårligste hjemmelagene. tror på en tett batalje. Måtte det bli en underholdene kamp, og la det beste laget vinne.. Lykke til

---------------------------

Evig Blå


TK-Gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 okt 08
Innlegg: 2

Lagt til: 25 okt 08, 12:33

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Ser det er medlt et skikkelig møkkavær til søndag. Opp til liten storm på kysten av sunnmøre, og masse regn. Ganske lite grader og.

 

Er kampen i fare for å bli gjennomført?

Redd for været??

Jeg kan trøste deg med at kampen spilles i molde, Ikke i ålesund. Så værvarslet fra kysten av sunnmøre spiller ingen rolle. 

 

---------------------------

Evig Blå


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 okt 08, 09:14

Wallace Fernando Pereira er skadet og spiller ikke


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 okt 08, 09:16

Det var noe dritt men da kommer Thomassen inn å gjør en kjempejobb.

Noe alvorlig med Pereira?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 okt 08, 09:59

Mener at han sliter med en skade på baksiden av låret, men er ikke sikker.

Uansett, har trua på Thomassen. Han har flere ganger vist at han er en dyktig fotballspiller, og det tror jeg han gjør i dag også. Kanskje bra at Wallace ikke spiller heller, vi vil vel ikke ha fler frisparkperler så han blir så veldig attraktiv? ;)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 okt 08, 12:36

Dårlig magefølelse i dag.. Vanskelig å si hva vi kan vente av Molde. På sitt beste leverer Diouf og co. faktisk angrepsspill av høy klasse.

Samtidig, på en dårlig dag er de et skikkelig møkkalag.

Hadde vært utrolig deilig å sikre sølv med en seier i dag, men skal være fornøyd med uavgjort tror jeg.


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 26 okt 08, 13:35

Opprinnelig postet av Knuty

Dårlig magefølelse i dag.. Vanskelig å si hva vi kan vente av Molde. På sitt beste leverer Diouf og co. faktisk angrepsspill av høy klasse.

Samtidig, på en dårlig dag er de et skikkelig møkkalag.

Hadde vært utrolig deilig å sikre sølv med en seier i dag, men skal være fornøyd med uavgjort tror jeg.

Møkkalag er de i vær eneste kamp. Molde er på linje med FK Albuer og Krampetak høye baller. Lsk og Ham-Kam om noen lurte.

Satser på at Kvisvik kung-fu'er han forbanna hoseth tilbake til frisøren hvertfall..

---------------------------

Nu ser vi vel uppover..

Helt rektig Grönnis :D


DonBon

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 okt 08
Innlegg: 4

Lagt til: 26 okt 08, 14:00

Opprinnelig postet av FFK Pride

Opprinnelig postet av Knuty

Dårlig magefølelse i dag.. Vanskelig å si hva vi kan vente av Molde. På sitt beste leverer Diouf og co. faktisk angrepsspill av høy klasse.

Samtidig, på en dårlig dag er de et skikkelig møkkalag.

Hadde vært utrolig deilig å sikre sølv med en seier i dag, men skal være fornøyd med uavgjort tror jeg.

Møkkalag er de i vær eneste kamp. Molde er på linje med FK Albuer og Krampetak høye baller. Lsk og Ham-Kam om noen lurte.

Satser på at Kvisvik kung-fu'er han forbanna hoseth tilbake til frisøren hvertfall..

 

Tror man kommer til å erfare at Molde fint kan matche FFK.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24