Husk meg
Brukernavn
Passord

Hetsing på Plankehaugen feltet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 okt 08, 23:45

Må si jeg blir skikkelig provosert da jeg sto og hørte på en gjeng med gutter som sto bak meg under kampen idag.

Først begynte det med å hetse Raymond Kvisvik(syns han gjorde en god kamp idag), det kom ting som var ganske grove.. Etterhvert begynte det å gå mot Hans erik Ramberg, greit har ikke vært helt fornøyd med han jeg heller, men å hetse våre egne spillere synes jeg IKKE noe særlig om, samme om de er piss dårlige eller gode for å si det sånn.

Synes det her var totalt unødvendig gjort av de guttene her, kan hende de mente det som en spøk, men alikevel da.. Ble hvertfall skikkelig provosert!!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 08, 23:53

PH feltet er jo til for å støtte laget. Kanskje det også skulle kommet en kontrakt for å nekte vedvarende hets av laget. Altså de fleste har nok slengt noen stygge gloser om de fleste spillerne når de gjør noe rart meg inkludert :) men hvis det er slik at noen står å hetser spillere gjennom hele eller store deler av kampen synes jeg de bør fjernes.

Bare se hva som skjedde med hoås i sin tid.

Får slå to fluer i en smekk og innføre sang kontrakt og null hetsing av spillere kontrakt.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 okt 08, 00:00

det her var HELE kampen noe ala: forsa kvisvik, reis opp hvis du heter kvisvik, verdens feteste Raaaymond og det kom andre ting også som var værre som jeg ikke skriver her..

Samtidig gikk det også utover Ramberg, greit jeg kan jeg også, men står ikke i 2 x 45 og sier negative ting heller da.. :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 okt 08, 07:50

Det er jo godt gjort å klage høylytt på en dag hvor Kvisvik er banens beste og scorer kampens eneste mål  Yell

---------------------------

Svaberget for alltid!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 okt 08, 08:18

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Ble hvertfall skikkelig provosert!!

Ble du provosert nok til å fortelle dem at de var noen lallende idioter, da?  Folk MÅ si fra når dette skjer - hvis ikke vil vi aldri klare å få bukt med denne typen idioter.

Fortell dem høyt og tydelig at de er noen dustemikler. Det er sjelden folk liker å bli irrettesatt offentlig, og kanskje er de smarte nok til å FORSTÅ hva de har gjort...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 okt 08, 08:51

Opprinnelig postet av denialsander

Fortell dem høyt og tydelig at de er noen dustemikler. Det er sjelden folk liker å bli irrettesatt offentlig, og kanskje er de smarte nok til å FORSTÅ hva de har gjort...

Hvis de først har plassert seg på Plankehaugenfeltet og så konsekvent står og slenger dritt til en eller flere navngitte spillere en hel kamp, så er vel sannsynligheten for at de er smarte nok til å skjønne at de er idioter ganske liten.

---------------------------

Hater hat!


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 20 okt 08, 08:52

Opprinnelig postet av denialsander

(....)

Fortell dem høyt og tydelig at de er noen dustemikler. Det er sjelden folk liker å bli irrettesatt offentlig, og kanskje er de smarte nok til å FORSTÅ hva de har gjort...

Er du seriøs nå? Skal man snakke høyt til og irettesette noen på feltet? Da er det jo enkelte som mener at man burde være utestengt for all tid!

---------------------------

Frihet For Ultras!

http://www.youtube.com/watch?v=zXC7cQy77uo


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 20 okt 08, 09:36

Opprinnelig postet av DeMeNteD

Er du seriøs nå? Skal man snakke høyt til og irettesette noen på feltet? Da er det jo enkelte som mener at man burde være utestengt for all tid!

Jeg tror irettesettelser for drittslenging til egne spillere er nødvendig. Irettesettelser for dårlig synging burde vel også være greit, særlig i sonene med forsangere. Det er ikke noe som er mere irriterende å stå og knive om plasser med folk som har stilt seg opp rett over forsangerne men ikke kommer med ett pip.

 

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 20 okt 08, 09:49

Opprinnelig postet av mysthical

PH feltet er jo til for å støtte laget. Kanskje det også skulle kommet en kontrakt for å nekte vedvarende hets av laget. Altså de fleste har nok slengt noen stygge gloser om de fleste spillerne når de gjør noe rart meg inkludert :) men hvis det er slik at noen står å hetser spillere gjennom hele eller store deler av kampen synes jeg de bør fjernes.

Bare se hva som skjedde med hoås i sin tid.

Får slå to fluer i en smekk og innføre sang kontrakt og null hetsing av spillere kontrakt.

Herre min hatt!

Man trenger ikke kontrakter til alt på PH feltet. Selvfølgelig er det en "uskreven sangkontrakt" og en "uskreven null hets av egne spiller-kontrakt".

Skal jeg skrive under en sangkontrakt for å støtte FFK, ville jeg ha sett på det som en nedverdigelse. Synge for FFK gjøre jeg frivillig og med et stolt hjerte og sinn, uten alkohol og andre stimuli.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 okt 08, 10:05

Opprinnelig postet av DeMeNteD

Er du seriøs nå? Skal man snakke høyt til og irettesette noen på feltet? Da er det jo enkelte som mener at man burde være utestengt for all tid!

Visst f__n er jeg seriøs. Det er forskjell på å si fra til folk og på å si fra til folk. Jeg tror INGEN vil bry seg dersom jeg roper høyt til en person : "Slutt å hetse spillerne våre, vi skal heie på dem", mens jeg er rimelig sikker på at noen vil bry seg dersom jeg kaster noe på vedkommende, går helt opp i trynet på ham og skriker og fråder uten at det er mulig å forstå hva jeg sier.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 okt 08, 10:25

Tror dessverre at vi ikke får bort problemet. Det har vært sånn på stadion i årevis. Noen selvutnevnte "eksperter" bruker 2x45 min til å slenge dritt om egne spillere og klage på alt mulig. At det i senere tid har utviklet seg til direkte drittkasting som ikke engang har med fotball å gjøre er direkte tragiskt. Og tragedien er komplett når dette nå har spredd seg til PH-feltet som ihvertfall er til for å støtte laget. Er det noen av amøbene som slenger dritt som tror at PH har fått eget felt på stadion for å slenge dritt om egne spillere?
Det er et nivå på noen av "patriotene" på stadion som får meg til å undres på om de har glemt igjen den ene hjernecella si hjemme når de går på kamp.....  


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 okt 08, 10:58

Si ifra da vel, folk holder som regel kjeft etter det.


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 20 okt 08, 11:08

Etter det jeg kunne se/høre så dreide det seg om noen guttunger som ikke skjønte bedre. De slang noe dritt  i starten som var litt morsomt og dermed var det noen som lo (av de som sto rundt). Dermed tok det helt av resten av kampen for guttungene. De prøvde å være morsomme. Hadde noen sagt ifra ville de garantert holdt opp tror jeg. De forsto ikke bedre......

Selvsagt håpløst at noen håner egne spillere en hel kamp....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3