Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge-Nederland

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 okt 08, 08:08

Takk for linken. Klarte selvsagt å gå inn på den andre linken der, med hu kjerringa som vil bli verdens feteste... Money mouthYell

Usj usj usj

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 okt 08, 08:17
Endret: 16 okt 08, 08:18
Endret av: Patrioten

Jasså, så du synes det er gøtt å se på damer du også, men tydeligvis ikke de slanke, noen liker de slanke, mens andre liker de tjukkeTongue out


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 16 okt 08, 09:55

Hareide tåler ikke å høre at folk har en mening om at han bør gå av. Da blir han sint. Være fotballtrener og ikke tåle kritikk ved motgang?? Rimer dårlig. Gå av Hareide, og la landslaget få sjansen til å vinne en kamp.

Yell

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 okt 08, 10:00

ledig trener jobb i moss til hareide... passer bra der han arogant drittsekk i en møkka klubb

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 okt 08, 10:44

Van der Sar: - Jeg var borti Tarik

http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/16/550488.html


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 okt 08, 16:02

Tja, var det nå egentlig straffe? Van der Saar er vel borti ham, men jeg syns ikke det er straffe. Jeg syns heller ikke Tarik filmer, for det er kontakt. Men det hadde vært strengt å blåse straffe der.

Uansett, man kan ikke gå og mase om dette. Norge skaper for få sjanser og spiller ikke godt nok samtidig som de gjør slurvefeil på defensiv dødball, da taper man kampen. Det verste er faktisk at jeg syns mange av spillerne leverer bra kamper i går. Det står og faller på treneren, etter min mening.

Han klarer ikke å spille inn noe fast system. Han tar ut mye feil spillere, og lar mange av dem også starte kampen(gjelder ikke i går, som var et godt lag). Og han velger etter min mening helt feil taktikk. Greit nok at vi skal slå mye langt på Iversen som er god i lufta.. Kan godt gjøre det innimellom. Men, når vi har både Carew og Iversen på topp, burde vi ikke da kommet til flere innlegg? Vi har også Riise som er en god, offensiv back og Høiland som til tider er offensiv og god i Stabæk. To gode spisser i boksen og forsåvidt en god kant innimellom i Gamst, da syns jeg man bør være flinkere til å komme rundt på kanten og slå innlegg..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 16 okt 08, 16:38

Opprinnelig postet av Patrioten

Van der Sar: - Jeg var borti Tarik

http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/16/550488.html

Jeg må bare si at gutten fremstår som rutinert og rolig i samtale med pressen, langt bedre svar fra Tarik enn flere av de andre gutta på dette landslaget.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3