Husk meg
Brukernavn
Passord

Landslagsuttak

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 sep 08, 13:04
Endret: 30 sep 08, 13:09
Endret av: Lemmy

Noen som fikk med seg alle? Fikk bare med de siste 5 stykken eller noe..

Javel, Bjørn Helge Riise med etter så lang skade? Hmmmm....

Edit:

Troppen:

Rune Almenning Jarstein - Rosenborg    

Espen Johnsen - Strømsgodset   

Jon Knudsen - Stabæk       

Mohammed Abdellaoue - Vålerenga       

Martin Andresen - Vålerenga        

Daniel Braaten - Toulouse 

John Carew - Aston Villa    

Christian Grindheim - Heerenveen           

Brede Hangeland - Fulham

Thorstein Helstad - Le Mans         

Erik Huseklepp - Brann      

Tom Høgli - Tromsø

Atle Roar Håland - Odense

Steffen Iversen - Rosenborg          

Morten Gamst Pedersen - Blackburn       

Bjørn Helge Riise - Lillestrøm        

John Arne Riise - Roma     

Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg 

Morten Morisbak Skjønsberg - Stabæk               

Jan Gunnar Solli - Brann    

Fredrik Strømstad - Le Mans        

Fredrik Winsnes - Strømsgodset  

Kjetil Wæhler - Vålerenga  

Er det virkelig mulig å ikke ta med Tarik? Fy faen, nå blir jeg forbanna! Jan Gunnar Solli har vært ræva i år, Bjørn Helge Riise har vært skadet lenge nå.. Martin Andresen har også vært elendig i år.. Og Atle Roar Håland isteden for Vegard Forren og Vadim Demidov? Espen Johnsen? Fy faen Hareide, ta din hatt og gå!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 30 sep 08, 13:17

Hadde du ventet noe annet?? Selvfølgelig er ikke Tarik med... Vi har jo en komplett idiot som landslagsjef!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 sep 08, 13:18

Hissige skotter er kanskje ikke kampen Tarik vil brilliere i - men ikke faen om Moa er noe bedre fysisk der. Helt utrolig at også Braaten er med. Han har jeg knapt hørt om det siste året og spiller halvveis i Toulouse?

Ganske drøyt å ta med tre spillere fra et lag som ikke har vunnet på ni kamper.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 sep 08, 13:23

Så det holder altså ikke å ha scoret 3 mål på 4 kamper? I tillegg til at han scoret i den ene landslagskampen han spilte? Det er ufattelig at Tarik ikke får sjansen hvis du spør meg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 sep 08, 13:24

Skal jeg være ærlig blåser jeg i om det er kampen Tarik vil briljere i eller ikke. Han spiller i en god internasjonal liga og gjør suksess der ved å score flere ganger. Men isteden tar han med nordmenn som såvidt klarer å overleve i Tippeligaen og som sliter i en forferdelig dårlig liga. Logikk?

Daniel Braaten sliter benken i Tolouse og er en skikkelig av-og-på spiller. Aner ikke hva man får av ham..

Det er en skam for norsk fotball at Hareide er trener, han er jo helt blåst i huet! Få inn en ny trener som tør å satse på litt unge talenter og som ser fremover, det trenger vi!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 sep 08, 13:27

Jeg har nå funnet et bruksområde for hesten vår.. legg hodet på senga til hareide.. kanskje han slutterCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 sep 08, 13:29

Nå har vel ikke Tarik imponert så veldig i Nederland. Greit at han har scoret mål, men det spillemessige er Heerenveen supporterne langt fra fornøyd med. Heller ikke Trond Sollie har vært helt overbevist så langt i sesongen,

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 30 sep 08, 13:32

helt enig, Atle Roar Håland? Morten Gamst Pederesn som ikke har prestert på landlaget på 2 år?  Og at ikke Tarik er med er vel ingen bombe det heller. Nei, Åge Hareide ta hatten å gå, makan..

 

Navn som Espen Johnsen, Martin Andresen. Bjørn Helge Riise ( mora som har trua Haride med drap om han ikke kommer med ) og Daniel Braaten lar vi passere i stillhet, blir et alt for langt innlegg.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 30 sep 08, 13:33

Tror hareide er ferdig etter disse to kampene uansett. Max et poeng blir utbytte av disse to kampene og da er toget gått. Nye koster må til. Tenk langsiktig og kvitt oss med spillere over 30. Da får jeg troa igjen....


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 sep 08, 13:43

Opprinnelig postet av Rey

Nå har vel ikke Tarik imponert så veldig i Nederland. Greit at han har scoret mål, men det spillemessige er Heerenveen supporterne langt fra fornøyd med. Heller ikke Trond Sollie har vært helt overbevist så langt i sesongen,

Så du syns Moa har prestert bra i Enga?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 08, 13:55

Opprinnelig postet av Rey

Nå har vel ikke Tarik imponert så veldig i Nederland. Greit at han har scoret mål, men det spillemessige er Heerenveen supporterne langt fra fornøyd med. Heller ikke Trond Sollie har vært helt overbevist så langt i sesongen,

Virker jo omtrent som om vi snakker Englands eller Frankrikes landslag her. Ærlig talt, når Erik Nevland omtrent er garantert plass er det faktisk det samme som å skrive oppsigelsen sin som å ikke ta med Tarik... Og hvor pålitelige disse nederlandske supporterne er har jeg mine tvil om. Mange ser med veldig stor skepsis på nordafrikanere i (visse deler av) Nederland, og det er flere eksempler på gode spillere derfra som har fått ufortjent tyn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 08, 13:57

Opprinnelig postet av Rey

Nå har vel ikke Tarik imponert så veldig i Nederland. Greit at han har scoret mål, men det spillemessige er Heerenveen supporterne langt fra fornøyd med. Heller ikke Trond Sollie har vært helt overbevist så langt i sesongen,

Du bør nok gå inn å lese innlegga en gang til Rey.

Jeg skrev i et tidligere innlegg :

Det står og vipper mellom han og Bonaventure Kalou etter det jeg har fått med meg. Faktisk mange av supporterne på forumet der nede som stiller seg uforstående til at Tarik har fått starta kamper. De mener at Kalou er vassere.

De er ikke misfornøyd med Tarik i det hele tatt. Det som irriterer de er at de mener at Bonaventure Kalou er en bedre spiller. Det er derfor de synes at Tarik har fått for mye spilletid. Det tyder da på at Tarik gjør mye riktig ??


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 sep 08, 14:02

Slik jeg har tolka det, så ser de potensialet i Tarik, men at han fortsatt har en lang vei å gå og han ikke har imponert spillemessig. Men skal ærlig innrømme at jeg ikke er veldig skarp i Nederlandsk.

Tarik ble forøvrig byttet ut til pause i forrige kamp.

Uansett er jeg langt fra overrasket over at Tarik ikke ble tatt ut og ser heller ikke på det som noe skandale denne gangen. Men det er jo veldig rart at Riise er med. Han har vel ikke vist så voldsomt mye etter skaden. Ei heller Moa for den saks skyld.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 30 sep 08, 14:04

Håper i alle fall det er Knudsen som er påtenkt som førstekeeper fremfor de to som konkurrerer i å gjøre flest tabber.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 08, 14:09

Opprinnelig postet av Rey

Uansett er jeg langt fra overrasket over at Tarik ikke ble tatt ut og ser heller ikke på det som noe skandale denne gangen. Men det er jo veldig rart at Riise er med. Han har vel ikke vist så voldsomt mye etter skaden. Ei heller Moa for den saks skyld.

Hareide gjør akkurat den samme bommerten som i fjor. Doffen var ute med skade. Med en gang han var skadefri,så var det rett inn på laget. Og det i de viktigste kampene. Han spilte langt, langt under pari når han ble med igjen. Men greier Hareide å se dette ?? Neida, han må vel ha skylapper så det holder. SPARK HAN, OG DET FORT SOM MULIG.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 sep 08, 14:18

Tarik er jo en ganske anvendig spiller også. Kan bekle begge kanten og spille spiss. En slags offensiv potet som burde være greit å ha med i troppen uansett. Moa lever jo ennå på de tre scoringene tidlig i sesongen som gjorde at media hypet han veldig opp. Tror fyren er ei døgnflue - en one hit wonder som blir anonym neste år.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 sep 08, 14:20

Uff, lurer på hvor mye Russland skal ha for å slippe Guus Hiddink(kansje litt urealistisk), hadde vært bra med impulser utenfra.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 sep 08, 14:27

Spør dere meg så er NFF like udugelige som Hareide. Hareide burde fått sparken etter EMfadesen.. Aldri verden om NFF sparker han før denne kvaliken er over, og aldri om han kødden gir seg frivillig..

Vi kommer ikke til VM uansett.. Bare til å gi opp.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 sep 08, 16:04

Hele uttaket er jo en skandale!

Hva får han egentlig til å velge Moa framfor Tarik?

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 sep 08, 16:44

Det gjelder tydeligvis å ha riktig navn i fotballen... Bjørn Helge Riise har vært skadet i lang tid,spilt 2-3 kamper for LSK og vipps er han på landslaget.. Han har heller ikke imponert i de kampene han har spilt!

Fatter egentlig ikke hva Hareide tenker med... Den mannen er udugelig!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24