Husk meg
Brukernavn
Passord

Landslagsuttak

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 okt 08, 08:36

Landslagsledelsen med Hareide i spissen, er for lengst gått ut på dato.

Skifte bør komme så raskt som mulig.

For Landslaget under Hareide har "pila"  kun pekt en vei, nedover!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 06 okt 08, 22:36

Henning Hauger og Demidov er tatt ut til landslagtroppen etter utallige frafall. Utrolig at Gashi heller ikke denne gangen blir tatt ut.  Hadde han vært VIF spiller hadde nok saken stilt seg annerledes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 okt 08, 22:36

haha, for en tulling hareide er!ikveld tok han ut helge haugen fra stabæk, er vel borti mot 4valget på sentral midtbaneplass hos stabæk..hvorfor ikke en gashi som er et naturlig førstevalg i ffk hvor han har prestert knallbra,spesielt arbeidsinnsatsen har vært strålende i mangel av vår kanskje beste spiller(kasey).

har hatt trua på åge lenge, men nå nærmer det seg slutten på tålmodigheten. hjelper ikke å spille bra borte når vi er europas kanskje svakeste hjemmelag!!samt har jeg tidligere i landslagstråder frontet at norge skal ha norsk landslagstrener, sverige svensk, england engelsk etc. men nå ser jeg ingen norske erstattere den vakre dagen hareide trer av(får aldri sparken av sin vennegjeng i nøff). sollied hadde vært spennende, men har nettopp signert for heerenveen. rekdal nettopp tatt over aafk, berg tar over lsk neste sesong. tom norldie?nei takk. mjelde? absolutt ikke. kåre i bodø for fersk. steinar nilsen? nej. etc.etc. nå frister det fryktelig med en utenlandsk klassetrener ala guus hiddink!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 okt 08, 22:43
Endret: 06 okt 08, 22:43
Endret av: Costanza

Henning Hauger (ikke Helge Haugen) fortjener å bli tatt ut. Han bør være høyaktuell til å starte kampen. Meget god ballfordeler og defensivt anker på Stabæk-midtbanen som har gjort savnet etter Anthony Annan merkbart lite. Hauger var jo norges store coming man for et par sesonger og spådd en stor landslagsfremtid da, før han ble langtidsskadet, men har nå kommet sterkt tilbake og er en viktig brikke i et Stabæk-lag som cruiser inn mot seriegull. Har vært meget god i høst.

Synes også det er greit å ta med Demidov som kan spille både stopper og defensiv midtbane. Han er vel nærmest plass i midtforsvaret nå.

Ellers er jeg enig med Rekdal i at Gashi også burde være en kandidat. Spesielt mot Skottland tror jeg Gashi ville passet ypperlig med sin løpskapasitet og innstilling.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 okt 08, 13:11

Demidov har takket nei pga skade. Tipper Hareie smiler bredt nå.. Når det nå går til helvete har han en unnskyldning.. Fin måte å skjule hans imkompetanse bak

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 10 okt 08, 19:00

Rekdal eller Sollied, håper jeg. I løpet av to år. Helst før, men det er neppe trolig uansett.

Det blir vel Martin Andresen som overtar landslaget den dagen Åge Hareide gir seg. Spillende manager, trener og kaptein for VIF og landslaget. Det skulle kle ham godt.

Frown


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 08, 19:57

Opprinnelig postet av Husgutt

Når det nå går til helvete har han en unnskyldning..

 

Sikker på at det går til helvette ? Er faktisk mer optimistisk før en landskamp på lenge pga de med klippekort er ute... nå er det sultne unge spillere som brenner etter å vise seg frem på landsen. VIF får seg nok også en opptur nå som MA er ute resten av sesongen..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 08, 19:58

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Rekdal eller Sollied, håper jeg. I løpet av to år. Helst før, men det er neppe trolig uansett.

Det blir vel Martin Andresen som overtar landslaget den dagen Åge Hareide gir seg. Spillende manager, trener og kaptein for VIF og landslaget. Det skulle kle ham godt.

Frown

Martin har da mistet kapteinsbindet på landslaget da :-)

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 okt 08, 22:20

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Husgutt

Når det nå går til helvete har han en unnskyldning..

 

Sikker på at det går til helvette ? Er faktisk mer optimistisk før en landskamp på lenge pga de med klippekort er ute... nå er det sultne unge spillere som brenner etter å vise seg frem på landsen. VIF får seg nok også en opptur nå som MA er ute resten av sesongen..

Men det er fortsatt Hareide som leder laget, og han har hatt så godt som ingen plan over spillet i det hele tatt. Altså udyktig, og det hjelper heller ikke mye med nytt blod er jeg redd.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f