Husk meg
Brukernavn
Passord

Landslagsuttak

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 sep 08, 18:20

Hareide kom deg vekk!!! Du er så sinnsykt latterlig... Hva tenker han med når han tar ut laget? Vålerenga spillere er jo det beste vi har i Norge..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 sep 08, 18:47
Endret: 30 sep 08, 18:48
Endret av: Bob Page

Egentlig syns jeg det er bra Hareide roter til kvailifiseringa så tildig, så kanskje vi slipper å se han latteliggjøre landslaget for resten av verden. For selv om kvaliken denne gangen blir ødelagt, så kan laget imponere i de siste kampene at Norge i det minste kan få flere UEFA-CUP plasser... :-)

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 01 okt 08, 08:59

Jeg så Tarik på TV2-sporten i går kveld uttale at han var skuffa over å ikke ha blitt tatt ut. Det var på sin plass. Tarik pleier jo ellers å være beskjeden nok, men han deler nok den oppfattelsen med veldig mange andre. Han har jo neppe spilt seg ut av landslaget verken med den ene omgangen han allernådigst har fått lov til å spille der eller i fotballkarriera si generelt etterpå. Derimot er det mange som er tatt ut i troppen som egentlig aldri har spilt seg inn.

Marokko, derimot, ser litt annerledels på gutten, og er interessert i å få Tarik på laget...

Jeg gjentar - for the record - nok en gang at jeg aldri har hatt noe tru på Åge Hareide som landslagstrener. Det kan være fint å få rett, men noen ganger skulle en ønske en tok feil. Det aner meg imidlertid at jeg kommer til å få rett i løpet av denne kvalifiseringa her også.

---------------------------

Hater hat!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 okt 08, 09:04

Det kan se ut på meg som om Hareide sitt mål først og fremst er å gjøre seg selv uangripelig fra pressen. Der både Drillo og Semb turte å gjøre ting som kunne være kontroversiellt, så velge Hareide tilsynelatende å gjøre det som er forventet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 08, 09:27

Er vel for sent for Marokko nå? Tarik har jo debutert på a-landslaget her, da er det vel ikke mulig for han å hoppe over til Marokko?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 01 okt 08, 09:51

Jo, hvis du leser artikkelen, så er det vel akkurat det de fleste sier - bortsett fra Marokko. Smile

Vi får se! Jeg vil nå uansett helst ha Tarik på det norske landslaget, da... men det må nok en annen trener til.

---------------------------

Hater hat!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 08, 10:41

lese er oppskryttCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 okt 08, 11:13

http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/article2263455.ece

Thorstein Helstad nesten toppscorer i Franrike og John Carew spiller strålende i England. I tillegg har vi en Steffen Iversen, som scoret to mål for oss sist, som er en annen type spiller. «Moa» har vært stabilt god for Vålerenga, og kan spille både ving og toppsspiss. Derfor valgte vi nå å ta ut Huseklepp fremfor Tarik, oppsummerer By Rise.

Dårligste forklaringa noensinne! Stikk Hareide&co!!!

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 08, 11:51

Moa har prestert stabilt godt for Enga? På de fem siste kampene for Enga så har han på "alltid like pålitelige" VG 4 - 6 - 3 - 5 og nå 4 i siste kamp. Han har tre mål på de siste 16 kampene i Tippeligaen. Tarik har vel 3 mål på 5 kamper i Heereveen eller noe. Huseklepp fortjener sjansen han By Rise - men å si at Moa har vært så forbanna stabilt god er på jug og fanteri - Tarik kan også bekle de to rollene som Moa.

Dere må ikke høre på alt Martin Andresen lirer av seg til dere og ta det for god fisk. Han sa sikkert at han selv var i superform også.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 08, 13:08

Jeg er sikker på at Hareide og By Rise kunne tatt ut Vegar Bjerke fra Ham kam og kommet med tilsynelatende plausibel forklaring...  Ser ut som den viktigste kvalifikasjonen for å bli landslagstrener idag  er evnen til å manipulere media. Mediatekke er viktigere enn kompetanse.. jeg lurer virkelig på hva de fjottene i NFF driver med. Hvordan kan de la Hareide og By Rise ødelegge landslaget? Jeg merker jeg blir helt resignert og likegyldig..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 08, 13:53

Nei dæven.. Vi får faen meg ny landslagssjef denne uka.  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=517509

Cool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 okt 08, 14:01
Endret: 01 okt 08, 14:02
Endret av: ffkmats

Oj? Kan han spille midtspiss OG kant? Tarik kan spille midtspiss, kant i 4-4-2, ving i 4-4-3! Plassen til Carew som midtspiss i tilfelle 4-3-3 får jo ingen av de to så lenge Ivers og Helstad (skadereserver) er der uansett! Og Tarik ville vært bedre enn Moa til å jobbe i rommet bak Carew som sikkert Ivers skal ha.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 okt 08, 14:28

Opprinnelig postet av Husgutt

Nei dæven.. Vi får faen meg ny landslagssjef denne uka.  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=517509

Cool

 

Den der var direkte slem. Yell 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 okt 08, 20:24

http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/article2263455.ece

I denne artikkelen fremstår det for meg som tydeligere og tydeligere at landslagsledelsen ikke har nok peiling på fotball til å kunne lede landslaget. Ta argumentene til By Rise: Tarik presterte dårlig i en u-21kamp. Etter hva Tarik sier har ikke Hareide eller By Rise vært og sett på ham i Nederland, men de kommer altså med en vurdering av en kamp. På u-21landslaget spiller han med spillere han ikke er vant til å spille med, og det er annerledes spillesystem og sånn. Tar jeg ikke feil spilte Tarik ensom spiss den kampen også...

Det kan godt hende Tarik har variert litt i prestasjonene i Nederland, men han har tross alt scoret noen mål i en helt ny klubb. Huseklepp har prestert godt i to-tre kamper i en dårlig liga, og spilt en bra kamp mot et godt spansk lag. For all del, jeg kommer ikke med kritikk av Huseklepp som jeg syns fortjener plassen. Men jeg syns bare argumentene blir litt rare her..

Og argumentene for Moa er at han har vært stabilt god for Vålerenga..Hmm, sist jeg sjekket har ikke VIF vunnet på 9 seriekamper. At de da kan ha en spiller som spiller stabilt god, er for meg en gåte. By Rise er jo også såpass intelligent at han kommer med det glimrende argumentet som levner all tvil om at Moa bør være i troppen: Han kan spille både spiss og ving! Men det argumentet bør ikke brukes for Tarik?

Jeg ler av landslagsledelsen! De virker for meg totalt inkompetente, og argumentene deres er elendige... Blandt annet "vet de hva Espen Johnsen står for".. Burde ikke det argumentet gjelde for alle? Da kan de jo ta med masse gøy i troppen! Vi vet jo blandt annet hva Erik Hagen står for!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 okt 08, 08:42

Tarik kan spille for Marokko likevel

http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/02/548888.html


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 okt 08, 12:27

Ser man det. Smile

Jeg vil jo helst se Tarik på det norske landslaget. Jeg bryr meg ikke så mye om landslaget for tida, men håper jo at det vil kunne endre seg en gang i framtida.

Men på en måte hadde dette vært en såpass kraftig nesestyver til Hareide at det nesten hadde vært verdt det...

---------------------------

Hater hat!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 okt 08, 22:27

Moro at Tarik scorer to i dag! Nå kan By Rise sitte på Lerkendal og se Jarstein slippe inn to billige mål, isteden for å dra og se Tarik spille godt og score mål for Heerenveen. :)

Jeg ler av landslagsledelsen, og sitter og håper at Skottland BANKER Norge om et par uker! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 okt 08, 23:41

Kan dette http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526825  

føre til at Tarik blir tatt med allikevel?  HVis han ikke får med kampen,kan Åge bruke den unnskyldningen for å ta med Tarik ihvertfall..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 02 okt 08, 23:56

Stykt og si men la det vere avriving, så blir RBK svekka i medaljeløpet inn.

Andre spisser på landslaget har vi nok av.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 03 okt 08, 08:27

Hareide tok ut Solli og Huseklepp etter hjemmekampen mot Deportivo fordi de vist at de kunne prestere internasjonalt. Spørs hva han tenker om dette i dag etter at disse to var blant de svakeste i går.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f