Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen LSK - FFK (23. runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 08, 20:56
Endret: 05 okt 08, 20:01
Endret av: Rey

Dommere:
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
Assistentdommer: Rønning, Njål
Assistentdommer: Larsen, Odd-Jarle
Observatør: Bjørnsen, Ola
4.dommer: Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat: Aas, Steinar

 

hvem bør starte ?

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 29 sep 08, 20:59

Samme laget som i går, med ett unntak: Ophaug eller Czwartek inn for Martinsen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 sep 08, 11:34

ørlund

ophaug  raio  gerrbrand  wallace

barsom  thomassen  gashi  koadiou

everton  gardar

 

luftstyrken til ophaug og innsatsen til thomassen behøves i denne matchen jeg frykter blir for tøff for guttane.koadiou viste strålende innsats og vingferdigheter sårt manglet i et ekstremt smalt ffk.

benk: runar, pac, martinsen, elvestad, ramberg, adiyiah, trulsen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 sep 08, 11:49

Viste Kouadio strålende vingferdigheter? Jeg syns han jobbet kjempebra når han kom innpå, men etter min mening er han langt i fra god nok til å starte kampen mot Lillestrøm. Ellers blir som du nevner luftstyrken til Ophaug viktig, derfor syns jeg han skal starte.

                     Örlund

Ophaug    Piiroja     Gerrbrand   Wallace

Barsom    Ramberg   Gashi     Thomassen

            Jòhannsson      Everton

Personlig skulle jeg gjerne sett Elvestad isteden for Ramberg. Ikke bare fordi jeg mener Ramberg har underprestert de siste kampene, men etter det jeg har hørt er Elvestad er stort, stort talent. Hadde vært morsomt å prøvd ham en kamp!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 08, 13:50

Opprinnelig postet av Lemmy

Personlig skulle jeg gjerne sett Elvestad isteden for Ramberg. Ikke bare fordi jeg mener Ramberg har underprestert de siste kampene, men etter det jeg har hørt er Elvestad er stort, stort talent. Hadde vært morsomt å prøvd ham en kamp!

Vet det er lite sannsynlig, men håper selv på at Grønis setter han innpå et par av de siste kampene. Hadde vært utrolig spennende å se han i Tippeligaen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 08, 14:03

Opprinnelig postet av keiko99

Dommere:
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
Assistentdommer: Rønning, Njål
Assistentdommer: Larsen, Odd-Jarle
Observatør: Bjørnsen, Ola
4.dommer: Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat: Aas, Steinar

 

hvem bør starte ?

 

Hvem bør starte ?? De 3 første vel.Kiss


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 08, 14:30

Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Hvem bør starte ?? De 3 første vel.Kiss

Desverre har jeg hørt rykter om lyskestrekk på Njål Rønning. Et stort tap for denne kampen. Derfor kommer Bernt Bruheim inn som erstatter. Ikke like god, men han blåser godt fra seg.


stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 30 sep 08, 14:53

Koadiou er desverre uaktuell. Da han og Fofana forlater klubben.
De reiser til frankrike for å spille amatørfotball... Charlton Athleticer, er klubben.

Leit at Koadiou forsvinner etter min mening, men han har jo ikke akkuratt overbevist helt...
Har hvertfall vært artig å se han komme inn i kampene med selvtilitten langt over skuldrene.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 08, 14:55

Opprinnelig postet av stieri1

Koadiou er desverre uaktuell. Da han og Fofana forlater klubben.
De reiser til frankrike for å spille amatørfotball... Charlton Athleticer, er klubben.

Leit at Koadiou forsvinner etter min mening, men han har jo ikke akkuratt overbevist helt...
Har hvertfall vært artig å se han komme inn i kampene med selvtilitten langt over skuldrene.

Tror du misforsto litt der. Wink Er nok Cherbourg, en klubb fra byen med samme navn som ligger helt nord i Nordmandie.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 08, 15:28

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Desverre har jeg hørt rykter om lyskestrekk på Njål Rønning. Et stort tap for denne kampen. Derfor kommer Bernt Bruheim inn som erstatter. Ikke like god, men han blåser godt fra seg.

Bruheim slipper å blåse, da han trer inn som assistentdommer. Og jeg skjønner ikke hvorfor Rønning må trekke seg på grunn av lyskestrekk heller. Han kommer jo ikke til å løpe stort.Wink


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 30 sep 08, 15:55

Enig i laget som sto oppført først, med unntak av Ophaug. Han vil jeg aldri se som sideback mer.

---------------------------

-Elsker alle-


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 sep 08, 16:44

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Enig i laget som sto oppført først, med unntak av Ophaug. Han vil jeg aldri se som sideback mer.

Det tipper jeg nok at du må innfinne deg i.


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 30 sep 08, 17:21

Endelig har flere skjønt at Èverton er en bedre spiller å starte med i steden for Dominic! Forrige gang jeg foreslo lagoppstillingen med Èverton på topp, var det mange som ikke skjønte hvorfor jeg valgte å benke Dominic til fordel for han. Håper dere skjønner hva jeg mener nå etter Godset kampen!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 08, 17:59

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Bruheim slipper å blåse, da han trer inn som assistentdommer. Og jeg skjønner ikke hvorfor Rønning må trekke seg på grunn av lyskestrekk heller. Han kommer jo ikke til å løpe stort.Wink

Å jo da, han er så flink til det at han har fått denne oppgaven på dispensasjon fra NFF. Ikke så mye løping nei, men denne Rønning begynner å dra på åra, så han trenger all hvile han kan få.

 

 

 Håper på hat-trick av Everton. Wink


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 30 sep 08, 18:47

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Enig i laget som sto oppført først, med unntak av Ophaug. Han vil jeg aldri se som sideback mer.

Det tipper jeg nok at du må innfinne deg i.

 

Det tror nok jeg og :)

 

Pleier forresten linjedommerne å blåse?

---------------------------

-Elsker alle-


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 sep 08, 20:15

Opprinnelig postet av Lemmy

Viste Kouadio strålende vingferdigheter? Jeg syns han jobbet kjempebra når han kom innpå, men etter min mening er han langt i fra god nok til å starte kampen mot Lillestrøm.

Personlig skulle jeg gjerne sett Elvestad isteden for Ramberg. Ikke bare fordi jeg mener Ramberg har underprestert de siste kampene, men etter det jeg har hørt er Elvestad er stort, stort talent. Hadde vært morsomt å prøvd ham en kamp!

skrev kanskje litt utydelig: han viste strålende innsats. Altså ikke strålende vingspill, men OK+ vingferdigheter som fart nedover krittet, trussel 1mot 1. ferdigheter som er sårt savnet i et ffk stappfullt av sentrale midtbanespillere!!(wehrman,gashi,ramberg,thomassen,elvestad,barsom). men nå er han ferdig i ffk og en spiller jeg bruker null energi på fremover.

enig angående elvestad for ramberg(dog aldri i verden om det skjer), hansi viser svak form om dagen, så hvorfor ikke prøve et av talentene våre? lav risiko da ramberg uansett leverer svake prestasjoner for øyeblikket.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 okt 08, 13:54

Syns du Kouadio er rask? Jeg syns egentlig han har dårlig med fart, men bra med fintereportoar. Jeg syns det er sjeldent han kommer ned til dødlinja og får slått innlegg.. Men nå er han uansett ferdig- og jeg gjør som deg: bruker null energi på ham fremover. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 08, 15:07

Fellus er ihvertfall ute mot oss. Men om han er god eller ei, aner jeg ikkeTongue out

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 01 okt 08, 17:14

Opprinnelig postet av Husgutt

Fellus er ihvertfall ute mot oss. Men om han er god eller ei, aner jeg ikkeTongue out

Det betyr vel at Occean og Sundgot starter på topp, hvis Myklebust fortsatt er skadet...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 okt 08, 17:35

Hva er det med Brenne forresten? Ser han ikke har vært i troppen på ett par kamper. Er han aktuell mot gamle og kommende lagkamerater?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24