Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen LSK - FFK (23. runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 okt 08, 16:03

Slik jeg ser dette er det vanskelig å tippe noe utfall av kampen. Vi har tradisjon med å være dårlige på Åråsen, men Lillestrøm har underprestert og har i realiteten ikke noe å spille for. Untatt at de nok vil ha revansj for 4-0 på stadion tidligere i år.

På oppspillene til Lillestrøm tror jeg Piiroja og Gerrbrand bør ha god kontroll. Det vi må passe på er å ikke la LSK komme til for mange innlegg, for Occean og Sundgot(hvis han starter) er rågode inne i boksen.

I forhold til at Martinsen og Ophaug mest sannsynlig er sidebacker, tror jeg det fungerer bra defensivt. Men jeg er spent på å se om vi får til noe særlig offensivt spill- det er tross alt ikke de mest offensive backene. Da må vi ha kanter som er brede når vi har ballen, og spissene må være gode til å komme på løp. Everton var meget god til å møte i mellomrommet mot Godset, la oss håpe det fortsetter!

Jeg er optimist, har troa på 3 poeng! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 08, 16:58

Fra FFKNews :

 Ørlund

Martinsen - Gerrbrand - Piiroja - Ophaug

Barsom - Ramberg - Gashi - Wallace

Everton - Gardar

 

 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 okt 08, 17:22

Både Kippe og Riise ute.

Får håpe Brenne viser at han vil vende hjem til Fredrikstad og spiller til sin faste 2'er på børsen....

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 okt 08, 17:32

Er Riise ute nå igjen!??!?! Og den mannen der har fått landslagsplass... Jaja!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f