Husk meg
Brukernavn
Passord

Rot med IE 8 beta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 sep 08, 09:12

Er det flere som opplever at siden er helt fucka i IE8? Jeg er på jobb og må jobbe i IE, svært slitsomt, men må man så må man. Siden vises ikke riktig, kan ikke scrolle nedover siden, og alt ser ut som det er klippet ut og satt oppå hverandre. Ser bare de øverste sakene på forsiden og de siste sakene i forumet.

Er sikkert noe jeg kan justere selv, men har ikke peiling på hva.

Hjemme bruker jeg firefox og der funker det fint.

---------------------------

Stolt Oslo Aristokrat


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 08, 09:18

Vi kommer ikke til å bugteste designet på bakgrunn av en betaversjon, men ja; vi har mottatt tilbakemeldinger om at siden sliter i IE 8 beta. Foreløpig har vi ikke sett nærmere på det.

Tviler vel på at vi kommer til å gjøre det heller. Da er det nok mer nærliggende å utvikle ett nytt design.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 sep 08, 19:47

Den er god. Da er det ikke bare hos meg det er rot, var vell egentlig det jeg var ute etter.

---------------------------

Stolt Oslo Aristokrat


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 08 okt 08, 16:29

Mulig jeg er helt på jordet, men på nettsidene her på huset er det ofte litt problemer med å laste hele css-filen (den som bestemmer utseende på innholdet). Dersom du trykker Ctrl + F5 samtidig, så oppdaterer du ikke bare siden men også denne filen - det kan hjelpe litt med problemet ditt, slik jeg leser det i hvert fall...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3