Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Strømsgodset (22.runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 25 sep 08, 12:36

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av stieri1

Mener jeg har hørt at Éverton også kan plasseres på kanten.
Kanskje kunne han vært et alternativ på venstrekanten...

Det var vel bare noe jeg tenkte på da jeg leste Rune Haugens beskrivelse av fyren i en kamp. Er han ikke høyrebeint? Alle spiller kan jo i utgangspunktet plasseres i andre roller - men det virket likevel som Everton ikke hadde alt det som kreves av en kantspiller. Vi har jo allerede tre alternativerer (gode sådann) på venstrekanten. Det er på høyrekanten vi skriker etter noe mer offensivt godt stabilt enn Ramberg.

 

Beklager, det var høyrekanten jeg mente...
Men kan kanskje forstå at han kanskje ikke har alt som kreves av en kant spiller.

Men utifta det PM sa om Èverton, så burde han jo klare å bekle den rollen med glans. : P


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 sep 08, 13:15

Opprinnelig postet av stieri1

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av stieri1

Mener jeg har hørt at Éverton også kan plasseres på kanten.
Kanskje kunne han vært et alternativ på venstrekanten...

Det var vel bare noe jeg tenkte på da jeg leste Rune Haugens beskrivelse av fyren i en kamp. Er han ikke høyrebeint? Alle spiller kan jo i utgangspunktet plasseres i andre roller - men det virket likevel som Everton ikke hadde alt det som kreves av en kantspiller. Vi har jo allerede tre alternativerer (gode sådann) på venstrekanten. Det er på høyrekanten vi skriker etter noe mer offensivt godt stabilt enn Ramberg.

 

Beklager, det var høyrekanten jeg mente...
Men kan kanskje forstå at han kanskje ikke har alt som kreves av en kant spiller.

Men utifta det PM sa om Èverton, så burde han jo klare å bekle den rollen med glans. : P

Når jeg kommenterte Everton så var det når han vandra ute mot høyre kanten, ikke venstre som dere skriver her. Og på høyre har vi vel dårlig med alternativer ??


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 08, 13:26

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Når jeg kommenterte Everton så var det når han vandra ute mot høyre kanten, ikke venstre som dere skriver her. Og på høyre har vi vel dårlig med alternativer ??

Trodde jeg egentlig fikk med det i innlegget mitt - men det gjorde jeg tydeligvis ikke. Det var selvsagt som høyrekant jeg "lanserte" han.


stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 25 sep 08, 16:29

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Når jeg kommenterte Everton så var det når han vandra ute mot høyre kanten, ikke venstre som dere skriver her. Og på høyre har vi vel dårlig med alternativer ??

Trodde jeg egentlig fikk med det i innlegget mitt - men det gjorde jeg tydeligvis ikke. Det var selvsagt som høyrekant jeg "lanserte" han.

 

Riktig riktig...

Så hvorfor ikke la han prøve seg fra start på høyrekanten?
VI har jo ingen "klare" kandidater til den posisjonen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 sep 08, 17:46

Hva får folk til å tro at Everton kan spille (eller har spilt) på kant?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 25 sep 08, 20:21

Det har jeg lest i dette forumet. Da ryktene om at Èverton var på vei begynte.
Og jeg har ikke sagt at han er en kantspiller. Det var bare et spørsmål, om han muligens kunne bekle den rollen!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 sep 08, 21:49

Opprinnelig postet av Holters

Hva får folk til å tro at Everton kan spille (eller har spilt) på kant?

Selvfølgelig kan han spille der. Han kan jo forsovet også spille keeper han. Spørsmålet er om han passer til den posisjonen. Vanskelig å si, men utifra det jeg har sett på andrelaget trenger han litt tid til å venne seg til spillet før han spiller fra start. Men har definitivt noen egenskaper som passer bra på høyrekanten.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 08, 23:36

Opprinnelig postet av Holters

Hva får folk til å tro at Everton kan spille (eller har spilt) på kant?

Folk og folk. Var vel bare at Rune Haugen skrev noe a la at Everton var flink til å forsere spillere og legge inn foran mål hvor da jeg skrev at det hørtes ut som en drøm på høyrekanten (ettersom vi knapp ha sett noe blitt gjort slikt i hele år). Det var altså på bakgrunn av den korte beskrivelsen at Everton og høyrekant falt sammen. Ser ut som flere har fanget opp det og nå skriver det.

Jeg er mer overrasket over at noen leser innleggene mine og tror halvveis det er en sannhet enn at han faktisk blir lansert som høyrekant :o)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 08, 08:23

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg er mer overrasket over at noen leser innleggene mine og tror halvveis det er en sannhet enn at han faktisk blir lansert som høyrekant :o)

Det kan sees på som en tillitz-ærklæring fra alle oss FFK-supportere til deg, håper du er med oss her på forumet i mange, gode år til Wink

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 sep 08, 21:04

5-0 til FFK i denne kampen og vips, så er vi på 2 plass Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 27 sep 08, 22:03

Opprinnelig postet av benksliter`n
5-0 til FFK i denne kampen og vips, så er vi på 2 plass Tongue out

Holder vel med 4, vi har flere scora..men jeg håper inderlig på en 3-p'er igjen, og en habil prestasjon. Har ikke den helt store godfølelsen, usikker på nivået på det laget vi kan mønstre nå..


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 sep 08, 01:00

jeg mener vi bør slå godset på hjemmebane. håper formen min er bedre i morra så jeg kan være med å støtte guttane. hvis ikke får jeg ta den på tv.

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 sep 08, 01:01

Håper virkelig vi snur den dårlige trenden og slår Vrakgodset.. 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 sep 08, 08:17

Everton fra start? Har imponert på trening ifg. Grønis..

http://www.f-b.no/article/20080928/FFK/291313410/1220/NYHET

Dominic starter da på benken.

Problemet i dag er kansje at Pål og Jan tore er småskadet...

Har ikke helt trua i dag, men den pleier og komme utover dagenCool

Gardar bør putte i dag!

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 sep 08, 12:38

Örlund

Martinsen, Gerrbrand, Piiroja, Wallace

Barsom, Ramberg, Gashi, Thomassen

Everton, Gardar

Blir spennende å se hva Everton kan utrette fra start i dag. Mannen har jo helt klart gode individuelle ferdigheter, og er en bra spiss, men har langt fra akklimatisert seg til norsk fotball. Systemer og taktikker er ikke Evertons styrker, men la oss håpe han klinker til med noen brasilianske, individuelle prestasjoner og senker Godset i dag.

Ellers tyder vel det meste på et gjensyn med Martinsen. Czwartek har pådratt seg en strekk og Ophaug er også tvilsom.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 sep 08, 12:48

Blir meget, meget spennende å følge Everton i denne kampen. Og Gardar, forsåvidt. Vi er helt avhengige av at de to spiller bra og at de er samspilte med resten av laget, ellers sliter vi. Syns Dominic har gjort et greit inntrykk, så nå kan det bli spennende å se hva Everton kan stille i stand.

Så kan det jo også bli morsomt å se om Dominic kan komme inn som en slags joker på slutten, med farten sin.. Hadde vært artig, hvertfall. :)

Nå må hvertfall guttane ta seg sammen spillemessig og gi mye mer enn i de siste kampene. De må flytte beina mye hurtigere i forsvar og ikke bli løpende mellom, ha langt større presisjon i angrepsspillet og bedre bevegelse. Defensivt må vi også passe på at Godset er et lag som er gode på kontringer, vi må klare å balansere midtbanen vår etter det.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 sep 08, 13:19

Er på sin plass at Gardar viser seg fram idag. Er begrensa hvor lenge mange kan skylde på rusten, når han stort sett har trent og spilt i hele år....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 08, 13:35

husk han har vært skadet da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 sep 08, 13:40

 

Opprinnelig postet av kjo
Holder vel med 4, vi har flere scora..men jeg håper inderlig på en 3-p'er igjen, og en habil prestasjon. Har ikke den helt store godfølelsen, usikker på nivået på det laget vi kan mønstre nå..

FFK har 8 plussmål - Tromsø har 13 så vi trenger femmålsseier for å gå forbi dem. Da har begge 13 plussmål og FFK forbi på antall scorede mål.

3-1 har jeg tippet!

 


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 28 sep 08, 14:03

Er vel innbyrdes oppgjør hvis det er likt ?... Uansett, det hadde vært deilig med en overbevisende seier i dag, lenge siden sist .

Nå blir det brygga, og møte noen gale Drammensere... Wish me luck !

 

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24