Husk meg
Brukernavn
Passord

Dardan Mehmeti neste a-lagsspiller?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 23 sep 08, 12:46

Opprinnelig postet av Holters

Eller at din vurdering er feil, og at det sportslige trenerapparatet i FFK virkelig mener at disse spillerne er de svakeste i A-stallen. Det er faktisk en mulighet det også.

Så definitivt en mulighet .

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 23 sep 08, 12:51
Endret: 23 sep 08, 13:07
Endret av: denialsander

trur en del her inne burde tenke over "Occams høvel" før man forsøkte seg på forklaringer.

 

Mod: Trur ikke alle her vet hva Occams høvel/razor er, så jeg la inn link.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 23 sep 08, 13:23

Når ting ikke blir som en ønsker så vil man jo gjerne finne en årsak som kan være ett alternativ til at man selv tar feil. Er ikke det menneskelig?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 23 sep 08, 13:34

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Når ting ikke blir som en ønsker så vil man jo gjerne finne en årsak som kan være ett alternativ til at man selv tar feil. Er ikke det menneskelig?

blirnte noe mer rett av den grunn :)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 23 sep 08, 13:57

For å komme tilbake til utgangspunktet så mener jeg, ut fra hva jeg har sett av 2. laget denne sesongen, at Mehmeti, Shabani og Elvestad alle tre har vært meget gode. Er det noen som har sett dem i noen kamper som er uenig i det? Eller trekker man konklusjoner ut fra hva man tror?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 sep 08, 17:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt

For å komme tilbake til utgangspunktet så mener jeg, ut fra hva jeg har sett av 2. laget denne sesongen, at Mehmeti, Shabani og Elvestad alle tre har vært meget gode. Er det noen som har sett dem i noen kamper som er uenig i det? Eller trekker man konklusjoner ut fra hva man tror?

Sett de tre siste bortekampene og hjemmekampen mot Godset for andrelaget, og det stemmer nok rimelig bra. Mehmeti var dog ganske svak mot Follo, men i de andre kampene har han vært god. Elvestad spiller som den kapteinen han er for andrelaget, og synes jeg kan forestille meg han i Tippeligaen etterhvert. Har ikke sett Shabani, han er skadet (?).


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 sep 08, 21:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

For å komme tilbake til utgangspunktet så mener jeg, ut fra hva jeg har sett av 2. laget denne sesongen, at Mehmeti, Shabani og Elvestad alle tre har vært meget gode. Er det noen som har sett dem i noen kamper som er uenig i det? Eller trekker man konklusjoner ut fra hva man tror?

Du har sikkert rett i at de har vært gode på 2dre-laget, men man trekker vel konklusjonen at Grønhagen vet hvem som er best, og at derfor spiller ikke de nevnte herrer på A-laget. Jeg har ihvertfall såpass tro på Grønhagen.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f