Husk meg
Brukernavn
Passord

Bodø/Glimt - FFK (21. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 sep 08, 13:38

Opprinnelig postet av Husgutt

Tipper 2-0 til FFK.. Fernando på frispark igjen og Dominic etter frispilling fra Ramberg..

Helt greit det Sealed


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 16 sep 08, 15:30

"nå må tapet snart komme-teorien" har iallefall ingenting med sannsynlighet å gjøre. :)

Minner meg om noe jeg leste i en pokerbok: (tatt rett ut av eget hode nå)

Handla faktisk om myntkast:
en har kasta en mynt 10 ganger, hver gang har det kommet kron. Også prøver han å forklare hva ulike "grupper" ville satt penger på.

"menigmann": mynt, siden nå må det snart bli mynt.

"matematikeren": Spiller ingen rolle, 50% uansett

"pokerspilleren": Kron, det er sikkert noe feil med mynten.

 

Er forøvrig også artig å se hvor mange som satser på "rødt" på rulett om det har vært svarte tall lenge.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 sep 08, 20:10

vi har selvsagt muligheten her, vi er dog klart svekket på mitbanen da kvisvik og kasey er ute. ønsker faktisk å fa wallace inn på venstrevingen, har plenty med offensive fibre i kroppen. en krittspiller som kan komme rundt på kanten og fore især gardar i boksen, med sin fantastiske venstrefot. var positiv på vingen på color line. elvestad har som jeg forstår vist lovende takter i år og kan vel ikke være dårligere enn ramberg per dags dato? min spennende dog lite aktuelle 11er:

ørlund

pac  gerrbrand  piiroja  ophaug

 

barsom  elvestad  gashi   wallace

 

dominic  gardar

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 08, 20:37

Hva gjør Ophaug på venstre back?

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 sep 08, 20:42

Jeg vil ha Wallace på venstreback og Thomassen på venstrekant.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 sep 08, 21:32

Thomassen var også et godt kjøp av FFK!

Lovende, ung, lokal spiller.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 sep 08, 10:36

Opprinnelig postet av DrDRE

Hva gjør Ophaug på venstre back?

ophaug er best som stopper, men så og si like god på begge backene, det har vi sett de 2gangene han har spilt vback i år. han bør starte som vback i bodø slik at vi kan frigjøre offensive wallace framover på banen, noe som trengs når kvisvik er ute.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 sep 08, 10:39

Opprinnelig postet av Holters

Thomassen var også et godt kjøp av FFK!

Lovende, ung, lokal spiller.

thomassen har i de siste kampene løpt, løpt og løpt. dessverre kommer det altfor lite produktivt fra den kanten, har foreløpig ikke overbevist, hans beste kamp var vel debyn hans på stadion...gutten er ung og det er en mulighet for at han slår igjennom. elvestad hadde vært spennende i kaseys fravær og rambergs svake form.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 08, 12:51

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av DrDRE

Hva gjør Ophaug på venstre back?

men så og si like god på begge backene

 

Like god? Synes han har nada som sideback å gjøre, blir avkledd i nesten alle situasjoner han er i. Hvis han til nød skal på banen, synes jeg han skal spille stopper, men da må Totte og Raio være indisponerte.

---------------------------

-Elsker alle-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 sep 08, 13:15

Syns det blir helt feil å si at Thomassen ikke får til noe annet enn å løpe. Husker han hadde en pen lobb over forsvareren som førte til mål, og han var også svært delaktig i målet mot Hamkam. Det er viktig å gi unggutta tid og er bare en måte å bli bedre, nemlig å hive de ut til ulvene. Vil heller ha en sulten Thomassen som jobber som et helvete i 90 min, enn f.eks kvisvik som kan slå to geniale pasninger og stå stille i resten av kampen.

Greit at Kvisa har skjerpa seg i det siste, men jeg vil heller rendyrke Joachim og ha Kvisa som supersub. Kvisa er uansett borte i et par kamper nå da.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 sep 08, 17:17

Mangler Bodø/Glimt noen spillere til denne kampen? Tenker både på skader og suspensjoner.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 sep 08, 20:35

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av Holters

Thomassen var også et godt kjøp av FFK!

Lovende, ung, lokal spiller.

thomassen har i de siste kampene løpt, løpt og løpt. dessverre kommer det altfor lite produktivt fra den kanten, har foreløpig ikke overbevist, hans beste kamp var vel debyn hans på stadion...gutten er ung og det er en mulighet for at han slår igjennom. elvestad hadde vært spennende i kaseys fravær og rambergs svake form.

Ganske enig, savner spisskompentanse. Små forventninger gjør at han lettere får anerkjennelse for kampene han spiller, selv om han ikke viser stort mer enn løpskapasitet, innsats og enkle valg.  Etter min mening burde han få sjansen sentralt. Det er jo den plassen han trives best i, og gutten er definitivt ingen typisk kantspiller. La Barsom og Ramberg få hver sin kant, og prøv Thomassen og Gashi sentralt.

Vil fortsatt ha Wallace og PAC på back, Ophaug må vel nå ha fått nok sjanser på den plassen. Må være utrolig frustrerende for PAC at han gang på gang blir benket, på tross av at han viser seg som det beste alternativet på plassen.

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Aspmyra

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 07
Innlegg: 9

Lagt til: 17 sep 08, 21:08

Opprinnelig postet av solano2

Mangler Bodø/Glimt noen spillere til denne kampen? Tenker både på skader og suspensjoner.

 

Ingen spillere ute med karantene.

Thiago Martins, Thomas Jacobsen, Thomas Rønning, Vegard Sannes og Daniel Blomgren er de jeg kommer på er skadet.

Vet ikke om Stig Johansen og Jan Derek Sørensen er usikker.

---------------------------

Heia Glimt! :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 08, 08:49

Fotballmagasinet før Bodø - FFK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 08, 09:26

Berg vurderte å gi seg

Christian Berg vurderte faktisk å gi seg med fotball da skademarerittet plaget han som verst i Fredrikstad forrige sesong.

http://www.an.no/glimt/article3790947.ece


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 sep 08, 10:04

bodø er akkurat som tromsø et meget homogent lag. laget i fokus i nord, solid innsats og vilje kombinert med en 11er som forstår og gjennomfører spillesystemet som er satt. de beviser at de ikke er avhengig av sin stjernespiller nm1 martins-som nå har vært ute en stund. skal vi kneble glimt må vi ha fokus spesielt på balldeler berg og lynraske olsen på vingen. fryktet duellen ophaug-olsen på stadion, men den vant ophaug på rutine.

heller ikke enig med de som mener pac er bedre. ophaug har hatt 2svake kamper, ellers meget stabil. ikke en fantastisk spiller men viktig. er bedre på plasserinsevne, dueller(især luftstyrken) og rett og slett det å passe på sin spiller i boksen. altfor mange mål har kommet på ffk de siste årene i TL grunnet pacs manglende defensive fibre, og evne til følge sin spiller og ikke gå i fella med ballwatching. samt gjør han flere feilpasninger og "enkle" feil.

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 sep 08, 11:20

Hadde vært stilig med 12 poeng mot lagene fra nord i årCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 sep 08, 11:48

Jeg syns PAC har gjort en god sesong og bidrar mer offensivt. Det gir oss en dimensjon mer i angrepsspillet. Noe vi trenger da vi ikke har vinger. Vi skal vel ikke reise til Bodø med tanke på å bare forsvare oss? Dessuten så virker det som om JTO er litt ute av form...


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 sep 08, 16:53

vet noe om det er en pub i oslo hvor ffk folk ser kampen?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 sep 08, 20:13

Både Shamrock og Highbury er puber som sender FFK

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3