Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 14 sep 08, 21:54
Endret: 16 sep 08, 20:16
Endret av: Rey

Hmmm

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:57

Helt ok med 1 poeng, kunne endt begge veier!

Positivt: Daniel og Dominic, pluss at Ramberg og Gashi spiller seg opp!
PAC spiller seg inn som fast høyreback som vanlig

Og Wallace nydelig!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 sep 08, 22:01

Sterkt å reise seg utover i 2. omgang i dag, det må jeg si.. Alt i alt greit med ett poeng, er definitivt vi som skal være mest fornøyd med det.

 


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 14 sep 08, 22:01

Aldri vært såå glad for et poeng!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 22:02

Opprinnelig postet av Stoni

Ble medaljen sikret idag? (fra under kampen tråden)

Absolutt ikke! Det er fortsatt ganske jevnt med poeng her, men veldig positivt er det jo med poeng

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 14 sep 08, 22:03

Tror og håper hvertfall 4. plassen ble sikret i dag. Stabæk blir nok for sterke, så tror det blir en kamp mellom FFK og Tromsø om 2. plass.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 14 sep 08, 22:07

Vi skal i alle fall være veldig fornøyde med ett poeng i dag. Vi ble regelrett rundspilt før pause og var heldige som var bare ett mål bak.

Men veldig positivt med moralen laget viser i andre omgang!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 22:09

Trodde kampen var over for FFKs del, så jeg tok kontrollrunden på jobben i steden for. Veldig glad for å få et poeng uten å ha sett andreomgang. Da blir ikke de ti neste timene på jobb så ille å komme seg igjennom.

Mer viktig at RBK ikke fikk tre poeng, enn at FFK fikk det ene.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 sep 08, 22:09

Eneste medaljen som er sikret,er vel gullet... Ingen klarer å hamle opp med Stabæk ser det ut som!

 

2 og 3 plass blir det jevnere med!

FFK,Tromsø,Bodø og muligens Lyn...

 

 

Er hvertfall veldig skuffet over Kvisvik i dag.. Greit at det bobler over,men skal du sparke Jarstein i magen så bør du hvertfall treffe litt bedre!! Wink

Kanskje litt stygg men.........

1omg var ræva,2omg var god.... Som natt og dag!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 08, 22:10

et hmmm oppsummerer på mange denne kampen dokka, da man ikke vet hvor man skal bynne!!!allerede skrevet om 1omg som alle kan konkludere med var en rævva omgang av gutta toppet med historisk svak dømming, og det hele er en fadese av en omgang.

helt utrolig sterk 2omg av ffk, snakk om vilje!!men hvor var denne de første 40min av kampen???årsverste hjemme den perioden. ffk laaaangt bedre med 10 enn 11-ingen grunn til å erstatte raymond med ny spiller til neste kampCool

prøver meg på en for dagen svært vanskelig børs da minst 8 av spillerne viste tendenser ala dr jekyll & mr hyde...

ørlund  7  HELT SJEF!!fantastisk rekkevidd, myndig. holder ffk inne i en 1omg som kunne endt 0-3++. håper man kjøper fri denne mannen og heller leie ut braathen neste sesong.

ophaug 2  svaaak kamp, den klart svakeste i hans tid i ffk som ellers har vært bra sett bort ifra idag og kampen i bærum.

raio 6 spiller til en svak 3er i 1omg, men spiller jo til en 9er i 2omg med historisk innsats-selv til raio å være!!

gerrbrand  4  sløv, nesten grove feil gang på gang i 1omg, langt bedre i 2omg, men i skyggen av estlendern

wallace 5 også helt ute i 1omg, selger seg på vingen-skal sies at det blir mye 2 mot 1 takket være alle de defensive fibrene i raymond kvisviks feite kropp. scorer nok engang et vilt mål-alene verdt 2karakterer!!sterk 5er!

ramberg 3 HUFF!spilte horribelt i 1omg, ute av form deluxe. spiller seg opp men ingen mann for fremtiden-vi mangler 2spillere på midtbanen...

gashi  7 BB:  FANTASTISK ARBEIDSMORAL-AMEN!

barsom 5 jobber seg opp etter en rævva 1omg, spiller meget godt på flanken, dribleraid og innsats.

kvisvik -1 for første gang klarer en spiller å få minus på børsen!JEEJ!trenger jeg å si noe om "super" ray ikveld?

gardar 3 kommer ikke inn i kampen, for også særdeles lite hjelp fra medspillere. touchen sitter ikke-vært ute i 1mnd. gardar kommer seg og bør uansett starte neste kamp.

adiyiah 6  meget god kamp, prøver i det minste i 1omg, skaper masse furore 1 mot 4 i 2omg-sterkt!!dog er jeg usikker på om han er en målscorer?nøler for mye i siste avgjørende øyeblikk-MEN det gjorde enn viss tarik også før det løsnet!samt er gutten kommet fra afrika og er kun 18.en svææært spennende kjøp av oss.

grønhagen gjør riktige bytter idag. løpskraft fra thomassen som kanskje ikke er så synlig, men han dekker MYE mark med innsatsen sin-meget dyktig til å sideforskyve. samt pac for ophau, pac langt bedre offensivt enn ophaug, idag også langt bedre defensivt-håper han tar minst en sesong til.everton uvenn med ballen, men svært vanskelige arbeidskår.

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 sep 08, 22:10
Endret: 14 sep 08, 22:15
Endret av: Holters

Positivt at vi reiser oss med ti mann.

Mindre positivt at vi blir rundspilt i 1. omgang.

Dominic virker som et meget, meget godt kjøp. Fortsatt uferdig og ujevn i avslutningene, men overraskende intelligent i spillestilen, flink til å angripe de rette rommene, og unngår ofte offside. Meget lovende. Gutten er bare 18 år!

Gashi begynner endelig å finne formen. Var utrolig god mot Aalesund, og spilte en bra kamp i dag også. Enorm innsats, men MÅ bli flinkere til å slippe ballen på de rette tidspunktene, samt å ikke drible med for høy risiko. Synes faktisk at Gashi har hatt en skuffende sesong i år, men veldig godt om han hever seg nå mot slutten.

Wallace - årets kjøp? Blant FFKs beste i dag, og et strålende frispark - selvsagt. Synd han ikke satte nummer to. :)

Kvisvik får dagens kaktus sammen med dommeren. Total hjerneblødning, men dommeren må ta mye av skylda. For det første var det ikke noe bevisst tilbakespill, for det andre SKAL alle stå på strek når FFK tar det indirekte frisparket, og for det tredje så bør Jarstein få sitt andre gule kort. Det røde kortet er dog soleklart.

Ophaug hadde en grusom første omgang.

Gardar også en svak dag på jobb.

Raio redder oss ved to anledninger som Iversen var frempå. Meget rutinert måte han løper hjem på ved Iversens lobb.

Ørlund meget, meget god. FFK har gjort en god jobb ved å hente både Runar og Ørlund i sommer. Dette er innkjøp vi ikke må glemme, de har vært viktige. Begynner faktisk å håpe at vi kan sikre oss Ørlund som vår tredje keeper, men vil se ham resten av sesongen for å se han hvor stabil han faktisk er.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 08, 22:11

VG melder at Raymond kan kampsport... "Rødt kort til Kvisvik etter kung-fu-spark".  Herlig, VG! Dere beriker oss nordmenn med deres kreative desk.

Nå har ikke jeg voldsom omfattende erfaring med Kung fu, men dette så mer ut som et spark du finner på kneipene og de brune pubene en sein lørdagsnatt og minnet svært lite om Kung fu.

Uansett er det skikkelig, skikkelig amatørmessig av Kvisvik å gyve på Jarstein på den måten. Jarstein er en kuk av dimensjoner som sannsynligvis kan iritere på seg småstein, men du Raymond... Spar den type spark til Odins, er du snill. Uansett om Jarstein taklet for seint, holder, osv. Strake bein mot trynet? Det er det mest klokkerene røde kortet du kan få tildelt, det.

Forøvrig leverer FFK en overraskende bra andreomgang. Jeg var pisse redd for at vi skulle få ræva full i andre omgang, ettersom vi slet skikkelig mot et godt RBK i første - og de ledet fullt fortjent til pause, slik jeg så det.

Synes det var et sterkt poeng og Grönis kan være stolt av moralen vi viser i andre, mens han fikk vel nesten infarkt i første... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 22:15

Opprinnelig postet av Holters
Ørlund meget, meget god. FFK har gjort en god jobb ved å hente både Runar og Ørlund i sommer. Dette er innkjøp vi ikke må glemme, de har vært viktige. Begynner faktisk å håpe at vi kan sikre oss Ørlund som vår tredje keeper, men vil se ham resten av sesongen for å se han hvor stabil han faktisk er. 

Örlund kan gjerne bli vår tredje keeper alene på det han har bevist til nå for min del. En skadefri Staw, en skadefri Bråthen og Örlund vil gjøre at vi vel er best forspent på keeperplassen i Tippeligaen.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 22:19

Den gode magefølelsen jeg hadde før kampen hadde visst med andre omgang å gjøre. :-)

Første omgang har jeg mest lyst til å forbigå i stillhet. Jeg trur jaggu jeg faktisk skal gjøre det også! Andre (vel, jeg sjøl også, i kamptråden) har skrevet nok om den. Raymond gidder jeg ikke å si noe om, og Jarstein skal jeg lage dartskive av.

Andre omgang: WOW! For en innsats! For en arbeidsmoral! For et mål! Og det med en mann mindre enn motstanderen!

Det hadde vært så jævlig surt å gå fra denne kampen med null poeng, spesielt etter den andreomgangen (hvis begge omganger hadde vært som første, så hadde det i grunn vært fortjent). Som det ble, så ble i grunn kvelden redda!

Som FFK1903 skrev, "Mer viktig at RBK ikke fikk tre poeng, enn at FFK fikk det ene." Og det ikke bare for å forhindre dem i å blande seg inn i medaljekampen, men (som jeg også skrev i kamptråden) at jeg ikke unner RBK en dritt. Jeg unner dem til og med mindre enn HamKam, og det sier en del.

---------------------------

Hater hat!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 08, 22:20

går det an å være mer fornøyd med kun 1poeng hjemme enn idag?fryktet sekken full i 2omg, men samtlige spillere oser av moral grønis & co har banket inn i dem!når det gjelder ørlund holters er det utenkelig at han vil signere for klubben som en 3keeper hvis det var det du mente. til nå viser han seg å være en klassekeeper. braathen utleid til moss som er i keeperkrise neste sesong og staw og ørlund som norges beste keeperduo!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 sep 08, 22:25

Nei, som vår tredje keeper i stallen - ikke som vår tredjekeeper. :)

Blir han signert, så må vi ha fri konkurranse på keeperplassen som på alle andre plasser. Men kanskje litt ekstra forkjærlighet for Staw, som tross alt er (tilnærmet) lokal og eget produkt.

 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 08, 22:48

Herlig at guttæne reiser seg i andre omg.

Deilig fientlig stemning på stadion idag. Tror det var det som tente guttæne til å gi alt. Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 14 sep 08, 22:56

TAKKER alle som spilte denne 2. omgangen idag! For en guts som ble vist ut på der. Spesielt Barsom imponerte meg mot de motbydelige RBK'erne. Hva er det for en gjeng som har overtatt etter Nils Arne Eggen ? Tydeligvis lenge siden postulatene ble lest høyt i RBK-brakka.  På tide at N. A Eggen tar en tur innom igjen og lærer de litt oppdragelse.

Motbydelig å tenke på at Jarstein er vår landslagskeeper, men i og med at han snart ikke er i stand til å redde et frispark så er han vel ikke det lenge, uansett, for en møkkamann! Måtte bare si det.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 sep 08, 23:01

Lurer på hva Jarstein gjør på landslaget sammen med fylla Ivers...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 08, 23:08

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Lurer på hva Jarstein gjør på landslaget sammen med fylla Ivers...

He he, du lurer på hva Iversen gjør på landslaget? En av få spillere som leverte i kampen mot Island?

Norge har et keeperproblem. Syns Jarstein er minst dårlige valget så langt.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340