Husk meg
Brukernavn
Passord

Under kamp FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 21:12

Oi, der fikk Ophaug til noe. Dæven... Jo mer jeg ser, jo mer skjønner jeg at Ramberg trenger en bolekur.

---------------------------

-Elsker alle-


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:13

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av GurrBass

Trodde aldri jeg skulle si det,men all respekt til Iversen for det han gjør når RBK-spillerene feirer målet foran plankehaugen!!

Hva gjorde han? Jeg missa det i all bannskapen. Wink

De feira scoringen, Ivers dro de vekk fra PH siden

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 sep 08, 21:13

Greit at Kvisvik får rødt kort, men ser ingen av dere hva Jarstein gjør? Først feller han Kvisvik med en stygg takling, så skal han til å følge opp med ytterligere spark. Kan i grunnen godt forstå at en liggende Kvisvik gjør sitt beste for å få den hissige idioten unna før det ender helt galt. At dommeren lar Jarstein slippe unna der er den eneste skandalen i situasjonen som jeg ser det.

Dessuten synes jeg det er like barnslig og uverdig at enkelte her inne benytter også denne anledingen til å slenge usakligheter mot Kvisvik som person. Det er mulig å kommentere en situasjon som dette uten å senke seg ned på et slikt lavmålnivå, uansett hva man mener om Kvisviks opptreden.

Utover det er jeg helt enig i at PAC burde spilt fra start. Han er TLs beste norske høyreback, og blir fremdeles bare bedre og bedre. Jeg kan ikke forstå verken hvorfor han får så mye kritikk eller hvorfor han ikke får spille mer enn han gjør.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:14

Opprinnelig postet av bateman

flott av tv2 viser en raymond som langer ut mot dommern etter kortet(heldigvis bommer han...)

Er han gretten i dag også? (Dumt spørsmål... så vel det i den situasjonen han ble utvist for). Jeg satt rett over benken til FFK i Lillestrøm-kampen, og observerte at han (så det ut som) krangla med en medspiller på benken. Skjønte aldri hva det var godt for...

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:15

Opprinnelig postet av endre

De feira scoringen, Ivers dro de vekk fra PH siden

Voksent av Iversen, faktisk!

---------------------------

Hater hat!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 21:15
Endret: 14 sep 08, 21:16
Endret av: Ido Form Klyster

Uansett hva du mener, er det totalt hjernecelledrenasje oppe i huet til Kvisvik i den situasjonen. Hvis du ser igjennom innleggene mine, har jeg aldri skrevet noe stygt om Kvisvik, det være seg økonomi eller annet. Men når han ødelegger lagets sjanser til medalje og poeng, da kritiserer jeg ham for den situasjonen. Og der var han hjernedød og egoistisk, intet annet!

 

EDIT: Som svar til Rotteflykten.

---------------------------

-Elsker alle-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:18

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Greit at Kvisvik får rødt kort, men ser ingen av dere hva Jarstein gjør? Først feller han Kvisvik med en stygg takling, så skal han til å følge opp med ytterligere spark. Kan i grunnen godt forstå at en liggende Kvisvik gjør sitt beste for å få den hissige idioten unna før det ender helt galt. At dommeren lar Jarstein slippe unna der er den eneste skandalen i situasjonen som jeg ser det.

Ikke den eneste skandalen, men ja, det er skandale det også.

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Dessuten synes jeg det er like barnslig og uverdig at enkelte her inne benytter også denne anledingen til å slenge usakligheter mot Kvisvik som person. Det er mulig å kommentere en situasjon som dette uten å senke seg ned på et slikt lavmålnivå, uansett hva man mener om Kvisviks opptreden.

Enig! (Hvor er "klappe i henda over huet"-smiley'n? Wink )

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Utover det er jeg helt enig i at PAC burde spilt fra start. Han er TLs beste norske høyreback, og blir fremdeles bare bedre og bedre. Jeg kan ikke forstå verken hvorfor han får så mye kritikk eller hvorfor han ikke får spille mer enn han gjør.

Enig igjen.

---------------------------

Hater hat!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:18

Vi blir pissa på nå!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:20

Opprinnelig postet av endre

Vi blir pissa på nå!

Det er vel Demidass som pisser, da...

---------------------------

Hater hat!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 sep 08, 21:21
Endret: 14 sep 08, 21:33
Endret av: FlightOfTheRat

Rajo er god i dag.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:23

Ophaug ut, PAC inn. Det var ikke noe for tidlig, i hvert fall.

Det har blitt meg fortalt at trenerteamet er begeistra for Ophaug (og for all del, det har da vært mye grunn til det) og lunkne til Raio. Kampen i dag trekker vel ikke opp for Ophaugs del, i hvert fall. Men den trekker vel i og for seg ikke opp for så mange andre heller...

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:24

Der så jeg Demidassen var ute og pissa litt igjen. Pissprek, i hvert fall.

---------------------------

Hater hat!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:29

PAC beviser affal hvorfor han skulle ha spilt!

Og Dominic gjør ting bra!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 21:31

Må si jeg er smått imponert over hvordan FFK har reist seg i 2. omgang, og det med én mann mindre. OK, der redda Piroja på streken igjen... men ellers er det vi som har eid omgangen. Og vår nye spiss viser svært lovende takter. Ser ut som et bra kjøp. Kom igjen, nå. Få en scoring, og la trønderne sette barten i halsen...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:33

Lurer på om planene om å presentere "11 kæll" i pausa fortsatt ble gjennomført? Litt misvisende i dag. Wink

Jeg savner vårsesongen. Jeg savner seiere. Jeg savner Tarik. Jeg savner medaljehåpet. Frown

Joda, de spiller bedre nå enn i første omgang, med en mann mindre, men dog...

---------------------------

Hater hat!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 sep 08, 21:34

Jadda!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:34

Vakkert!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:34

Jadaaaaaaaaaaaaaa!!!! Der fikk jeg svar på tiltale! Pereira (aka "Wallace" i TV2) gjør det igjen!!!

---------------------------

Hater hat!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 21:36

SÅÅÅÅÅ UTROOOOOOLIG DEEEIIIILIIIIG....


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 14 sep 08, 21:36

NYDELIG!!!! Så deilig!

Hva er det som blir ropt om Rune Jarstein?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340