Husk meg
Brukernavn
Passord

Semifinalene for juniorene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 sep 08, 14:31

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1354/1/

Stabæk blir en lei nøtt å knekke.

Ellers har jeg hørt at Dardan Mehmeti er på vei opp i A-stallen.


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 08 sep 08, 14:36

Stabæk blir vanskelige å slå, men ingenting er umulig...

Ellers synes jeg Dominic virker spennende, bare han blir en litt mer lagspiller med tiden, så kan det bli bra.

Dardan var god i cupkampen, men tviler sterkt på at han er noe tippeliga materiell, ut i fra det jeg har sett av han, men han kan jo heve nivået sitt ved å ta steget opp til a-laget vel å merke da.

Ellers når jeg ser på stallen, så tror jeg ikke det er mange som kan ta steget opp til a-troppen og inn i tippeligaen.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 08 sep 08, 17:10
Endret: 08 sep 08, 19:47
Endret av: Jens G Best

Da er vel den andre semien mellom Viking og Hødd? Jeg har hørt rykter om at Viking er gode, og bla har en spiss som scorer fryktelig mye mål. Så vi kan kanskje være glad vi ikke møter de ennå.

Men Stabæk har vel stilt med en del juniorer på benken i tippeligaen hvilket kan bety at de jobber godt også på dette området?

Ellers ble jeg litt skuffet over FFK mot Strindheim, jeg mener de har en del inne særlig når det gjelder balltempo og presisjon. Mehmeti gjorde som sagt en god kamp. Mens feks Elvestad ikke var på toppnivå, jeg tror han har en del å gå på. Dominc har absolutt egenskaper som kan føre ham langt, uten at han dominerte kampen. Ikke så greit å være samspilt når han vistnok ikke en gang hadde møtt store deler av laget før på kampdagen. Dagens beste var vel når han driblet seg forbi 4-5 mann fra midtbanen, hadde muligheten til å spille ballen 10 ganger, før han dro vekk den siste midstopperen og satte ballen i kroppen på en utrusende keeper. Jeg ble sittende å juble og banne på en gang... Men han er utvilsomt venn med ballen og har bla svært gode mottak.

Seier er uansett godkjent, selv om Strindheim hadde noen vanvittige sjangser til å utlikne på slutten. Plankehaugen burde nesten sette opp en buss til Nadderud, god juniorfotball kan være vel så god underholdning som enkelte kamper i tippeligaen. Og kanskje vi endelig kan banke Stabæk?

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 sep 08, 19:39

http://f-b.no/article/20080908/FFK/337941875/1220/NYHET

Altså det verste laget de kunne møte. Og det på Nadderud.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f