Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke realistiske forsterkninger ønskes for neste sesong?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 sep 08, 20:44

Etter dagens kamp så ser jeg veldig fine kvaliteter i både Knutzon(?) og Holmen som hadde passa FFKs høyrekant!
Positivt; Norske, unge, syk toppfart og rykk

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 sep 08, 21:36

Bentley vil bort fra Odd

Dette er en spiller jeg kunne tenkt meg på FFK`s høyrekant. 19 år og et stort talent.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 sep 08, 22:41

Umaru Bangura Hønefoss, er en spiller som har imponert i Adecco ligaen. Han kan spille både høyre og venstre kant. Han er nr 2 på VG-børsen til nå. 20 år gammel.

Bentley eller Bangura bør være spillere FFK bør se nærmere på.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 08, 22:46

Opprinnelig postet av benksliter`n

Umaru Bangura Hønefoss, er en spiller som har imponert i Adecco ligaen. Han kan spille både høyre og venstre kant. Han er nr 2 på VG-børsen til nå. 20 år gammel.

Bentley eller Bangura bør være spillere FFK bør se nærmere på.

Problemet er at Hønefoss krever 8-15 mill for Bangura og mener han er verdt mer enn Demidov.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 sep 08, 23:10

Nå er vel Bangura hovedsaklig sentral midtbane?? Han har hvertfall spilt der de kampene jeg har sett av han. Han er altfor dyr, men meget bra! Minuset er at han er utlending (ikke idéelt for FFK som har altfor mange).

At de mener han er mer verdt enn Demidov er greit nok, jeg mener han er en bedre spiller også.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 15 sep 08, 23:26
Endret: 15 sep 08, 23:27
Endret av: Stoni

Er vel endel spillere som må ut før vi kan forsterke...  West er ute, men Stadheim kommer vel tilbake, Fofana, Kouadio, Runar? ,Örlund?,osv...

 

Hvem skal ut?

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 16 sep 08, 00:12

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå er vel Bangura hovedsaklig sentral midtbane?? Han har hvertfall spilt der de kampene jeg har sett av han. Han er altfor dyr, men meget bra! Minuset er at han er utlending (ikke idéelt for FFK som har altfor mange).

At de mener han er mer verdt enn Demidov er greit nok, jeg mener han er en bedre spiller også.

Stemmer bra det ja, han er sentral midtbanespiller, og langt fra noe kantspiller.

Skrev masse om han på VGD for en uke siden. Så linker heller dit enn å lime inn alt her, om noen lurer på karen:

http://vg.transact.no/ItemThread.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1401625&Thread=%2AKampen+om+opprykk+til+Tippeligaen%2A&ID=22392154

og her:

http://vg.transact.no/ItemThread.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1401625&Thread=%2AKampen+om+opprykk+til+Tippeligaen%2A&ID=22392233

 

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 16 sep 08, 01:57

Så langt jeg kan se er det norske spillere FFK må fylle på med fremover. Enten må de kjøpes eller så må de komme fra egne rekker.

Det virker vanskelig å kjøpe. Satser man på egne unge talenter kan det koste medaljer og europafremganger på kort sikt, men det kan stadig være en god investering, tror jeg.


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 17 sep 08, 13:07

http://f-b.no/article/20080917/FFK/38804562/1220/NYHET

 

Ser ut som at Daniel kunne tenke seg å bli her, hva synes folk om det?

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 08, 13:22

ja jeg vil at han skal bli selv om det kan gå utover lasse og Erik Mellevold Bråthen, men der er bare for lasse og Erik Mellevold Bråthen og kjempe det.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 18 sep 08, 20:35

Hørte kommentatoren under BRANN - DEPORTIVO sa at det var mulig Hanstveit er på vei bort..
Kunne han vært noe for FFK?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 18 sep 08, 23:25

Opprinnelig postet av bazel

Hørte kommentatoren under BRANN - DEPORTIVO sa at det var mulig Hanstveit er på vei bort..
Kunne han vært noe for FFK?

 

Og 3 mill i årslønn (eller er det enda mer??)
Og da ville det være direkte usolidarisk av de andre og kreve mer enn 1 mill!!

NEI TAKK - ingen huseklepp. La oss bygge et team.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 sep 08, 00:04

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av bazel

Hørte kommentatoren under BRANN - DEPORTIVO sa at det var mulig Hanstveit er på vei bort..
Kunne han vært noe for FFK?

 

Og 3 mill i årslønn (eller er det enda mer??)
Og da ville det være direkte usolidarisk av de andre og kreve mer enn 1 mill!!

NEI TAKK - ingen huseklepp. La oss bygge et team.

Huseklepp og Hanstveit er da ikke samme person!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 sep 08, 08:14

Opprinnelig postet av HotDream

Huseklepp og Hanstveit er da ikke samme person!

*det* er jeg rimelig sikker på at han vet. Jeg er óg rimelig sikker på at den *svosj*-lyden du hørte var av poenget som fløy forbi. Wink

Poenget hans, slik jeg tolker det, var at vi ikke skulle ansette noen som vil legge lønnsnivået i klubben på den måten Huseklepp fikk til i Brann...  Huseklepps lønnspakke satte jo nivået for Brann og hva de andre ville kunne kreve.

Mye på samme måte dersom vi skulle legge ræva i været for Kasey og gi han alt han vil ha. Hvem blir nestemann da? Raio? Gerrbrand? PAC? osv.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 sep 08, 08:37

Opprinnelig postet av denialsander

*det* er jeg rimelig sikker på at han vet. Jeg er óg rimelig sikker på at den *svosj*-lyden du hørte var av poenget som fløy forbi. Wink

Poenget hans, slik jeg tolker det, var at vi ikke skulle ansette noen som vil legge lønnsnivået i klubben på den måten Huseklepp fikk til i Brann...  Huseklepps lønnspakke satte jo nivået for Brann og hva de andre ville kunne kreve.

Mye på samme måte dersom vi skulle legge ræva i været for Kasey og gi han alt han vil ha. Hvem blir nestemann da? Raio? Gerrbrand? PAC? osv.

Det var jamen et morsomt poeng gitt. Vi kan altså ikke hente spillere fra Brann p.g.a. at Huseklepp har 3 millioner i årslønn?

Jeg hørte forresten ikke den "svosj-lyden" du skrev om.Hørte du den nå??? 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 08, 08:40

Det er ingen hemmelighet at Hanstvedt også krever veldig mye i lønn. Svusj!!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 sep 08, 08:41
Endret: 19 sep 08, 08:44
Endret av: JipJap

Jeg må si meg enig med HotDream her. Håper inderlig at han tok feil av spillerne, for forklaringa til denialsander gir enda mindre mening.

Såklart han krever 3 millioner av Brann, det betyr ikke at han krever 3 millioner av ffk.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 sep 08, 09:01

Uansett hva han tjener i Brann er det nok endel mer enn FFK ville tilbudt, han får tilbud om ny kontrakt i Brann, det eneste haken ved å bli der er at han får kamp om plassen.

Tror ikke det er veldig realistisk en spiller som har vært i en klubb så lenge og har en høy stjerne der flytter og går ned i lønn bare fordi han må kjempe om plassen i laget, men hvem vet.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 sep 08, 09:04

Opprinnelig postet av Husgutt

Det er ingen hemmelighet at Hanstvedt også krever veldig mye i lønn. Svusj!!

Du vet ikke en dritt om hvor mye lønn Hanstveit eventuellt vil kreve av FFK, så for deg (og alle andre) er det foreløpig en hemmelighet ja.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 08, 09:21

Så du tror han drar til FFK for å tjene halvparten av det han får i Brann? Kverulant...

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24