Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke realistiske forsterkninger ønskes for neste sesong?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 nov 08, 09:44

Høres ut som Everton det derCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 04 nov 08, 16:16
Endret: 04 nov 08, 16:17
Endret av: Doc OJ

Hm, hvilken, driblekustner i Norge ville dere hatt?

 

Tviler på om vi får tak i noen her til lands. Håper fremdeles på  Erkan Zengin. Men hvis ikke det går i orden så fikser TKK noe.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 nov 08, 18:25

Fredrikstad har inte glömt Zengin: "Vi har ögonen öppna"

http://fotbollskanalen.se/1.704390/2008/11/04/fredrikstad_har_inte_glomt_zengin_vi_har_ogonen_oppna

Det er nok denen ballkustneren Grönhagen vil ha.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 04 nov 08, 19:15

Zengin hadde vært kanon, men får vi ikke han håper jeg vi satser på nordmenn. Begynner å bli nok utlendinger nå, særlig dersom ikke vi kvitter oss med noen.

Ellers trur jeg Sokolowski kunne gjort en god figur i FFK! En framtidig landslagsmann, det samme med Trond Olsen i Bodø!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 nov 08, 20:08

Vet at FFK jobber med han, rykter om Kim Holmen også


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 04 nov 08, 20:12

Det hadde vært konge om FFK hadde forsterket stallen med Zengin (Ramberg ut), Holmen (Tegan ut?) og Sokolowski(???)!

Men det kommer vel ikke til å skje.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 nov 08, 20:19

Tomasz Sokolowski ønsker seg først og fremst til utlandet, og det er utenlandske klubber som er interessert i ham. Selv om han er Bosman-spiller tror jeg vi kan se langt etter ham.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 nov 08, 20:20

Barsom ut Zengin inn.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 04 nov 08, 20:30

Opprinnelig postet av Megasupporter

Det hadde vært konge om FFK hadde forsterket stallen med Zengin (Ramberg ut), Holmen (Tegan ut?) og Sokolowski(???)!

Men det kommer vel ikke til å skje.

Holmen?? Nei takk, DA blir jeg skuffa da! Hvem skal han komme på bekostning av da? Han er en middelmådig spiller og jeg ser ikke at han kan bli noe bedre! Når vi har Dominic, Gardar og forhåpentligvis Everton, så bør han i hvertfall stille bak disse i køen, i tillegg til at jeg heller vil se mer av Trulsen enn Holmen i FFK!

Usj, nå ble jeg deppa bare ved tanken på Holmen i FFK! Spissplass er vel kanskje den plassen vi er best besatt dersom vi beholder Everton! Skulle vi ikke beholde Everton kan vi bare legge ned klubben med det samme, da er det noe alvorlig gææærnt!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 nov 08, 20:34

Opprinnelig postet av Patrioten

Vet at FFK jobber med han, rykter om Kim Holmen også

Jobber FFK med Zengin, igjen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 04 nov 08, 21:55

Opprinnelig postet av Megasupporter

Det hadde vært konge om FFK hadde forsterket stallen med Zengin (Ramberg ut), Holmen (Tegan ut?) og Sokolowski(???)!

Men det kommer vel ikke til å skje.

Hvorfor vil du ha Ramberg og Tegström ut?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 05 nov 08, 10:46

Kanskje vi får se Alexander Ødeggaard i FFK til året!!!  hehe

Grønhagen liker ihvertfall spilleren!!!

 

http://www.demokraten.no/ffk/article3899936.ece

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 nov 08, 15:09

- Jeg har ett år igjen av kontrakten og det forholder jeg meg selvfølgelig til..... Sånn er fungerer det Wehrman...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 05 nov 08, 15:31

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Megasupporter

Det hadde vært konge om FFK hadde forsterket stallen med Zengin (Ramberg ut), Holmen (Tegan ut?) og Sokolowski(???)!

Men det kommer vel ikke til å skje.

Hvorfor vil du ha Ramberg og Tegström ut?

 

Kanskje han ikke synes de er gode nok? Det gjelder hvertfall for meg. Hadde vi hatt en Kasey istedet for Ramberg på høsten er jeg temmelig sikker på at vi kunne gitt Stabæk enda tøffere kamp. Ramberg er langt ifra noen midtbanespiller av toppklasse som vi trenger for å ha ambisjoner om gull.

Blir lei meg bare jeg tenker på alle støttepasningene hans og de utalige feilpasningene. For ikke å snakke om skuddfoten hans! Noe Dagfinn  klarte å påpeke så bra hjemme mot VikingTongue out


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 nov 08, 17:21

Opprinnelig postet av Gardarson

Kanskje han ikke synes de er gode nok? Det gjelder hvertfall for meg. Hadde vi hatt en Kasey istedet for Ramberg på høsten er jeg temmelig sikker på at vi kunne gitt Stabæk enda tøffere kamp. Ramberg er langt ifra noen midtbanespiller av toppklasse som vi trenger for å ha ambisjoner om gull.

Blir lei meg bare jeg tenker på alle støttepasningene hans og de utalige feilpasningene. For ikke å snakke om skuddfoten hans! Noe Dagfinn  klarte å påpeke så bra hjemme mot VikingTongue out

Tror du at du får noen bedre enn Ramberg som backup på de plassene han har spillt i år? Er det så mange lag i TL som har en bedre spiller som reserve/backup? Han har vel spillt istedet for Kasey i høst, og jeg tror ikke at f.eks. Zengin som er nevnt som erstatter for Ramberg vil framstå som en bedre erstatter for Kasey.... Det er jo Barsom som spiller på "Zengins plass" nå....

Når det gjelder Tegsstrøm så er han vel ok som backup han også, selv om jeg tror han kanskje er noe dyr i drift for den posisjonen....?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 05 nov 08, 18:51

Opprinnelig postet av HotDream

Tror du at du får noen bedre enn Ramberg som backup på de plassene han har spillt i år? Er det så mange lag i TL som har en bedre spiller som reserve/backup? Han har vel spillt istedet for Kasey i høst, og jeg tror ikke at f.eks. Zengin som er nevnt som erstatter for Ramberg vil framstå som en bedre erstatter for Kasey.... Det er jo Barsom som spiller på "Zengins plass" nå....

Når det gjelder Tegsstrøm så er han vel ok som backup han også, selv om jeg tror han kanskje er noe dyr i drift for den posisjonen....?

Du har noen gode poenger her. Spørs om det er bedre spillere enn Tegström og Ramberg på benken i TL.

Om Gerrbrand skulle forsvinne så kan kanskje Kjølø være en kortsiktig erstatning mens unguttene utvikler seg? Mike Kjølø får ikke fornyet kontrakten sin i Stabæk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 nov 08, 21:20

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Kanskje vi får se Alexander Ødeggaard i FFK til året!!!  hehe

Grønhagen liker ihvertfall spilleren!!!

 

http://www.demokraten.no/ffk/article3899936.ece

 

Viking sikler på Wehrman og Grønis/FFK sikler på Ødegaard.... hhmmmm..

Hammarby sikler på Gerrbrand og Grønis/FFK på Erkan Zengin...hhhmmmmm..

Lukter det byttehandel her?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 nov 08, 21:53

Opprinnelig postet av benksliter`n

Viking sikler på Wehrman og Grønis/FFK sikler på Ødegaard.... hhmmmm..

Hammarby sikler på Gerrbrand og Grønis/FFK på Erkan Zengin...hhhmmmmm..

Lukter det byttehandel her?

Hmmmm, ja da hadde vi vel fått bortimot det mest slagkraftige angrepet TL kan by på, men samtidig hadde det raskt vært tilbake til gode gamle dager med 40+ mål imot i løpet av sesongen.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 05 nov 08, 22:19
Endret: 05 nov 08, 22:19
Endret av: Gardarson

Håper ikke dere mener at Ramberg og Tegstrøm er de beste spillerne i TL som sitter på benken?

Greit at nivået i TL ikke er vannvittig høyt, men at disse to er de beste på benken i TL, den må dere lenger ut på landet med! Ramberg hadde neppe fått noe særlig spilletid på noen andre lag i TL.

Her på siden er Ramberg den med 18 beste snittet i år og Tegstrøm nummer 19! På VG børsen er Ramberg på 88 plass, mens Tegstrøm er nummer 138 (av 138!)! Men det er helt sikkert de beste innbytterne i TL..

Når Tegstrøm er den 6-7 best betalte spilleren skulle han spilt fast og banka inn mål etter mål! Han er absolutt første pri å kvitte seg med! Gi heller Kasey den lønna han fortjener!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 nov 08, 22:36

Denne karen hadde kanskje vært noe om Gerrbrand forsvinner?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340