Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK lanserer Champion Chips

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 06 sep 08, 13:40

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av svartoghvit

 

Host, host, ble faktisk sendt til Trondheim!Wink

 

Ble sendt en del av det til Fredrikstad også :-)

 

Nuvel - det var jo to forskjellige gulløl. Ett fra Hansa og ett fra Borg (selv om de er samme konsern så er det jo fortsatt to forskjellige bryggerier). Det bergenske fikk jeg ikke smakt, det var vel bare RBK-spillerne som fikk og ingenting kom ut i butikkene i Trondheim (hvor jeg bor). Men skitt au. Til landskampen i kveld blir det Sørlandschips og Dahls pils.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 06 sep 08, 15:54

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

 Men det blir FFK Champions Chips på bordet når navnet matcher til FFKs kamper i Europa. Det er helt klart.

Skal FFK begynne å spille på nivå 2 i England? Laughing Det er vel der championship division er...

Ja hadde ikke det vært en god idé? Så kunne jeg snart se begge favorittlagene mine, FFK og Newcastle, i samme serie. He he.

Men jeg tenkte mest i retning av Champions League. Jeg mener, når det gjelder Europacupspill så finnes det et vell av pjatt, og så er det Champions League. Det er bare det som egentlig telller, på en måte. FFK i gruppe med Bayern München, Roma og Heerenveen, hva? Da må man ha champions chips til, det er klart.

Ah, drømme drømme...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 sep 08, 16:57

Opprinnelig postet av svartoghvit

Host, host, ble faktisk sendt til Trondheim!Wink

 

Jeg snakker om VI må sende det opp til Akershus (siden jeg tror Stabæk tar det, hvis vi ikke får opp tampen med spillerne vi får tilbake nå).


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 08 sep 08, 14:16

Er potetgullet i salg enda og evt hvor er det til salg?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f