Husk meg
Brukernavn
Passord

Bryne sendt til 2. divisjon.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 des 03, 12:43
Raufoss, Start, Strømsgodset og Vålerenga fikk klubblisens, mens Bryne blir sendt ned til 2. divison. Det vil si at Bærum fortsatt er i 1. divisjon.

Bryne har fjorten dager å anke på. Les om saken hos fotball.no.

Har dette skjedd før...?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 08 des 03, 13:35
Tror vel at dette er første gang det skjer i fotball i alle fall, mulig at det har skjedd i håndball eller basket de siste årene.

Da slenger vi inn et skambud på Soma :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 03, 14:24
Merkelig at Bryne ikke har klart å selge Soma før fristen for profflisens gikk ut.

Ellers synd for Jarle Mong som ser ut til å måtte ta til takke med 2. divisjonsspill - igjen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 des 03, 15:20
Opprinnelig postet av Costanza
Merkelig at Bryne ikke har klart å selge Soma før fristen for profflisens gikk ut.



Kan vel tenkes at de krever en litt for stiv pris... Aner meg at de blir nødt til å fire litt på kravene i dagene som kommer...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 03, 15:24
Det var det jeg mente da. De må jo ha skjønt alvoret i den økonomiske situasjonen og solgt ham litt billigere, dersom det kunne reddet lisensen da.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 08 des 03, 17:11
Burde iallefall gjøre muligheten for at enten Høie eller Eskeland vokter målet til Hønefoss neste år, enda større.

Ellers er det selvsagt leit når slikt skjer, men for oss er det iallefall en fordel å møte Bærum istedenfor Bryne. Mye kortere bortetur blir det og.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 des 03, 21:05
Hmm, kunne tenkt meg Eskeland som erstatter for Rino jeg... Forusatt at vi ikke klarer å lokke Erik Holtan "hjem" igjen da...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 03, 21:17
Skal komme en svensk spennende keeper å prøvespille for FFK. Skal vel vise seg frem i treningskampen mot Kvik Halden i Østfoldhallen førstkommende fredag!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 des 03, 21:22
Så KTE nevnte noe slikt ja, men sto det når han kom da?

Uansett, FFK må ha en ny keeper i rekkene... Her trenger vi litt kamp om plassen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3