Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK2 - Mjøndalen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 sep 08, 21:06

Opprinnelig postet av benksliter`n
Hvordan kan du si at han ikke var farlig foran mål, når han scoret et mål? (Hvor i Hæ...te er slå i hode symbolet?)

Så du kampen? Var han farlig foran mål?   Hvis en spiller får 20 sjanser og nærmest tilfeldigvis snubler inn ett mål - er han farlig foran mål da?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 sep 08, 21:16

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av benksliter`n
Hvordan kan du si at han ikke var farlig foran mål, når han scoret et mål? (Hvor i Hæ...te er slå i hode symbolet?)

Så du kampen? Var han farlig foran mål?   Hvis en spiller får 20 sjanser og nærmest tilfeldigvis snubler inn ett mål - er han farlig foran mål da?

Hvis han har 20 sjanser eller 40 i hver kamp og snubler inn 1 mål i hver kamp, så please la han spille for FFK!! (Hvor i Hæ...te er slå i hode symbolet?)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 sep 08, 21:22

Opprinnelig postet av benksliter`n

Hvis han har 20 sjanser eller 40 i hver kamp og snubler inn 1 mål i hver kamp, så please la han spille for FFK!! (Hvor i Hæ...te er slå i hode symbolet?)

Trudde dere sutrekopper var klar over at vi hadde en sånn spiller, jeg? Er det noe i veien med Tegström og, nå eller? Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 01 sep 08, 21:26

Jeg har sett en del 2. lags kamper de siste årene. Det er ikke ofte tippeligaspillere dominerer disse kampene. Heller ikke ofte at de virkelig imponerer. Har et minne om Tobias Linderoth på gamle stadion i 2. div en uke før han ble solgt til Everton. Apropos Everton(Hva gir der meg for overganger) så syntes jeg han imponerte. Riktignok virket det som han lærte mer av den direkte norske måten å spille på etterhvert som kampen skred frem. Dette er helt klart en spiller som blir en kuriositet i Tippeligaen, men gi ham noe tid. Ellers er jeg også veldig imponert over alle "juniorene" med unntak av Trulsen som fortsatt virker tung.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 sep 08, 21:34

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg var på kampen og Everton var ikke farlig foran mål, men når han fikk ballen lenger ute på kanten vendte han fint unna 3 spillere og fikk lagt fram. Trulsen var en skygge av seg selv og direkte dårlig til tross for at han scorte 1 mål.

Hørtes nesten ut som en drøm på høyrekanten.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 21:40

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg var på kampen og Everton var ikke farlig foran mål, men når han fikk ballen lenger ute på kanten vendte han fint unna 3 spillere og fikk lagt fram. Trulsen var en skygge av seg selv og direkte dårlig til tross for at han scorte 1 mål.

Hørtes nesten ut som en drøm på høyrekanten.

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 sep 08, 21:43

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av benksliter`n

Hvis han har 20 sjanser eller 40 i hver kamp og snubler inn 1 mål i hver kamp, så please la han spille for FFK!! (Hvor i Hæ...te er slå i hode symbolet?)

Trudde dere sutrekopper var klar over at vi hadde en sånn spiller, jeg? Er det noe i veien med Tegström og, nå eller? Wink

He he, Tegan fyller bare kriteriene for 20-40 sjanser, men ikke del 2: Han snubler ikke inn et mål ihver kamp :-)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 sep 08, 21:47

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.

Siden du ikke er kjent for å være noe særlig optimist Haugen, så ser jeg det som svært interessant at du mener Everton er en perfekt høyrekant.... Eller??


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 sep 08, 21:59

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.

Siden du ikke er kjent for å være noe særlig optimist Haugen, så ser jeg det som svært interessant at du mener Everton er en perfekt høyrekant.... Eller??

Tenkte faktisk det samme. Èverton jo må være veldig lovende når Haugen kommer med slikt positivt om han? LOL!! Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 22:15

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.

Siden du ikke er kjent for å være noe særlig optimist Haugen, så ser jeg det som svært interessant at du mener Everton er en perfekt høyrekant.... Eller??

Hvorfor jeg moderere meg litt ?? Jeg skriver : som han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen. Nå må vi huske at dette var en 2.div.kamp. Det kan godt hende han er helt ubrukelig på høyre siden mot Tippeligaspillere. Men det er i hvertfall verdt et forsøk. Er dere ikke enig i det heller ??

Som midtspiss så virka Everton veldig stasjonær, og lite bevegelig. Samme var det med Trulsen i denne kampen. Men det kan jo være kampbildet som gjør at det ble som det ble.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 sep 08, 22:32

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvorfor jeg moderere meg litt ?? Jeg skriver : som han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen. Nå må vi huske at dette var en 2.div.kamp. Det kan godt hende han er helt ubrukelig på høyre siden mot Tippeligaspillere. Men det er i hvertfall verdt et forsøk. Er dere ikke enig i det heller ??

Som midtspiss så virka Everton veldig stasjonær, og lite bevegelig. Samme var det med Trulsen i denne kampen. Men det kan jo være kampbildet som gjør at det ble som det ble.

Jo jøss Haugen, om han er god en mot en og kan slå gode innlegg så er han jo i utgangapunktet en interessant mann som kantspiller. Hva med fart? Har han det også? Teknikk regner jeg med at han har i bøtter og spann...

Det forrige innlegget mitt var ikke ment som kritikk av Everton (har jo ikke sett ham mer enn 10 min..). Det var mer et uttrykk for overraskelse over ditt positive innlegg om mannen og hans evner som kantspiller. Svært uvanlig kost fra deg Haugen, som tilsynelatende har et pessimistisk og negativt syn på fotballspilleres prestasjoner. Ordet perfekt hører liksom ikke til i innlegg fra deg om FFK-spillere :-))

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 sep 08, 22:35

Mao ingen avskriver Everton enda, det lover godt for framtiden.

Hvor mange av dagens FFK TL spillere har levert brukbar insats på FFK2.

Synes dette høres  bra  ut, jeg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 sep 08, 22:37

Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.

 

Men hvem skal vi bruke som spisser da? Dominic og Gardar er vel kanskje litt for "like". Dominic viste seg mer som en møtende spiss i kampen mot Kamma synes jeg. Trulsen holder ikke nivået enda, og Tegan har vel fått sine sjanser, og er heller ingen bakromsspiss. Everton virker til å ha hurtigheten, men fremstår iallefall til nå, mer som en Pall Gunnarson, enn en Nannskog-type som vi kunne trengt. 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 22:45

Opprinnelig postet av HotDream

Jo jøss Haugen, om han er god en mot en og kan slå gode innlegg så er han jo i utgangapunktet en interessant mann som kantspiller. Hva med fart? Har han det også? Teknikk regner jeg med at han har i bøtter og spann...

Det forrige innlegget mitt var ikke ment som kritikk av Everton (har jo ikke sett ham mer enn 10 min..). Det var mer et uttrykk for overraskelse over ditt positive innlegg om mannen og hans evner som kantspiller. Svært uvanlig kost fra deg Haugen, som tilsynelatende har et pessimistisk og negativt syn på fotballspilleres prestasjoner. Ordet perfekt hører liksom ikke til i innlegg fra deg om FFK-spillere :-))

 

Av det jeg så i denne kampen så var farten helt ordinær, men han fikk jo ingen baller å løpe på så dette kampbildet som gikk i dag kan nok juge litt. Han greide i hvertfall å holde Mjøndalen-spillerne bak seg, men de var vel ikke akkurat av det raske slaget.

Jeg henger ikke med på det du skriver om pessimistisk og negativt syn på fotballspilleres prestasjoner heller. Jeg kommenterer aldri etter FFKs kamper slik som mange gjør. Det gir jeg blaffen i. Dette bildet de har fått av meg som negativ er vel i forhold til nyankomne spillere. Jeg mener de skal prestere alle som en før de får godkjent fra meg. Så hittil har ikke hverken Everton eller Dominic fått vist sitt sanne jeg.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 22:51
Endret: 01 sep 08, 22:55
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av djpete

Men hvem skal vi bruke som spisser da? Dominic og Gardar er vel kanskje litt for "like". Dominic viste seg mer som en møtende spiss i kampen mot Kamma synes jeg. Trulsen holder ikke nivået enda, og Tegan har vel fått sine sjanser, og er heller ingen bakromsspiss. Everton virker til å ha hurtigheten, men fremstår iallefall til nå, mer som en Pall Gunnarson, enn en Nannskog-type som vi kunne trengt. 

Jeg ville faktisk prøvd både Dominic og Everton fra start av. Men det er min mening. Jeg holder med dracula her, og mener Gardar er litt oppskrytt, og er ikke langt i fra å være en Adecco-spiss til tross for sine 8 mål. Jeg mener han har fått mye gratis av Tarik.

Mitt håp er at de 2 nye kunne slå til samtidig. Hvis Everton bare skal få siste 15-20 min. i kampene han er her, så regner jeg med at det bare er å sende han rett hjem igjen. Han har ikke så mange kamper å vise seg fram på.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 sep 08, 00:06

Da er alle spisser adecco da rune for det finnes knapt nok en spiss  som ikke trenger hjelp fra sine lag kammerater.

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 sep 08, 00:14

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av djpete

Men hvem skal vi bruke som spisser da? Dominic og Gardar er vel kanskje litt for "like". Dominic viste seg mer som en møtende spiss i kampen mot Kamma synes jeg. Trulsen holder ikke nivået enda, og Tegan har vel fått sine sjanser, og er heller ingen bakromsspiss. Everton virker til å ha hurtigheten, men fremstår iallefall til nå, mer som en Pall Gunnarson, enn en Nannskog-type som vi kunne trengt. 

Jeg ville faktisk prøvd både Dominic og Everton fra start av. Men det er min mening. Jeg holder med dracula her, og mener Gardar er litt oppskrytt, og er ikke langt i fra å være en Adecco-spiss til tross for sine 8 mål. Jeg mener han har fått mye gratis av Tarik.

Mitt håp er at de 2 nye kunne slå til samtidig. Hvis Everton bare skal få siste 15-20 min. i kampene han er her, så regner jeg med at det bare er å sende han rett hjem igjen. Han har ikke så mange kamper å vise seg fram på.

hohoho jeg har fått mye tyn for innleggene mine her inne men her tar du kaka.Gardar er oppskrytt?????????


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 sep 08, 00:14

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.

 

Men hvem skal vi bruke som spisser da? Dominic og Gardar er vel kanskje litt for "like". Dominic viste seg mer som en møtende spiss i kampen mot Kamma synes jeg. Trulsen holder ikke nivået enda, og Tegan har vel fått sine sjanser, og er heller ingen bakromsspiss. Everton virker til å ha hurtigheten, men fremstår iallefall til nå, mer som en Pall Gunnarson, enn en Nannskog-type som vi kunne trengt.

Hæ? Dominic spilte da vitterlig ikke mot Kamma? Dessuten synes jeg en bortekamp hvor banespillet funker dårlig, er en dårlig indikasjon på hvordan spissen er. Dominic på meg virker som en kjapp, teknisk spiller, og han er hvertfall ingen duellspiller som Johansson i mye større grad er.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 sep 08, 00:17
Endret: 02 sep 08, 00:18
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av paco

hohoho jeg har fått mye tyn for innleggene mine her inne men her tar du kaka.Gardar er oppskrytt?????????

Gardar har ikke fått noe gratis, men hadde et godt samarbeid med Tarik. Å si at han er nær Adecco-nivå er som å si at det kun finnes tre spisser som holder Tippeliganivå i år, nemmelig Nannskog, Gunnarsson og Iversen. Rune, Tippeligaen er ikke på nivå med La Liga.....


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 sep 08, 07:49

Når det gjelder Gardar, er jeg en av de som ikke er så 100% begeistra.

Jeg innrømmer gjerne at han har hatt en OK sesong i år, men jeg mener at han kun glimtvis har vist den storheten som han roses for.  Han kan nå få muligheten til å vise sin storhet på en mer permanet basis, nettopp gjennom hvordan samspillet med nye spillere fungerer.

Mao jeg synes han varierer alt for mye i prestasjoner, selv om også dette har bedrer seg.

Når enkelte her inne skråler om sjangsene som Dominic missa på mot AAFK, så ber jeg om at man også husker noen av de sjangsene som Gardar m.fl. brent.

Tilbake til tråden, når det gjelder FFK2 og spill der, så har vel heller ikke Gardar bestandig utmerka seg spesielt på FFK2.

Mitt håp er at FFK har fått 2 spillere som kan danne lagets framtidige spisspar. Inntil de begge har overbevist er Gardar sikker som det ene alternativet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340