Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Rosenborg (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 sep 08, 07:55

Opprinnelig postet av Bob Page

Ser ut som det er skader som skal frata oss medalje i år gitt...

Alle lag må regne med skader. Jeg velger heller å se omvendt på det: Vi var heldige i vår og slapp skader, slik at vi faktisk kjemper om medalje i høst.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 sep 08, 08:33

Og ikke nok med det, Barsom sliter med hodeskaden sin. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2200085.ece

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 09 sep 08, 10:09

Kjernen har avlyst sin fellestur til Fredrikstad pga. for få påmeldte.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 sep 08, 10:13

Raio sliter

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 16:34
Endret: 09 sep 08, 16:37
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av endre

Kasey ute i flere uker?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529775

Jeg skjønner ikke hvorfor vi setter opp eventuelle lagforslag uten Kasey, når medisinsk er ganske sikre på at han starter!

Er vel ikke vanskelig å skjønne at Kasey ikke spiller før han får ny kontrakt, han skulle jo sykemelde seg til han fikk ny kontrakt, det er vel hans å gjøre det på nå. Får han ny kontrakt i løpet av kort tid, så bli ikke overrasket, at han blir klar i lopet av kort tid


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 09 sep 08, 17:02

Eller kan han rett og slett ha en så øm lyske at han ikke kan spille. Han har trent alternativt i lang tid.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 17:27

Penger lindrer det meste


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 sep 08, 18:00

Syns du skal roe ned de derre konspirasjonsteoriene dine litt!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 18:14

Virket jo spekulativt, har ikke spilt en tippeligakamp etter at han var forbanna på ledelsen og har vært skadet siden det


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 sep 08, 18:17

Opprinnelig postet av Patrioten

Virket jo spekulativt, har ikke spilt en tippeligakamp etter at han var forbanna på ledelsen og har vært skadet siden det

   Det er vel det beste kortet å ha og gå inn i forhandlinger med en skade.  Hvis dine antagelser er riktige, er det jo et gull kort Tongue out


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 09 sep 08, 18:43

Sa han ikke det ordrett, noe sånn som: hvis det er sånn de skal holde på, kan dette være min siste kamp i år? Og han har selv sagt at dette er en skade han har spilt med i hele år. Spekulativt? Javel. Berettiget? Yes!

---------------------------

-Elsker alle-


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 09 sep 08, 19:38

Er gardar ute også?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 sep 08, 19:50

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Sa han ikke det ordrett, noe sånn som: hvis det er sånn de skal holde på, kan dette være min siste kamp i år? Og han har selv sagt at dette er en skade han har spilt med i hele år. Spekulativt? Javel. Berettiget? Yes!

 

Enig. Min respekt for Kasey har fått et solid skudd for baugen etter hans flaue utspill i media, og hans oppfølging av egne trusler i det utspillet.  Dette virker på meg spekulativt av Kasey. Han setter klubbens tabellsituasjon på spill, for egen vinnings skyld.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 09 sep 08, 20:17

Hvilket lag skal vi stable på bena hvis Kasey, Rajo, Gardar og Barsom er ute?

Har ikke særlig trua før den kampen her, akkurat...!!

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 sep 08, 20:31

Barsom er klar, ifølge www.fxt.no  Gardar er visstnok også i full trening..

Raio er jeg derimot bekymret for. I fjor vinter opererte han jo lysken for plagen Gilmores Groin, vet ikke om dette kan ha noen ettervirkninger av noe slag? Ellers så vet blir lysken fort sårbar dersom man er skadet der en stund, og det skal hard trenin igjen for å få muskelen like bra..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 22:41

Spiller med skade
Til lørdag spiller Fredrikstad borte mot Odd i cupen. Det kan fort bli Wehrmans siste kamp i en FFK-trøye.

- Den siste måneden har spilt og trent med en lyskeskade. Jeg burde egentlig ikke ha spilt i det hele tatt, forteller en tydelig forbannet Kasey Wehrman.

- Jeg har stilt opp for gutta, men må først og fremst tenke på meg selv. Skaden må fikses, og siden vi spiller på kunstgress, så kan det fort bli min siste kamp for klubben, sier Wehrman.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2136661.ece


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 22:52

FFKs medsinansvarlig sier at Kasey er klar til søndag, så det er vel ikke så mye å lure på, sier bare money, money 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1351/1/


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 sep 08, 23:05
Endret: 09 sep 08, 23:06
Endret av: Supreme NTM

Hmm... Da har vi hatt ni spillere ute med skader samtidig da. Regner man med Brian West blir det ti. Det her er ikke snakk om at vi hadde flaks under vårsesongen, det her er snakk om veldig uflaks nå i det siste. Kan det ha noe å gjøre med tre kunstgresskamper på kort tid? (Odd, Kamma, AaFK)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340