Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Rosenborg (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 sep 08, 13:59

Kvisvik er en av våre mest formsterke spillere, og må være med. Synes også det hadde vært spennende med Barsom sentralt, en ærlig spiller som jobber hardt og alltid vil ha ballen...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 sep 08, 15:43

Bevegelsen i laget kommer til å bli viktig, den må være høy. VIF slet med bevegelsen og ble altfor statiske mot RBK, det straffet seg hardt når trønderne presset veldig høyt. Hvis vi blir for stillestående offensivt, blir det fort mange balltap og mye måking opp i bakrommet. La oss for underholdningens skyld håpe det ikke skjer.

Ellers så spør jeg meg: bør vi satse på Kvisvik eller ikke? Med Lustig som veldig offensiv back kan det enten hende vi vil bli overkjørt på vår venstreside, eller det kan hende Kvisvik kan være god til å utnytte rommet som innimellom oppstår hvis vi klarer å kontre.

Uansett, dette blir en spennende og jevn kamp tror jeg. FFK må spille en god kamp, for RBK er i skummelt god form om dagen og de skal bli vanskelige å slå.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 sep 08, 19:07

Gerrbrand har ingenting på midtbanen å gjøre. Med Kvisvik på venstresiden, kan det fort bli autostrada mot eget mål. I den situasjonen vi er i nå, med litt skader, så ville det vært spennende med en brasse på hver kant. Kanskje det ville ført til noen raid langs siden og innlegg inn.

Den eneste jeg ikke vil se på midten er Ramberg, han har fått nok muligheter nå....Yell

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 06 sep 08, 19:57
Endret: 06 sep 08, 20:06
Endret av: Grasrota

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Gerrbrand har ingenting på midtbanen å gjøre.

 

Det var jo interessant å få vite. For meg som ikke har så greie på det som deg, hadde det også vært nesten enda mer interessant om du hadde sagt hvorfor du mener det.

I trange tider må man jo gjøre det beste ut av det man har. Tidligere i sommer spilte Kvisvik spiss. Jeg vil jo si at slik han spiller fotball, er det en veldig lite egnet posisjon for ham. Men, det var det beste alternativet  klubben hadde og jaggu ble Kvisvik spiss for et par kamper. 

Når det kommer til Ramberg, må jeg si du har helt rett. (Selv om han er Kråkerøygutt)

---------------------------

dommær a' dommær!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 sep 08, 22:02

Jeg skjønner ikke hvorfor vi setter opp eventuelle lagforslag uten Kasey, når medisinsk er ganske sikre på at han starter!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 06 sep 08, 22:50

Takk for det!

I så fall har Gerrbrand ingenting på midtbanen å gjøre.

Hadde ikke fått med meg det jeg.

---------------------------

dommær a' dommær!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 sep 08, 23:07

Blir sagt her...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


fredrto

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 sep 08
Innlegg: 1

Lagt til: 08 sep 08, 23:39

Litt utenom, men er det noen som skal se kampen på Three Lions i Trondheim? Har en følelse av at det blir flest RBK supportere:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 sep 08, 04:47

Her står det at det er lite sannsynelig at Whermann starter, og mulighetene for at Raio heller ikke starter er også til stede.  Ser ut som det er skader som skal frata oss medalje i år gitt...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 sep 08, 07:55

Opprinnelig postet av Bob Page

Ser ut som det er skader som skal frata oss medalje i år gitt...

Alle lag må regne med skader. Jeg velger heller å se omvendt på det: Vi var heldige i vår og slapp skader, slik at vi faktisk kjemper om medalje i høst.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 sep 08, 08:33

Og ikke nok med det, Barsom sliter med hodeskaden sin. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2200085.ece

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 09 sep 08, 10:09

Kjernen har avlyst sin fellestur til Fredrikstad pga. for få påmeldte.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 sep 08, 10:13

Raio sliter

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 sep 08, 11:57

Opprinnelig postet av fredrto

Litt utenom, men er det noen som skal se kampen på Three Lions i Trondheim? Har en følelse av at det blir flest RBK supportere:)

Ikke vær for sikker på at det blir så mange RBK'ere der - kampen går jo på vanlig TV2, så de fleste holder seg nok i soffan hjemme hos seg selv. Jeg hadde nok tatt turen selv hvis det var lørdagskamp.

Er jo også ganske vanlig at Three Lions er "bortesupporter-puben" når RBK har hjemmekamper, så jeg tror mange av RBK-erne som vil se kamp på pub velger andre steder, som Klokkesvingen, Downtown etc..

Hils Dougie!

Hva angår kampen har jeg lenge sett denne som en kamp med stor sjanse for hjemmeseier, men med tanke på RBK sin stigende form tror jeg ikke uavgjort er et dårlig tips.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 sep 08, 13:44

Pga mange skader og fare for en regntung og kjedelig kamp - samt kostnadskutt i TV2-systemet, kommer TV2 istedet å sende fjorårets oppgjør mellom FFK og RBK på Fredrikstad Stadion i reprise; dvs den ender 4-3 til FFK. og det blir tellende resultat. NFF har godkjent dette, men RBK vurderer foreløpig å legge inn en protest, men vil se an skadesituasjon på egen spillerstall først.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 16:27

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 16:34
Endret: 09 sep 08, 16:37
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av endre

Kasey ute i flere uker?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529775

Jeg skjønner ikke hvorfor vi setter opp eventuelle lagforslag uten Kasey, når medisinsk er ganske sikre på at han starter!

Er vel ikke vanskelig å skjønne at Kasey ikke spiller før han får ny kontrakt, han skulle jo sykemelde seg til han fikk ny kontrakt, det er vel hans å gjøre det på nå. Får han ny kontrakt i løpet av kort tid, så bli ikke overrasket, at han blir klar i lopet av kort tid


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 09 sep 08, 17:02

Eller kan han rett og slett ha en så øm lyske at han ikke kan spille. Han har trent alternativt i lang tid.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 17:27

Penger lindrer det meste


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 sep 08, 18:00

Syns du skal roe ned de derre konspirasjonsteoriene dine litt!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3