Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Rosenborg (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 15:18
Endret: 14 sep 08, 20:15
Endret av: FFK1903

Mitt personlige høydepunkt av kamper igjennom sesongen. Nesten ene og alene for at oppgjørene alltid er morsomme, og at det som regel ender med FFK-poeng. Har vel ikke tapt mot RBK hjemme siden første hjemmekamp 2004?

Ettersom jeg håper og tror alle er tilbake fra skade, håper jeg på denne lagoppstillingen:

Örlund

Ophaug - Piiroja - Gerrbrand - Pereira

Kvisvik - Gashi - Wehrman - Barsom

Jóhannsson - Adiyiah

FFK med fem seriekamper på rad uten tap, RBK har hatt en stigende formkurve og imponerte til tider mot Brann og alle tiders mot Djurgården, selv om resultatet var litt flatterende.

Dette bør bli fulle hus og er også rimelig sikker på tre poeng. Det er kanskje på tide å holde nullen hjemme mot de også.

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 08, 17:43

Reality-check for FFKs del - RBK begynner virkelig å finne formen.

Jeg tror desverre det blir vanskelig å å ta poeng i denne kampen.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 08, 19:56

Nå har de fått Annan klar også. Gjør det ikke akkurat mer positivt for oss..


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 08, 20:08

denne kampen blir ikke enkel nei, men vi har to uker på oss og de nye guttene vil få masse trening og komme inn i ting innen da.

Rbk har en vanskelig stall nå.. hehe..

Almenning Jarstein

Lustig, Stadsgaard, Demidov, Dorsin

Strand, Sapara, Annan, Skjelbreid

              Iversen og Konan Ya

 

La oss håpe Gardar og Wehrman er tilbake, og at vi tar en seier over RBK, selvom det ikke blir noen enkel kamp som sagt 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 08, 20:09
Endret: 31 aug 08, 20:11
Endret av: Rune Haugen

Får håpe FC København legger inn bud på Sapara da.

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article116295.ece

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 08, 20:14

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Får håpe FC København legger inn bud på Sapara da.

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article116295.ece

 

Det hadde passa oss ypperlig, eller at Tettey ble solgt.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 08, 20:31

Rosenborg opp i 1 - 0 etter scoring av Michael Dorsin.. faan hvorfor måtte han komme tilbake nå da??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 aug 08, 20:38
Endret: 31 aug 08, 20:39
Endret av: benksliter`n

Her bør det bli seier for FFK selv om RBK har hadt en formstigning. Jeg forventer selvsagt at FFK får skadede spillere tilbake.

Fire siste bortekamper for RBK 1 - 1 - 2  målforskjell 2 - 6:

13 Ons 09. Juli 19:00 Ham-kam (b) 2 - 1
14 Ons 23. Juli 19:00 Viking (b) 0 - 1

16 Søn 03. Aug 20:00 Tromsø (b) 4 - 0
18 Søn 24. Aug 20:00 Brann (b) 0 - 0

 

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 08, 20:39

2 - 0 nå. etter scoring av Lustig

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 08, 20:42

Opprinnelig postet av benksliter`n

Her bør det bli seier for FFK selv om RBK har hadt en formstigning. Jeg forventer selvsagt at FFK får skadede spillere tilbake.

Fire siste bortekamper for RBK 1 - 1 - 2  målforskjell 2 - 6:

13 Ons 09. Juli 19:00 Ham-kam (b) 2 - 1
14 Ons 23. Juli 19:00 Viking (b) 0 - 1

16 Søn 03. Aug 20:00 Tromsø (b) 4 - 0
18 Søn 24. Aug 20:00 Brann (b) 0 - 0

 

 

 

Hm. Stigende formkurve for RBK og synkende formkurve for FFK bør tilsi en jevn og åpen kamp. La oss håpe jeg tar feil..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 31 aug 08, 22:07

Synkende? FFK har vel 5 kamper på rad uten tap.....


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 08, 22:11
Endret: 31 aug 08, 22:13
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Synkende? FFK har vel 5 kamper på rad uten tap.....

1 tap på 10 kamper har vi...  Det er jo selvsagt hel tragisk dårlig. Skammelig. Ufyselig. Elendig. Trist. Rævva. Bedrøvelig. Forferdelig. Leit. Osv. Tongue out

Forøvrig imponerte Rosenborg i store deler av kampen mot Vålerenga. Det er tydelig at de har fått dreisen på det defensive og Dorsin virket trygg. Men Jarstein er jo en potensiell matchvinner for FFK. Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 aug 08, 22:24

RBK viste hva som var suksess-oppskriften; knallhard jobbing og ustanselig løping. Med mange mann i angrep og mange mann i forsvar, og tempomessig overkjørte de Enga. De lot aldri Enga komme inn i kampen (før de siste minuttene). Får håpe FFK driver løpstrening de neste 14 dagene Tongue out


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 08, 22:29

Har vi fullt mannskap så har jeg stor tro på seier selv mot RBK. De har ikke imponert meg noe større, ei heller mot VIF. VIF var grusomt dårlige i denne kampen. Ikke noe plan over spillet i det hele tatt.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 aug 08, 23:35

dette blir en særs vanskelig kamp, akkurat slik jeg spådde borte mot kamma og aafk: tror heller ikke nå vi tar 3poeng. rbk har kjøpt dorsin som kjenner TL bra, stadsgaard og demidov utfyller hverandre bra der bak, lustig virkelig på gang. jarstein tabbe idag, ellers stort sett solid-norges beste keeper etter skadde staw. midtbanen regelrett skremmer meg:ciljan, tettey, sapara: alle i meget god form. evigmaskinen strand er en fantastisk klubbspiller. på topp stinker ivers mål, konan ya dog veldig variabel i prestasjonene. annan forøvrig også klar-klassespiller. på papiret er rbk spiller for spiller bedre enn ffk, men med hjelp fra freksta publikumet og 110% innsats av gutta kan det bli 3poeng.

håper på denne 11ern og tropp:

ørlund

ophaug - gerrbrand - piiroja - wallace

barsom - gashi - wehrman - kvisvik

adiyiah - gardar

benk: runar, pac, martinsen, thomassen, ramberg, everton, tegstrøm.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 sep 08, 00:06

Opprinnelig postet av bateman
midtbanen regelrett skremmer meg:ciljan, tettey, sapara: alle i meget god form. evigmaskinen strand er en fantastisk klubbspiller.

Bøøøø! Du kan slenge på Annan der også nå.

Denne gangen skal vi drite på Demidov & Co!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 sep 08, 07:49

Opprinnelig postet av FFK1903

Denne gangen skal vi drite på Demidov & Co!

he he... Demidov burde fått en reminder på den "pisse på" uttalelsen sin når han kommer på Stadion. Vel å merke; mot slutten av kampen etter at seieren vår er i boks Undecided


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 01 sep 08, 09:40

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Har vi fullt mannskap så har jeg stor tro på seier selv mot RBK. De har ikke imponert meg noe større, ei heller mot VIF. VIF var grusomt dårlige i denne kampen. Ikke noe plan over spillet i det hele tatt.

Det er jaggu godt at noen ser at det var  VIF som var skikkelig dårlige. Hva Andresen gjør på landslaget er meg helt uforståelig. (feedback til Aages hytte?) Det er jo helt klart at RBK virker bedre enn hva de er da de beveger seg i løp i angrep og forsvar. Dette skjer mens VIF jogger rundt om på gresset. En del av dette er nok demonstrasjon mot Martins lederegenskaper som de er dritt lei.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 sep 08, 10:10

Opprinnelig postet av 1947modell

 Hva Andresen gjør på landslaget er meg helt uforståelig. (feedback til Aages hytte?)

 

Åge får sikkert prosenter på skeidarmøbler til hytta så lenge Martin får spille.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 sep 08, 10:21

Ja hvis Hareide presterer å benytte Martin Andresen, Doffen og Solli på midtbanen til helga skjønner jeg ingen ting av hva landslagsledelsen driver med....

Tror vi ser et FFK lag på stadion om 2 uker som er av en helt annen klasse enn det VIF var på Lerkendal i går. Spår en gjevn kamp. Poengdeling eller FFK seieer. FFK har hatt godt tak på RBK hjemme de siste årene.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 08, 11:55

Snart utsolgt

Det er bra at publikum vil hjelpe og bære FFK frem til seier

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 08, 12:19

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Synkende? FFK har vel 5 kamper på rad uten tap.....

1 tap på 10 kamper har vi...  Det er jo selvsagt hel tragisk dårlig. Skammelig. Ufyselig. Elendig. Trist. Rævva. Bedrøvelig. Forferdelig. Leit. Osv. Tongue out

Forøvrig imponerte Rosenborg i store deler av kampen mot Vålerenga. Det er tydelig at de har fått dreisen på det defensive og Dorsin virket trygg. Men Jarstein er jo en potensiell matchvinner for FFK. Wink

Har folk her inne glemt Odd-kampen ? Desuten må man se litt mer bak resultatene. Ræva kamp mot TIL, selv om vi vant, med Moldkred på banen her, hadde vi blitt knust, samt at vi vant på en billig straffe, Ræva kamp mot Odd, Ræva kamp mot Kamma, flaks at vi unngik tap her. Ræva spill mot Aalesund, hadde vi spilt mot hvilket som helst annet lag hadde vi fått sekken full... Håper virkelig det snur i RBK-kampen...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 08, 12:26

Opprinnelig postet av Snæbbis

Opprinnelig postet av 1947modell

 Hva Andresen gjør på landslaget er meg helt uforståelig. (feedback til Aages hytte?)

 

Åge får sikkert prosenter på skeidarmøbler til hytta så lenge Martin får spille.

 

Litt offtopic, men dog, hørte på TV'n i går, husker ikke hvilket program eller hvem som sa det, men det var noen som flepiet med at MA hadde noe på Hareide som ikke Hareie ville bli offentlig kjent, derfor fikk MA fremdeles spille på landslaget... :-D

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 01 sep 08, 13:41

Nå har vi hatt en dårlig perjode og likevel raska med oss 5 poeng, syns ikke det er så ille med tamke på alle skadene i det siste.

Nå blir vel både gardar agbar og kasey klare så da forsterkes vi betraktelig. Smile


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 01 sep 08, 15:57
Endret: 01 sep 08, 15:59
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Bob Page

Har folk her inne glemt Odd-kampen ? Desuten må man se litt mer bak resultatene. Ræva kamp mot TIL, selv om vi vant, med Moldkred på banen her, hadde vi blitt knust, samt at vi vant på en billig straffe, Ræva kamp mot Odd, Ræva kamp mot Kamma, flaks at vi unngik tap her. Ræva spill mot Aalesund, hadde vi spilt mot hvilket som helst annet lag hadde vi fått sekken full... Håper virkelig det snur i RBK-kampen...

Ræva kamp mot Tromsø? Vi kjørte over dem i andre omgang, og vant veldig fortjent. Moldskred hadde snudd kampen? Haha, ikke narr meg til å le. Så viktige er ikke enkeltspillere i Norge. Vi hadde fem viktige spillere fra førsteellevern borte mot AaFK. Alle de andre kampene du nevner  bortekamper vi faktisk IKKE har tapt, tre av dem på rad er faktisk hvertfall ikke dårlig mtp vår tidligere bortestatistikk.


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 01 sep 08, 15:58

Håper på disse:

 

                           Örlund

Czwartek  Gerrbrand  Piiroja  Wallace

  Kvisvik  Wehrman  Gashi  Barsom

               Èverton   Jòhannsson


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 sep 08, 16:00

Sånn som RBK spilte mot VIF imponerte de meg! VIF var jo som vanlig grisedårlige på midtbanen sin, men det kom mye av det enorme presset RBK ga dem. De pressa kollektivt og høyt, og ikke en og en. Gikk en opp i press, var hele laget der og pressa. Da vant de ballen mye. I tillegg var de gode til å holde på ballen når de fikk den, det ble deres hvileperioder.

Likevel, tipper vi blir bedre mot RBK enn vi har vært i det siste! Vi har spillere tilbake fra skade, og får muligens satt laget litt bedre. Hvis de som er skada er tilbake vil jeg se dette laget:

                       Örlund

Ophaug    Gerrbrand    Piiroja     Perreira

Barsom    Gashi       Wehrman*  Kvisvik

           Jòhannsson    Adiyahe

Wehrman bytter med Thomassen hvis han er skadet. Thomassen går på venstre, Kvisvik på høyre og Barsom inn i midten. Ramberg har spilt forferdelig dårlig i det siste!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 sep 08, 16:13

Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Håper på disse:

 

                           Örlund

Czwartek  Gerrbrand  Piiroja  Wallace

  Kvisvik  Wehrman  Gashi  Barsom

               Èverton   Jòhannsson

Jeg støtter denne lagopstillingen. Knallgodt lag! Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 08, 17:09

Hvorfor i alle dager ønsker dere å benke Dominic til fordel for Everton? Surprised

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 01 sep 08, 18:00
Endret: 01 sep 08, 18:13
Endret av: Grasrota

Samme slo meg, hvorfor det?

Men! Er det noen som har snappa opp noe om Gardar? Syns han savnes. Mangler oppspillpunkt for å kunne variere litt de dagene kortpassningspill til fem-metern ikke funker. Det hender jo faktisk at også FFK har de dagene. (kremt)

 Ikke minst savnes hans legendariske fighting-face!

---------------------------

dommær a' dommær!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 01 sep 08, 18:25

Gleder meg til å se Gardar på topp med en av de 2 nye.

Gardar er meget flink til å vinne førsteball og med en rask Afrikaner eller en teknikksterk Brasse, kan dette bli et slagfult våpen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 sep 08, 20:10

Opprinnelig postet av Tiger

Gleder meg til å se Gardar på topp med en av de 2 nye.

Gardar er meget flink til å vinne førsteball og med en rask Afrikaner eller en teknikksterk Brasse, kan dette bli et slagfult våpen.

Gleder meg også til å se Super-Gardar sammen med de to nye. Tongue out

Statistikk:

Garðar Jóhannsson, FFK -  33 kamper, 13 mål, 6 assist

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 sep 08, 22:38

Opprinnelig postet av Tiger

Gleder meg til å se Gardar på topp med en av de 2 nye.

Gardar er meget flink til å vinne førsteball og med en rask Afrikaner eller en teknikksterk Brasse, kan dette bli et slagfult våpen.

Rask? Dominic er  vel dessverre ikke spesielt rask`?!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 01 sep 08, 23:35

Han er ganske rask de første meterene og det er en stor fordel.


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 01 sep 08, 23:40

Mitt tips er at dere taper klart mot RBK. Jeg er utrolig glad for at vi spilte begge kampene (to seire) mot dem før Hamren fikk skikk på laget, de blir vanskelige å slå utover høsten.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 23:46

Opprinnelig postet av michael collins

Mitt tips er at dere taper klart mot RBK. Jeg er utrolig glad for at vi spilte begge kampene (to seire) mot dem før Hamren fikk skikk på laget, de blir vanskelige å slå utover høsten.

Har vi fullt mannskap får RBK store problemer med å slå oss i vår hule.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 01 sep 08, 23:59

Opprinnelig postet av michael collins

Mitt tips er at dere taper klart mot RBK. Jeg er utrolig glad for at vi spilte begge kampene (to seire) mot dem før Hamren fikk skikk på laget, de blir vanskelige å slå utover høsten.

Vi har 8 av 9 seire hjemme med ett tap mot Stabæk som var et arbeidsuhell. I den kampen hadde vi faktisk fler sjangser enn Stabæk til tross for at dem vant 3-0. Tror heller det er RBK som bør frykte oss. Dere møtte jo RBK under Hamren dere. Ble 4-0. Alt kan skje, men tror dere har større sjangser for å ryke for Bodø/Glimt som spilte ball i hatt med dere tidligere i sesongen.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 02 sep 08, 07:58

Vi har ikke tapt mot Rosenborg (borte eller hjemme) på over to år, så vi har et grep om Rosenborg. Hvem husker vel ikke rysaren i september i fjor da vi til slutt vant 4-3  og huskes bl.a. for langskudd-perlen til Ivers i krysset fra 25 meter. To angrepsvillige lag som borger for underholdning, men vi har en hjemmebane-fordel som har vist seg å være gull (sølv) verdt denne sesongen. Tror på seier til FFK.


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 02 sep 08, 09:51

Vi møtte RBK under Hamren, men før han hadde fått skikk på laget. De var kanongode mot Djurgården og Vålerenga. TIL tapte mot Glimt i vår, men etter å ha dominert banespillet og hatt langt flere sjanser enn dem (sjekk omtale av kampen hvis du ikke tror meg). Typisk Glimt å ligge bakpå på hjemmebane og satse på kontringer. På hjemmebane er sjansen stor for at vi slår dem (statistikk: 5-6-1), men man kan jo aldri være sikker.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 sep 08, 10:03

Å slå VIF er da ingen stor prestasjon. Laget ligger på 10 plass, og det ikke uten grunn. VIF er et bånnlag i år.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 sep 08, 14:54

Opprinnelig postet av michael collins

Vi møtte RBK under Hamren, men før han hadde fått skikk på laget. De var kanongode mot Djurgården og Vålerenga. TIL tapte mot Glimt i vår, men etter å ha dominert banespillet og hatt langt flere sjanser enn dem (sjekk omtale av kampen hvis du ikke tror meg). Typisk Glimt å ligge bakpå på hjemmebane og satse på kontringer. På hjemmebane er sjansen stor for at vi slår dem (statistikk: 5-6-1), men man kan jo aldri være sikker.

RBK har vel ikke vist at de er kanongode på bortebane i det siste? Det er mange lag som viser tidvist godt spill på hjemmebane.

- FFK liker seg mot RBK sin spillerstil.

- På hjemmebane er FFK best i serien

- FFK har tilbake alle spillerene i denne kampen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 sep 08, 15:48

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Tiger

Gleder meg til å se Gardar på topp med en av de 2 nye.

Gardar er meget flink til å vinne førsteball og med en rask Afrikaner eller en teknikksterk Brasse, kan dette bli et slagfult våpen.

Rask? Dominic er  vel dessverre ikke spesielt rask`?!

Han skal være raskere enn Tarik, så.... Men fikk ikke akkurat inntrykk av det mot Aalesund.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 sep 08, 16:10

Skulle likt å sett dere med vått kunstgress under beina, er ikke ille lett å være rask da folkens...

Diskutere Dominic kan vi gjøre etter 14 september.Smile

---------------------------

Heia FFK


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 sep 08, 19:02

Klart han er rask, var sikkert litt forsiktig på nytt og vått underlag. Tipper vi får se mer av farten hans mot RBK, da skal jeg dunke til deg i siden og si: Hva sa jeg...?Cool

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 sep 08, 19:27

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Klart han er rask, var sikkert litt forsiktig på nytt og vått underlag. Tipper vi får se mer av farten hans mot RBK, da skal jeg dunke til deg i siden og si: Hva sa jeg...?Cool

 

Velkommen til verdens beste FFK-forumSmile

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 sep 08, 19:33

Opprinnelig postet av Holters

Han skal være raskere enn Tarik, så.... Men fikk ikke akkurat inntrykk av det mot Aalesund.

Det så ikke sånn ut på plastikken i Ålesund nei, men Tarik har jo et helt spesiellt steg så vanskelig å sammenligne bare ved å se...  (Dominic løper mer normalt og jeg gjetter på at han setter spor i nysnø i motsetning til Tarik):-))


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 sep 08, 20:32

TakkLaughing  Har vært hyppig innom dette nettstedet i en evighet, men endelig fått ut den berømte fingeren og registrert meg. Så nå blir det mye ekspertkommentarer framover, kan du tro..!!

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 sep 08, 06:34

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

TakkLaughing  Har vært hyppig innom dette nettstedet i en evighet, men endelig fått ut den berømte fingeren og registrert meg. Så nå blir det mye ekspertkommentarer framover, kan du tro..!!

 

Ekspert og ekspert fru Blom. Jeg vet ikke jeg, men får vel heller inntrykk av at du synser mye rartLaughing

Vi får se Siggy, men påstår du fortsatt at Domninic er rask, etter første 45 mot Rbk, så betaler jeg kaffen i pausa:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 sep 08, 08:06

Det er ikke tilfeldigvis noen som skal kjøre til Oslo og etter kampen og har en ledig plass? Jeg spanderer både bensin og kroneis.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 sep 08, 14:45

Opprinnelig postet av djpete

Ekspert og ekspert fru Blom. Jeg vet ikke jeg, men får vel heller inntrykk av at du synser mye rartLaughing

Vi får se Siggy, men påstår du fortsatt at Domninic er rask, etter første 45 mot Rbk, så betaler jeg kaffen i pausa:-)

Jeg kan vedde min neste månedslønn på det jeg.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 sep 08, 15:15

Opprinnelig postet av michael collins
TIL tapte mot Glimt i vår, men etter å ha dominert banespillet og hatt langt flere sjanser enn dem (sjekk omtale av kampen hvis du ikke tror meg).

Tja, VG forteller om 3-2 i sjanser til TIL, Dagbladet forteller om en kjedelig og sjansefattig første omgang ble etterfult av en ennå mer kjedelig og sjansefattig andre omgang, i en kamp som bar preg av tøffe dueller og mange feilpasninger.

Og Aftenposten oppsummerer med at kampen ender 2-0 til Bodø/Glimt. Glimt har alle marginer på sin side idag og er ekstremt effektive. Tromsø styrte det meste av spillet, men slet med uttelingen på sjansene de fikk i en sjansefattig kamp.

Med mindre alle tre journalistene er på viddene så kan ikke TIL ha hatt langt flere sjanser enn Glimt i denne kampen, da Glimt hadde to (og TIL tre i følge VG) og det fortelles om en sjansefattig kamp...

Uansett, tror det blir en morsom kamp med mange mål. Det skader heller ikke at det er hovedkampen denne runden!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 sep 08, 15:52

Vi har vel blitt grusa hver gang (ikke akkurat så mange kamper da) det har vært hovedkamp..  Uff da..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 sep 08, 17:28

Medisinsk ansvarlig: Vi har mye å gjøre

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1351/161/


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 sep 08, 15:47

Tatt fra rbkweb.com 

 

"Jeg vil ha en fullstendig overkjøring, slik at jeg kan gå på jobb og håne alt og alle her nede. Ta igjen for all dritten som er blitt slengt etter alle søpplekampene her nede. Stikke hodet inn i kafeen til flishaugen og skrike ut "lekestue", Beslaglegge vaffeljernet til Ulf Berg, kaste det i Vestrerelva osv. Æ glær mæ! Very Happy

Og sist, men ikke minst jeg vil ha trykk på tribunen fra alle som kommer på kamp. Plankehaugen suger!"

 

Virker som de tror på seier der oppe. Blir greit å få de ned på jorda igjenCool

 

 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 sep 08, 18:55

 

Mikael Lustig missar fredagens U21-landskamp mot Polen på grund av en ömmande hälsena. Men enligt Rosenborg-försvararen är skadan inte särskilt allvarlig.

http://www.fotbolldirekt.com/lustig-skadad-missar-landskamp


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 sep 08, 18:58

Dommere:
Hoveddommer:     Sælen, Kjetil
Assistentdommer:     Havig, Øystein
Assistentdommer:     Olsen, Frank
Observatør:     Olsen, Jan Erik Blomholt
4.dommer:     Ahlsen, Mads
NFF-delegat:     Braathen, Jan Leif

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 05 sep 08, 22:25

Mitt forslag hvis Wehrman må stå over er :

                                                  Ørlund

     Czwartek          Gerrbrand          Piroja          Ophaug

     Everton             Barsom              Gashi          Wallace

                                Dominic             Gardar

 

Det er det beste laget vi kan stable på bena, så får vi ha Kvisvik som en joker på benken.

 

 

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 06 sep 08, 09:26

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

TakkLaughing  Har vært hyppig innom dette nettstedet i en evighet, men endelig fått ut den berømte fingeren og registrert meg. Så nå blir det mye ekspertkommentarer framover, kan du tro..!!

 

Ekspert og ekspert fru Blom. Jeg vet ikke jeg, men får vel heller inntrykk av at du synser mye rartLaughing

 

Får for din egen skyld ikke håpe at du tok det bokstavelig, da tror jeg nemlig du var den eneste. Har også fått inntrykk av at Diyah er meget startrask, og har en brukbar toppfart - ihvertfall det jeg har sett på trening.

---------------------------

-Elsker alle-


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 sep 08, 12:14

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Mitt forslag hvis Wehrman må stå over er :

                                                  Ørlund

     Czwartek          Gerrbrand          Piroja          Ophaug

     Everton             Barsom              Gashi          Wallace

                                Dominic             Gardar

 Det er det beste laget vi kan stable på bena, så får vi ha Kvisvik som en joker på benken.

Ikke enig, vi bør starte med de som er i form/har vist noe på de siste kampene. Hva med å prøve Gerrbrand som midtbaneanker om Kasey ikke kan spille? Han er taklingssterk, har blikk og god plasseringsevne og kan slå passninger.......

Syns dette laget ser sterkt ut:

                                           Ørlund

PAC                  Ophaug                    Raijo             Wallace

Barsom             Gashi              Gerrbrand             Raymond

                              Dominic         Gardar


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 06 sep 08, 13:43

Det er vel uansett sikkert (i hvertfall hvis jeg bestemte) at Mannen fra Kråkerøy ikke spiller Wehrman-rollen denne gangen.

Har tidligere antydet at dette, i unntakstider som nå, kanskje kan være plassen for Gerrbrand. Det som kanskje taler mot dette, er om han er god nok til å holde på ballen og frigjøre seg for å legge passninger. Lenger bak på banen, der han normalt ferdes er jo ikke motstanderne jamnt like hissige i presset som de (særlig et offemsivt RBK) er det på midtbanen.

---------------------------

dommær a' dommær!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 sep 08, 13:59

Kvisvik er en av våre mest formsterke spillere, og må være med. Synes også det hadde vært spennende med Barsom sentralt, en ærlig spiller som jobber hardt og alltid vil ha ballen...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 sep 08, 15:43

Bevegelsen i laget kommer til å bli viktig, den må være høy. VIF slet med bevegelsen og ble altfor statiske mot RBK, det straffet seg hardt når trønderne presset veldig høyt. Hvis vi blir for stillestående offensivt, blir det fort mange balltap og mye måking opp i bakrommet. La oss for underholdningens skyld håpe det ikke skjer.

Ellers så spør jeg meg: bør vi satse på Kvisvik eller ikke? Med Lustig som veldig offensiv back kan det enten hende vi vil bli overkjørt på vår venstreside, eller det kan hende Kvisvik kan være god til å utnytte rommet som innimellom oppstår hvis vi klarer å kontre.

Uansett, dette blir en spennende og jevn kamp tror jeg. FFK må spille en god kamp, for RBK er i skummelt god form om dagen og de skal bli vanskelige å slå.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 sep 08, 19:07

Gerrbrand har ingenting på midtbanen å gjøre. Med Kvisvik på venstresiden, kan det fort bli autostrada mot eget mål. I den situasjonen vi er i nå, med litt skader, så ville det vært spennende med en brasse på hver kant. Kanskje det ville ført til noen raid langs siden og innlegg inn.

Den eneste jeg ikke vil se på midten er Ramberg, han har fått nok muligheter nå....Yell

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 06 sep 08, 19:57
Endret: 06 sep 08, 20:06
Endret av: Grasrota

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Gerrbrand har ingenting på midtbanen å gjøre.

 

Det var jo interessant å få vite. For meg som ikke har så greie på det som deg, hadde det også vært nesten enda mer interessant om du hadde sagt hvorfor du mener det.

I trange tider må man jo gjøre det beste ut av det man har. Tidligere i sommer spilte Kvisvik spiss. Jeg vil jo si at slik han spiller fotball, er det en veldig lite egnet posisjon for ham. Men, det var det beste alternativet  klubben hadde og jaggu ble Kvisvik spiss for et par kamper. 

Når det kommer til Ramberg, må jeg si du har helt rett. (Selv om han er Kråkerøygutt)

---------------------------

dommær a' dommær!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 sep 08, 22:02

Jeg skjønner ikke hvorfor vi setter opp eventuelle lagforslag uten Kasey, når medisinsk er ganske sikre på at han starter!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 06 sep 08, 22:50

Takk for det!

I så fall har Gerrbrand ingenting på midtbanen å gjøre.

Hadde ikke fått med meg det jeg.

---------------------------

dommær a' dommær!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 sep 08, 23:07

Blir sagt her...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


fredrto

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 sep 08
Innlegg: 1

Lagt til: 08 sep 08, 23:39

Litt utenom, men er det noen som skal se kampen på Three Lions i Trondheim? Har en følelse av at det blir flest RBK supportere:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 sep 08, 04:47

Her står det at det er lite sannsynelig at Whermann starter, og mulighetene for at Raio heller ikke starter er også til stede.  Ser ut som det er skader som skal frata oss medalje i år gitt...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 sep 08, 07:55

Opprinnelig postet av Bob Page

Ser ut som det er skader som skal frata oss medalje i år gitt...

Alle lag må regne med skader. Jeg velger heller å se omvendt på det: Vi var heldige i vår og slapp skader, slik at vi faktisk kjemper om medalje i høst.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 sep 08, 08:33

Og ikke nok med det, Barsom sliter med hodeskaden sin. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2200085.ece

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 09 sep 08, 10:09

Kjernen har avlyst sin fellestur til Fredrikstad pga. for få påmeldte.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 sep 08, 10:13

Raio sliter

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 sep 08, 11:57

Opprinnelig postet av fredrto

Litt utenom, men er det noen som skal se kampen på Three Lions i Trondheim? Har en følelse av at det blir flest RBK supportere:)

Ikke vær for sikker på at det blir så mange RBK'ere der - kampen går jo på vanlig TV2, så de fleste holder seg nok i soffan hjemme hos seg selv. Jeg hadde nok tatt turen selv hvis det var lørdagskamp.

Er jo også ganske vanlig at Three Lions er "bortesupporter-puben" når RBK har hjemmekamper, så jeg tror mange av RBK-erne som vil se kamp på pub velger andre steder, som Klokkesvingen, Downtown etc..

Hils Dougie!

Hva angår kampen har jeg lenge sett denne som en kamp med stor sjanse for hjemmeseier, men med tanke på RBK sin stigende form tror jeg ikke uavgjort er et dårlig tips.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 sep 08, 13:44

Pga mange skader og fare for en regntung og kjedelig kamp - samt kostnadskutt i TV2-systemet, kommer TV2 istedet å sende fjorårets oppgjør mellom FFK og RBK på Fredrikstad Stadion i reprise; dvs den ender 4-3 til FFK. og det blir tellende resultat. NFF har godkjent dette, men RBK vurderer foreløpig å legge inn en protest, men vil se an skadesituasjon på egen spillerstall først.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 16:27

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 16:34
Endret: 09 sep 08, 16:37
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av endre

Kasey ute i flere uker?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529775

Jeg skjønner ikke hvorfor vi setter opp eventuelle lagforslag uten Kasey, når medisinsk er ganske sikre på at han starter!

Er vel ikke vanskelig å skjønne at Kasey ikke spiller før han får ny kontrakt, han skulle jo sykemelde seg til han fikk ny kontrakt, det er vel hans å gjøre det på nå. Får han ny kontrakt i løpet av kort tid, så bli ikke overrasket, at han blir klar i lopet av kort tid


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 09 sep 08, 17:02

Eller kan han rett og slett ha en så øm lyske at han ikke kan spille. Han har trent alternativt i lang tid.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 17:27

Penger lindrer det meste


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 sep 08, 18:00

Syns du skal roe ned de derre konspirasjonsteoriene dine litt!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 18:14

Virket jo spekulativt, har ikke spilt en tippeligakamp etter at han var forbanna på ledelsen og har vært skadet siden det


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 sep 08, 18:17

Opprinnelig postet av Patrioten

Virket jo spekulativt, har ikke spilt en tippeligakamp etter at han var forbanna på ledelsen og har vært skadet siden det

   Det er vel det beste kortet å ha og gå inn i forhandlinger med en skade.  Hvis dine antagelser er riktige, er det jo et gull kort Tongue out


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 09 sep 08, 18:43

Sa han ikke det ordrett, noe sånn som: hvis det er sånn de skal holde på, kan dette være min siste kamp i år? Og han har selv sagt at dette er en skade han har spilt med i hele år. Spekulativt? Javel. Berettiget? Yes!

---------------------------

-Elsker alle-


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 09 sep 08, 19:38

Er gardar ute også?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 sep 08, 19:50

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Sa han ikke det ordrett, noe sånn som: hvis det er sånn de skal holde på, kan dette være min siste kamp i år? Og han har selv sagt at dette er en skade han har spilt med i hele år. Spekulativt? Javel. Berettiget? Yes!

 

Enig. Min respekt for Kasey har fått et solid skudd for baugen etter hans flaue utspill i media, og hans oppfølging av egne trusler i det utspillet.  Dette virker på meg spekulativt av Kasey. Han setter klubbens tabellsituasjon på spill, for egen vinnings skyld.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 09 sep 08, 20:17

Hvilket lag skal vi stable på bena hvis Kasey, Rajo, Gardar og Barsom er ute?

Har ikke særlig trua før den kampen her, akkurat...!!

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 sep 08, 20:31

Barsom er klar, ifølge www.fxt.no  Gardar er visstnok også i full trening..

Raio er jeg derimot bekymret for. I fjor vinter opererte han jo lysken for plagen Gilmores Groin, vet ikke om dette kan ha noen ettervirkninger av noe slag? Ellers så vet blir lysken fort sårbar dersom man er skadet der en stund, og det skal hard trenin igjen for å få muskelen like bra..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 22:41

Spiller med skade
Til lørdag spiller Fredrikstad borte mot Odd i cupen. Det kan fort bli Wehrmans siste kamp i en FFK-trøye.

- Den siste måneden har spilt og trent med en lyskeskade. Jeg burde egentlig ikke ha spilt i det hele tatt, forteller en tydelig forbannet Kasey Wehrman.

- Jeg har stilt opp for gutta, men må først og fremst tenke på meg selv. Skaden må fikses, og siden vi spiller på kunstgress, så kan det fort bli min siste kamp for klubben, sier Wehrman.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2136661.ece


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 08, 22:52

FFKs medsinansvarlig sier at Kasey er klar til søndag, så det er vel ikke så mye å lure på, sier bare money, money 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1351/1/


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 sep 08, 23:05
Endret: 09 sep 08, 23:06
Endret av: Supreme NTM

Hmm... Da har vi hatt ni spillere ute med skader samtidig da. Regner man med Brian West blir det ti. Det her er ikke snakk om at vi hadde flaks under vårsesongen, det her er snakk om veldig uflaks nå i det siste. Kan det ha noe å gjøre med tre kunstgresskamper på kort tid? (Odd, Kamma, AaFK)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 sep 08, 23:10

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hvilket lag skal vi stable på bena hvis Kasey, Rajo, Gardar og Barsom er ute?

Har ikke særlig trua før den kampen her, akkurat...!!

Pessimist Ziggy? He-he,  kampen er tøff nok i utgangspunktet ja, kjipt med mange ute.

Håper virkelig spillerne får en god opplevelse i denne kampen, det vil kunne gi oss nødvendig selvtillit og flyt i innspurten. Det blir vår største utfordring så langt i sesongen, men vi har alltid hatt et godt tak på Rbk, iallefall i nyere tid:-)

Satser på at guttane overrasker alle med positiv og effektiv angrepsfotball, kynisk og bastant forsvarsspill. Satser på 3-1 til oss Ziggy, det setter jeg en kaffe på:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 09 sep 08, 23:55

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hmm... Da har vi hatt ni spillere ute med skader samtidig da. Regner man med Brian West blir det ti. Det her er ikke snakk om at vi hadde flaks under vårsesongen, det her er snakk om veldig uflaks nå i det siste. Kan det ha noe å gjøre med tre kunstgresskamper på kort tid? (Odd, Kamma, AaFK)

Nå har vel streng tatt ikke Kamma kunstgress selv om dekket deres kan karakteriseres som et potetjorde noen ganger!

Syns spesielt vi merker tapet av Kasey klart! Han har vært utrolig viktig på midtbanen til FFK i år. Etter min mening er det ingen som klarer å reparere detta tapet til en viss grad!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 sep 08, 06:23

De to spillerne det er viktigst å få tilbake er Kasey Wehrman og Gardar Johannsson. Kasey er sjefen, limet og pådriveren i laget. FFKs klart viktigste spiller. Gardar er vårt eneste gode oppspillspunkt, og han skårer endel mål også. Etter mitt syn FFKs soleklart beste spiss.

Jeg er ikke så bekymret hvis feks Raio er ute. Etter min mening er Ophaug minst like god.

Jeg synes det er veldig synd med Abbe, synes han hadde spilt seg bra opp før stjernesmellen på Hamar. En viktig spiller å ha på laget synes jeg. Raymond har jo også sakte men sikkert begynt å finne formen, viktig! Ramberg funker brukbart på kanten, han har ikke innfridd sentralt de to siste kampene. Blir for lett og puslete synes jeg.

Daniel Örlund har vist seg som en solid keeper synes jeg, bedre enn Runar er han nok helt klart.

Da får vi bare håpe at våre to nye (Adiyiah og Everton) finner seg godt tilrette, og at vi får god nytte av dem resten av sesongen. Er forsiktig optimist, men forventer ingenting. Den som har mest å bevise er vel Everton ettersom han er på utlån ut sesongen og må prestere godt hvis FFK vil ha han med videre. Adiyiah har god tid på seg.

Et råtips: 2-1 til FFK.
To gode lag, fin kamp med masse godt spill langs bakken, FFK heldige som setter inn avgjørelsen fire minutter før full tid ved innbytter GARDAR!! Laughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 sep 08, 10:02

Fotballmagasinet før FFK-Rosenborg

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 11 sep 08, 16:12

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2081&progId=262417 

Se hvordan Rosenborg analyserer FFK..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 18:50

Opprinnelig postet av Patrioten

FFKs medsinansvarlig sier at Kasey er klar til søndag, så det er vel ikke så mye å lure på, sier bare money, money 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1351/1/

Ute Resten av sessongen,, pass deg for money money praten din

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 08, 20:17
Endret: 11 sep 08, 20:19
Endret av: Bob Page

.. og du tror det ikke skyldes det whermann sa føre odd-kampen ? Det er kun oppfølging av de truslene han kom med da... ergo money money money... En ting er sikkert der røk medaljene...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 20:20

Tror han er skadet jeg. Tror ikke han vil sabotere medalje sjangsene

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 sep 08, 20:21

Er rart at han er ute resten av sesongen når medesinannsvarlig hos FFK sier han er klar for kamp til søndag.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 20:26

Hører du nøye etter sier Bjørn Runar Dahl at han regner med at han er klar. Det betyr ikke automatsik at han er klar

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 11 sep 08, 20:29

Skal vi bli som liverpool da?

Først si at de viktige er ute mot en god motstander så bruke dem på kampdagen hmmm

Fks Torres og Gerrard mot man u nå.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 08, 20:53

Opprinnelig postet av keiko99

Tror han er skadet jeg. Tror ikke han vil sabotere medalje sjangsene

 

Etter utalesene hans før Odd-kampen, jo....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 20:58

Han har beklaget dette bob..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 08, 20:59

Opprinnelig postet av keiko99

Han har beklaget dette bob..

Nope, han beklaget timingen, ikke utspillet...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 21:03

Anders Grönhagen vet hva han skal gjøre da Smile

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 sep 08, 22:32

Velger å la tvilen komme ham til gode foreløpig, men har mine sterke tvil. Det er ikke første gangen han bruker utradisjonelle virkemidler mot en klubb. Men hvis dette ikke stemmer, og det står å lese at han forhandler etc,. da kan etter min høyst personlige mening brenne evig. Håper dette er taktisk, og at han spiller mot RBK, men så er det den vemmelige gutfeel'en da... Uten ham kan vi mest sannsynlig glemme både RBK kampen og medaljer, for uansett hva som kan sies om hans utspill og oppførsel, er han viktig.

---------------------------

-Elsker alle-


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 12 sep 08, 08:46

Jeg ville gjerne sett Elvestad ta plassen til Wehrman, men tviler på at dette vil skje. Hvis treneren setter inn en rutinert spiller som feiler, så vil spilleren få pepper. Hvis en urutinert spiller får sjansen og feiler, vil treneren få skylden.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 sep 08, 11:28

Håper virkelig Elvestad blir matchet litt mer forsiktig, i alle fall en stund til. Starte sentralt mot Rosenborg har han nok en stund igjen til han er klar for. 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 08, 17:44

FFK reddet karrieren

Jeg er veldig «nöjd» med det jeg har opplevd i Fredrikstad. Nå er det «kul» å gå på trening igjen, sier FFKs svenske målvakt, Daniel Öhrlund. Mot Rosenborg søndag får han sin ilddåp på hjemmebane.

http://www.demokraten.no/ffk/article3780740.ece


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 08, 19:07

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 08, 19:09
Endret: 12 sep 08, 19:11
Endret av: Patrioten

Blir spennede å se hvordan Ghanessikeduellen mellom Annan og Domick blir, de kjenner kanskje hverandre fra før


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 sep 08, 23:10

Opprinnelig postet av Patrioten

Før kampen

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2081&progId=262570

Rune Bratseth kom med et morsomt poeng, FFK sliter med mange skader  og mangler kanskje både Gud og Wehrman.

RBK'erne har stor tro på seg selv og tror de skal overkjøre FFK på søndag. Det kom frem både fra Bratseth og Vadim "nappaøyebryn" Demidov. Han modererte "pisse på" uttalelsen sin med "å kjøre over" istedet. Får håpe vår gode statistikk mot RBK de siste sesongene slår til igjen og gjør deres ord til skamme


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 08, 23:17

Opprinnelig postet av aavdst
Rune Bratseth kom med et morsomt poeng, FFK sliter med mange skader  og mangler kanskje både Gud og Wehrman.

Faen, den har han stjålet fra meg! Det ordspillet dro jeg i en samtale med Holters for over en måned siden!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 13 sep 08, 07:56

Nå som rajo, abgar og gardar er tilbake, er jeg litt mer optimistisk. Litt usikkert med gardar bare, når han har vært borte en periode. Tror abgar vil gjøre en grei jobb på kasey sin plass ut sesongen. Hvis vi er ferdig med skadene nå i høst, så holder dette til medalje, garantert!! Blir bare så sinnsykt spennende......

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 13 sep 08, 09:47

Opprinnelig postet av Knuty

Håper virkelig Elvestad blir matchet litt mer forsiktig, i alle fall en stund til. Starte sentralt mot Rosenborg har han nok en stund igjen til han er klar for. 

Elvestad er midtbaneanker, altså samme rolle som Wehrmann, og har storspilt i rollen på 2. laget. Ramberg viser gang på gang at han ikke fungerer sentralt. Hvis ikke Elvestad slipper til nå så gjør han det nok aldri.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 sep 08, 10:06

Opprinnelig postet av Martin

Skal vi bli som liverpool da?

Først si at de viktige er ute mot en god motstander så bruke dem på kampdagen hmmm

Fks Torres og Gerrard mot man u nå.

slik opererer samtlige klubber. ronaldo skulle være ute til oktober-brått var han klar for anfield comeback idag!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 sep 08, 15:19

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Knuty

Håper virkelig Elvestad blir matchet litt mer forsiktig, i alle fall en stund til. Starte sentralt mot Rosenborg har han nok en stund igjen til han er klar for.

Elvestad er midtbaneanker, altså samme rolle som Wehrmann, og har storspilt i rollen på 2. laget. Ramberg viser gang på gang at han ikke fungerer sentralt. Hvis ikke Elvestad slipper til nå så gjør han det nok aldri.

Ikke enig i den. Har sett en del andrelagskamper i år, og han er god ingen tvil om det. Men i Tippeligaen tror jeg han lett kan bli en 'lettvekter'. Han kommer nok til å få sjansen sin etterhvert.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 sep 08, 15:34
Endret: 13 sep 08, 15:35
Endret av: Patrioten

Rykter om at Pål Andre og Domnick, blir ersattet av Everton og Gardar fra start.

Jan Tore på venstreback og Everon og Gardar på topp.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 sep 08, 15:47

Jan Tore på venstreback? Jaja...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 sep 08, 16:05

Ophaug på høyreback og Dominic på topp, tror jeg vi sier...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 13 sep 08, 16:13

Kan ikke dette funke?

 

                             Örlund

Czwartek   Gerrbrand   Piiroja   Ophaug

    Kvisvik   Barsom   Gashi   Wallace

            Jòhannsson   Èverton/Adiyiah


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 sep 08, 16:35

Mente selvsagt høyreback


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 sep 08, 17:41

                    Örlund

Ophaug    Piiroja   Gerrbrand    Perreira

Ramberg  Gashi     Barsom      Kvisvik

          Jòhannsson   Adiyahe 

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 13 sep 08, 18:22

På lang vei enig med Lemmy, men vil ha Czwartek istedet for Ophaug. Synes Ophaug ruser altfor mye, og mangler farten til å rette opp feil. Som stopper er Ophaug god, men jeg liker ham ikke som sideback.

---------------------------

-Elsker alle-


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 13 sep 08, 18:42

                            

                                                                               Örlund

 

                                                  Gerrbrand          Ophaug        Piiroja           Wallace

 

                                                                                       Barsom     

                                                   Kvisvik                   Gashi                             Adiyiah

 

                                                                 Jòhannsson          Èverton

Kunne være litt interesant å prøve denne formasjonen

 

---------------------------

theiv


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 08, 18:46

Er det ikke den formasjonen vi har spilt med i hele år, thh? (med Wehrman i den rollen du har lagt inn Barsom)

Ellers tror jeg nok Lemmy traff blink med laget han satte opp.

 


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 13 sep 08, 19:36

 

Mente narurligvis disse spillerne i vår vanlige formasjon.

---------------------------

theiv


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 08, 19:37

Opprinnelig postet av Costanza

Er det ikke den formasjonen vi har spilt med i hele år, thh? (med Wehrman i den rollen du har lagt inn Barsom)

Ellers tror jeg nok Lemmy traff blink med laget han satte opp.

 

 

HM. Magefølesen min sier at Grønnis bytter på Ramberg og Barsom..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 08, 09:42

Sett pengene på RBK!

Jeg håper dette favorittstemplet til RBK tenner guttæne Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


SoldansGutten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 08
Innlegg: 12

Lagt til: 14 sep 08, 10:02

Dette favorittstempelet føler jeg TV2sporten begrunner elendig. 

<< Fredrikstad vant 2-1 i spill 11 mot 10 i det omvendte møtet på Lerkendal. Østfoldingene har imponerende 4-2-1 på de syv siste mot Trondheims stolthet. Massivt overtak innbyrdes og syv poeng bedre på tabellen er likevel ikke nok til å frata gjestene favorittstempelet. Faktisk kunne det vært enda større - 2,15 kan forsøkes. >>

 

 

 

Selvmotsigelse, om ikke annet. Allikevel merker jeg en viss magefølelse som frykter dagens motstander. Men denne magefølelsen kan godt være en tradisjonell følelse som norske fotballsupportere har overfor RBK. Trønderne har som kjent slått de fleste, de siste tyve- årene. 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 14 sep 08, 12:16

Nå har vel FFK aldri vært favoritter mot RBK på hjemmebane.  Vi har vært å svømt i bunnen av tabellen mange ganger når vi har møtt dem.  De kom de dro med tap.  Det jeg husker best er 5-1 seieren på den gamle stadion.  Hadde besøk av en VIF fan,  det eneste han klarte å si var,  hva er det som skjer, hva er det som skjer.  Da var det deilig å være fra Fredrikstad.  Etterpå var det CC-Cowboys konsert i den gamle smørehallen.  En perfekt dag.  FFK laget er bedre og mer stabilt nå en de har vært i de siste årene.  Så jeg ser ikke bort fra at jeg går lykkelig hjem fra kamp i dag.  Har også tro på at Grønnhagen får det beste ut av laget.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 sep 08, 13:00

jeg har blanda føleser angående kampen ikveld, men håper vi fortsetter den gode trenden mot RBK på hjemmebane..

I 2005 vant vi også på Lerkendal, med 1 - 0, håper vi får en like fantastisk kamp ikveld med 4 - 1 eller noe ;) hehe..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 08, 13:26
Endret: 14 sep 08, 13:32
Endret av: Lemmy

Som Grönhagen sier i FB i dag, det første kvarteret blir meget viktig.

Da tror jeg det kan være en ulempe at Plankehaugen skal holde kjeft, FFK trenger støtten fra publikum! Som jeg har sagt tidligere skulle jeg heller ønske at det var store bannere og at alle sang sanger i protest.. Får håpe på bannere da hvertfall. :)

Gleder meg hvertfall, i fjor var det et fyrverkeri! :) Med et fantastisk Gashi-mål, et fantastisk Iversen-mål, Gashi ut med smerter der det gjør mest vondt og en blødende Shabani på slutten- da hadde jeg høy puls! :D

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 sep 08, 13:33

tror det var snakk om bannere også :) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 14:31

Aaaaahhhhh...! Endelig en ordentlig fotballkamp igjen, etter landskampopphold og faenskap (gudskjelov at jeg ikke så den kampen!). Men jeg trur nok sannsynligvis at FFK hadde bruk for pausa.

Jeg har aldri på noen måte regna meg sjøl som en fotballekspert. Jeg tipper ikke engang (altfor lite greie på andre lag enn Fredrikstad til å ha noen særlig sjanse der). Men jeg har ofte hatt en magefølelse før FFK-kamper som nesten skremmende ofte har vist seg å slå til.

Jeg har ikke hatt noen god magefølelse i det hele tatt foran de tre siste kampene (inkludert Odd-fadesen). Men i dag føles det mye bedre. Smile

Argumenter: Spillere tilbake fra skade (bortsett fra Wehrman, da, dessverre), et par forhåpentligvis sultne nyervervelser og et par ukers pause til å ta seg sammen, trene bra og innse alvoret, gir meg en litt bedre følelse enn jeg har hatt de siste ukene. Et RBK som har hatt litt vind i seila de siste kampene, trenger ikke å være en ulempe. Da blir de litt store på det og satser på walkover. Wink

(Det skal nok gå enda noen år før folk slutter å undervurdere FFK, trur jeg. Skulle vi ta medalje i år, så vil "ekspertene" si at det var bare et unntaksår, og at neste år er RBK tilbake på toppen og FFK rykker ned...)

Så får vi håper magefølelsen min har rett igjen. God kamp!

---------------------------

Hater hat!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 08, 16:41

Hadde Kasey startet denne kampen, så hadde jeg følt at FFK tar denne kampen lett. Nå kommer det litt an på erstatteren og hvordan formasjonsendringene i laget vil fungere. Hvordan er formen til Gardar?

Jeg tror det blir en tett og jevn kamp med minst 3 mål. Jeg holder en knapp på at FFK drar dette hjem Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 14 sep 08, 17:04

Markerer dere Eurostand med 15 minutters stillhet i dagens kamp?

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 17:14

Plankehaugen skal holde kjeft mot RBK

---------------------------

Hater hat!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 17:32

Noen som vet om billett situasjon?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 sep 08, 19:24
Endret: 14 sep 08, 19:27
Endret av: Holters

Tror starten på kampen blir utrolig viktig. FFK må feste grep om oppgjøret slik vi pleier på hjemmebane. Får RBK bli liggende og styre spillet, så kan det bli ekstremt stygt. Stor ulempe at vi mangler vår midtbanestrateg, mens RBK har forsterket med midtbaneankeret Annan. Kan kampen bli avgjort de første femten? Det gjenstår å se...

Laget til FFK (4-4-2):

Örlund

Ophaug, Gerrbrand, Piiroja, Wallace

Ramberg, Barsom, Gashi, Kvisvik

Gardar, Dominic

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 08, 19:40

vi kan vinne denne kampen med riktig innstilling kombinert med slapp innstilling fra trønderne. på papiret er forsvarene av samme kvalitet, men rbk har en knallbra midtbane, frykter vi blir løpt ihjel med lite løpsvillige karer som kvisvik og ramberg fra start. vinner vi denne er det en større prestasjon enn seieren på lerkendal...frykter det verste, la meg bli overrasket!!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 20:01
Endret: 14 sep 08, 20:01
Endret av: endre

Fin PH banner!

Barsom som kaptein! Lekent

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)



Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f