Husk meg
Brukernavn
Passord

Aalesund - FFK (Etter kampen)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 08, 20:50
Endret: 31 aug 08, 15:09
Endret av: FFK1903

0-0 ble det.. kjør debatt

---------------------------

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 aug 08, 20:54

Fyttikatta, vi kommer til å bli grusa av RBK.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 30 aug 08, 20:54

Godt det er pause, savner gardar.....


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 20:56

gullet er tapt, så sikkert kan man si det nå. Bare vi klarer å kjempe om medlaje

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 aug 08, 20:56

Får virkelig håpe at stalleen komplett neste kamp.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 30 aug 08, 20:58

Ble gjort mange personlige feil i dag. Synes Ramberg gjorde en trist kamp. Kvisvik vår beste. Øhrlund hadde mange skumle returer, men rettet opp igjen. Synd ikke Dominic setter den i mål. Bør være fornøyd med poeng.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 08, 20:59

Jeg velger å se positivt fremover. Kan bli spennende med store sterke Gardar ved siden av Èverton eller Domenic Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 08, 21:00
Endret: 30 aug 08, 21:05
Endret av: Holters

Ble altfor lite bevegelse med Kvisvik og Everton på topp. Burde ha byttet Everton med en på midtbanen, satt Kvisvik ned på midten, og beholdt Dominic på topp. Han jobbet knallhardt, og viste potensial. Burde ha scoret.

Ellers synes jeg faktisk Gashi gjorde en god figur i dag.

Alt i alt en dritkjedelig kamp, men moro med tre debuter.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 21:01

Opprinnelig postet av keiko99
0-0 ble det.. kjør debatt

Kom med egne meninger også, ikke bare lag ny tråd...

Skuffende med to poeng på to kamper borte mot bunnlag. Det viser at vi enda ikke har tatt det hele og fulle steget ut til å være et topplag. Nå får vi bare håpe at Lyn og Tromsø spiller uavgjort i morgen, slik at vi har heng på sølvplassen, uten at det kommer altfor mange lag pesende bakfra.

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 08, 21:05

Neste kamp er FFK på G igjen. Da kommer den årlige festaften mot RBK. Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 08, 21:08

Greit med uavgjort idag.

Savnet av Wehrman på midtbanen er merkbart.

Tror FFK vil vise ett annet ansikt mot RBK , med  Wehrman, Barsom og Gardar på plass.

Ut Ramberg, Thommassen og PAC eller Ophaug.

Dominic starter på topp sammen med Gardar, Everton kommer inn i 2.omgang.

Ps, de farlig returene fra Õrlund var vel årsaken til at han blei benka der.

Synes det er flott at FFK fortsatt kjemper om medalje.

Langt bedre sesong enn jeg hadde forventa.

PS Hadde ønska en midtbane forsterkning i sommer, emn det toget har vel gpått.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 08, 21:09

Utrolig at ikke FFK har trent på kunstgress denne uken


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 aug 08, 21:09

Poeng borte er mer enn vi kunne håpe på før, men måten det skjer på er nitrist. Syns FFK er direkte svake for tida, vi har skadeproblemer ja, men likevel er Odd, kamma og Alesund lag vi bør slå.

Gjør vondt å se vår nye spiss brenner den sjansen, skal ikke kappe hodet av han pga det, men jeg syns det er så typisk, skal vi gå gjennom dette her igjen, med en ny ung afrikaner.......

Han spiller ingen god kamp, bommer på den ene store han får og blir tatt ut, ikke noe god start akkurat, men håper han har psyke til å riste det av seg...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 08, 21:30

Opprinnelig postet av Patrioten

Utrolig at ikke FFK har trent på kunstgress denne uken

dette er noe du vet helt sikkert ?

---------------------------

http://keiko99.net


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 aug 08, 21:30

Tja - å si at de er lag vi bør slå når vi ikke har en eneste skadefri spiss er jeg ikke uten videre med på. Hva Odd angår vil jeg påstå at de er bedre enn både Kamma og AaFK per dags dato, omtrent på nivå med Molde. Legg til den ekstra motivasjonen de hadde ved at det var kvartfinale mot et TL-lag og trekk fra det meste av FFKs offensive kraft og du har en jevn kamp.

Jeg finner det positivt at laget fungerer ganske bra defensivt, bortsett fra i starten av Odd-kampen da. At det blir uavgjort i kamp etter kamp er noe vi må regne med når vi har solgt Tarik, har Gardar ute med skade, bruker Barsom, Kvisvik og så videre i posisjoner hvor de ikke pleier å spille ... og attpåtil mangler innpiskeren på midten i Wehrman. Riktignok spilte han mot Odd, men han spilte ræva, om det var på grunn av kontraktskranglingen eller på grunn av lyskeskaden skal jeg ikke spekulere i.

Mitt poeng er uansett at i den situasjonen FFK er i nå (med skader) og situasjonen til de siste motstanderne (kniven på strupen) så er ikke uavgjort i bortekampene særlig dårlig, men som forventet. Jeg har større tro på at vi skal slå Rosenborg etter landskampene. Gardar, Barsom og Wehrman tilbake fra skade vil gjøre mye for dette laget. Om da en av de nye klarer å få til et samarbeid med Gardar av samme art som Tarik hadde i vårsesongen, så kan avslutningen på sesongen bli riktig bra.

Men dagens kamp ... GJESP! Den var faktisk nesten like kjedelig som første gangen vi møtte dem på bortebane, i 2005. Og den kampen var ille.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 08, 21:38

De sa det på Radio Fredrikstad


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 22:16
Endret: 30 aug 08, 22:19
Endret av: Bob Page

Aalesund og Kamma er lag vi skal slå uansett borte/hjemme. Som jeg skrev i kamptråden, så syns jeg instatsen, gleden, entusiasmen ble borte etter at Tarik forsvant.... Hvis ikke spillet tar seg opp til RævBK-kampen tror jeg medaljekampen er over for i år... Merkelig coaching av Grønnis de siste kampene også syns jeg... Trodde Kvisvik beviste sist kamp at han ikke er spiss... Elvestad inn for thommasen ? Syns Trulsen burde ha kommet inn i stedet og Kvisvik ned som midtbanespiller. Altfor defansiv tanke der. Det var jo faktisk noe vi hadde kontroll på..

Til det positive da, Ørlund syns jeg gjør en bra kamp igjen. Redder kanskje et poeng for oss..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 aug 08, 22:25

Opprinnelig postet av Patrioten

Utrolig at ikke FFK har trent på kunstgress denne uken

Hvorfor det? Med så mye skadeplager, hvorfor trene på kunstgress og øke sjansen for å få enda flere skader? Forskjellen mellom kunstgress og gress er oppskrytt, det er bare litt annen stuss i ballen og den går fortere.

Å trene der når man ikke er vant til det derimot, er ikke smart. Man blir stiv i låra, noe som kan gjøre at man får strekk. Vet at FFK har tenkt sånn med vilje(husker det var tema før en annen bortekamp). Tror det er lurt..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 08, 22:36

- Bra spirit i FFK

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.6198502

Hvor er den, så ikke noe til det i dag


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 08, 22:41

Opprinnelig postet av Holters

Ble altfor lite bevegelse med Kvisvik og Everton på topp. Burde ha byttet Everton med en på midtbanen, satt Kvisvik ned på midten, og beholdt Dominic på topp. Han jobbet knallhardt, og viste potensial. Burde ha scoret.

 

Dominic kom seg til sjanser iallefall. hvorfor ikke ta ut Ramberg, sette Thomassen inn sentralt og flytte Kvisvik ned på høyre? Dårlige taktiske valg av Grønnis etter min mening.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24