Husk meg
Brukernavn
Passord

Aalesund - FFK (Etter kampen)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 aug 08, 11:30

Opprinnelig postet av Lex

Jeg velger og tro at det vil bedre seg betraktlig til neste kamp jeg.

Alle ser at det er mye fotball i begge de nye gutta.

Og for et ballmottak av brassen.

Har trua jeg. Dominic fikk ikke allværden å jobbe med heller da.

Ja, for et ballmottak og touch på ballen Èverton har.

Domenic slet med underlaget, men han viser at han har potensiale.

Jeg har også trua Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 31 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av 1947modell

Aldri sett Ramberg så svak. Bare støttepasninger og sinka spillet noe grønnjævlig. Der burde Grønhagen tatt grep tidlig. Skuffende.



 

Slår han støttepasninger og holder ballen i laget, så sinker han spillet. Prøver han på gjennombruddspasninger mot angrepsspillere i undertall, roter han bort ballen. Det må jo finnes noe bedre enn Ramberg? Kanskje noen fra forumet kan få kontrakt? Dårligere enn Ramberg finnes jo ikke uansett så... Synes egentlig det er smått utrolig at vi ligger der vi ligger og fortsatt henger med i medaljekampen når vi har en trener som er så håpløs og planløs at han lar en spiller som Ramberg spille så mange kamper i løpet av en sesong. FFK burde egentlig degradert Ramberg til juniorlaget og gitt Grönhagen fyken! Jo raskere, jo bedre. Men nå er det vel uansett forsent da, siden vi sikkert ikke rekker å få inn et alternativ på midtbanen. Hvis ikke en eller annen her på forumet holder mål da......

 

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 aug 08, 13:34

Ramberg er jo helt håpløs hver gang han blir plassert sentralt. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor han spiller så svakt sentralt. På kanten er han jo absolutt habil, men sentralt, der han selv ønsker å spille, er han jo helt på viddene. Svake kamper gang på gang i år. Merkelig egentlig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 31 aug 08, 13:40

I dag fikk Ålesund treneren sparken.  Assistent treneren overtar inntil vidre.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=525377


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 aug 08, 13:40

Slutt for Åkeby i AaFK

Sören Åkeby fikk søndag sparken som trener for Aalesunds eliteserielag i fotball. Det bekrefter klubben i en pressemelding.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=525377


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 13:50

Opprinnelig postet av eliot
I dag fikk Ålesund treneren sparken.

I grunn veldig overraskende. Trodde det skulle særdeles mye til for å få sparken i en sesong der bare et lag rykker ned. Hadde jeg sittet i ledelsen så hadde jeg vel i hvert fall gitt han tid til etter Kamma-kampen. En seier der og det skal vel mye til at Aafk hadde rykket ned. En kvalikkamp mot det fjerde beste Adecco-laget skal jo uansett være grei skuring.

Men men, er jo ikke første gangen trenere for sparken/trekker seg etter en kamp mot FFK. Åkeby, Reka og Per Joar i RBK er vel tre i hvert fall.

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 13:51

Opprinnelig postet av paco
Vi skulle få en Tarik erstatter som gikk rett inn på laget og det har vi ikke fått,sier ikke at disse spillerne kan bli gode men det kan ta lang tid

I følge deg så spilte ikke Dominic i går. Jeg tror jeg skal finne en del beviser i denne saken som motbeviser din påstand.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 aug 08, 14:27
Endret: 31 aug 08, 14:31
Endret av: Patrioten

Kjetil Rekdal kan bli hans erstatter, eller Tom Nordlie

http://tv2sporten.no/fotball/article2176520.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 08, 14:55

Rekdal har jobb og tom har ett tilbud fra kongsvinger... merklig TV2 ikke vet dette

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 08, 14:55

Opprinnelig postet av Patrioten

Kjetil Rekdal kan bli hans erstatter, eller Tom Nordlie

http://tv2sporten.no/fotball/article2176520.ece

Rekdal blir det nok ikke, ettersom han har fått jobb i Molde. Blir det Tom Nordlie synes jeg virkelig synd på AaFK.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 08, 14:59
Endret: 31 aug 08, 15:02
Endret av: keiko99

Tom Nordlie  lover og gi kongsvinger svar over helgen på og redde dem fra nedrykk. sorry, men da kan du selv lese her

---------------------------

http://keiko99.net


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 31 aug 08, 15:02

synes thommassen var god igår. tør mye etterhvert og får til mye også

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5388

Lagt til: 31 aug 08, 16:16
Endret: 31 aug 08, 16:18
Endret av: Rey

Men det er tydelig at han har et svakere høyreben enn venstreben. Savnet at han kunne gå ned til dødlinja og legge inn derifra i stedet for å bruke tid på å få ballen inn med venstrebenet. Passer bedre på andre siden eller sentralt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 16:23

Egentlig positivt at han er mer venstrebeint, det finnes jo ikke flust av venstrebente spillere. At han kan brukes litt overalt på banen og faller inn under betegnelsen lokal gjør heller ingen verdens ting.

Håper dog at Grönhagen/han selv tar et standpunkt i hvilken retning han skal utvikles videre. Vil heller at han rendyrkes i én posisjon enn at han blir en potet som er sånn passe god i tre, fire forskjellige posisjoner.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 08, 16:32

Opprinnelig postet av FFK1903

Egentlig positivt at han er mer venstrebeint, det finnes jo ikke flust av venstrebente spillere. At han kan brukes litt overalt på banen og faller inn under betegnelsen lokal gjør heller ingen verdens ting.

Håper dog at Grönhagen/han selv tar et standpunkt i hvilken retning han skal utvikles videre. Vil heller at han rendyrkes i én posisjon enn at han blir en potet som er sånn passe god i tre, fire forskjellige posisjoner.

Det er viktigere at Thomassen får spille kamper enn at han blir brukt på sin favorittposisjon. Han får masse erfaring ved å bare spille. Rendyrkinga på én posisjon får heller komme etterhvert når han forhåpentligvis har blitt ennå bedre.

Det samme med Elvestad egentlig. Mye bedre at han får 8-10 minutter på høyre kant enn å ikke få spille i det hele tatt.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 16:38

Jeg mener at spillerne må formes så tidlig som mulig. Jo tidligere de formes, desto større sjanse er det for at de lykkes i å slå igjennom. Jeg mener også at man kan la han få spilletid andre steder, samt at han blir finsiktet. For alt jeg vet kan de jo ha en plan med han allerede...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f