Husk meg
Brukernavn
Passord

Lasse Olsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 07 des 03, 00:54
Endret: 07 des 03, 00:55
Her er grunnen til at det er spekulert rundt en mulig overgang for Lasse Olsen:

På vei bort fra Godset?

---------------------------

Macka fra start!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 des 03, 00:57
Flott at du informerer oss om saker og ting i supporters fravær, djpete!

Jeg er en av de som tror Lasse Olsen fortsatt kan gjøre det bra, også i Tippeligaen. Han har mye fotball i seg, og når han yter på sitt beste er han på meget høyt nasjonalt nivå. Kanskje Eggen kan få frem det beste i ham? Han er jo en klassisk kantspiller, og en spillertype vi tradisjonelt liker å se i rødt-hvitt. Vi trenger også spillere med tempo offensivt! Han skal visst være dårlig/lat i sitt defensive arbeid, det funker ikke i 4-4-2 hvertfall, men Eggen ville vel kanskje fått ham bedre der også ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 07 des 03, 13:03
Jeg står fortsatt på mitt, Lasse Olsen er ikke mannen FFK trenger...

Bruk heller pengene på noen andre, noen med fremtiden foran seg og ikke primadonnanykkene hengende over hodet...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 07 des 03, 21:50
Hvorfor er du så skeptisk til Lasse Olsen KeJ?
Greit nok at han ikke er et fremastormende talent lenger, men jeg tror FFK også trenger folk som har erfaring og rutine fra dette nivået, sammen med unge og sultne. Han har prestert på et høyt nivå i mange sesonger, og kan ha mange gode år igjen som fotballspiller. Litt av hans storhet viste han jo også mot oss i høst, da han grunnlurte FFK-forsvaret og Sørli på scoringen sin. LO`s flankespill må vel passe glimrende med FFK`s filosofi. Vi har ikke en høyre kantspiller av hans kaliber i dag i alle fall. Tror at han kan bli en spennende spiller for FFK.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 07 des 03, 23:31
Noen som husker cup-kampen ifjor? "Lasse Olsen: Hahaha"
Lasse Olsen svarte med å klappe for FFK-supporterene...

---------------------------

Stadion på FMV!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 des 03, 10:15
Missforstå meg rett, LO i god gammel form ville absolutt vært en ressurs for FFK, men i den formen han er i p.t, så synes jeg faktisk at vi skal se på andre alternativer...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 des 03, 16:51
Noe som er viktigere enn form, er vel potensial! Og hans sådan er ubestridt. Stort sett alle spillere har vel et år som ikke er pari.

---------------------------

Macka fra start!


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 08 des 03, 17:08
Den ene kampen jeg så Olsen i år, var når vi gruste dem 1-0 på Marienlyst tidlig i sesongen. Var ifl. div. godsetfolk en elendig kamp av han, men jeg var redd hver gang han hadde ballen. Fart, rykk, og en egen evne til å få med seg ballen i alle mulige situasjoner, er tre egenskaper han sannsynligvis er best på i landet.

Og uanstt hvor skuffet drammenserne er over sesongen hans i år, er han fortsatt deres mest profilerte spiller. Og klart det da er gøy hvis han forsvinner:D

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 des 03, 21:04
Ser jo at folket generelt er uenig med undertegnede, så jeg må bare stille et enkelt spm; Vi kan da ikke kjøpe spillere på grunnlag av hva som har vært? I så henseende synes jeg nesten vi skulle ringe gamle Skammels, han kunne sikkert også gjort en godkjent figur på midtbanen til FFK...

Men når det gjelder Lasse Olsen, enkelte krefter i Godset ser gjerne at han forsvinner ut døra, og de burde vel vite hva mannen er god for, eller?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 03, 21:16
Tror de færreste vil at han forsvinner fra klubben. Det inntrykket har hvertfall langt i fra jeg. Derimot er vel Lasse Olsen høyt elsket i Godset pga sin lojalitet til klubben. Han har jo i flere år spilt for et lag i en divisjon som ikke tilsvarer hans kvaliteter på banen. Han bør absolutt ha mulighet til å blomstre i Tippeligaen igjen. Han er ikke så gammel. Meningsløst å sammenligne med Bent Skammelsrud, som også har lagt opp.

Dessuten er det tradisjon i FFK å ha raske, gode vinger så vi får komme rundt på kantene. Det savnet jeg i fjor, og vil se til året. Når vi ikke får napp på Enerly, så tror jeg Lasse Olsen er en av de bedre alternativene på høyre kant i Norge. Han er driblesterk, ganske rask og slår gode innlegg. Tipper han ville servert den del baller på pannebrasken til Ringberg og evt. Dadason, som de ville ekspedert videre inn i mål. Bare se hvor viktig Lasse Olsen var for Jostein Flo og hans suksess i Godset!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 des 03, 21:26
Opprinnelig postet av Costanza
Bare se hvor viktig Lasse Olsen var for Jostein Flo og hans suksess i Godset!


Kan det tenkes at det var omvendt?

Når det er sagt, enkelte elementer i Godset hadde nok ikke grått dersom LO forsvant... Men på den annen side, hvem vil miste en god spiller? Poenget mitt er uansett at LO ikke p.t er god nok for FFK... La mannen nok en gang vise at han har potensial... Og jo, Skammels ville antageligvis kunne imponere selv ett år etter at han gav seg med toppfotballen i RBK...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 03, 21:33
Endret: 08 des 03, 21:35
Orker ikke fortsette denne diskusjonen, du har åpenbart bestemt deg, og er uenige med oss som hevder at Lasse Olsen er en god fotballspiller og en spillertype FFK trenger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 09 des 03, 07:46
Opprinnelig postet av Costanza
Orker ikke fortsette denne diskusjonen, du har åpenbart bestemt deg, og er uenige med oss som hevder at Lasse Olsen er en god fotballspiller og en spillertype FFK trenger.


Helt riktig, og i følge norsk lov har jeg min fulle rett til å være uenig. Og denne gangen bestemte jeg meg for ikke å gi meg før dere innså det, så lenge man skriver at Jeg mener, eller Jeg synes, ja da må det respekteres, det gjelder for alle parter...

Men når det er sagt min gode mann, jeg har aldri hevdet at LO er en dårlig fotballspiller, ikke legg ord i mine tastetrykk...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 des 03, 17:11
Begrunnelsene dine holder uansett ikke mål. "Han er ikke god nok i den formen han er nå", hva er det for et grunnlag? Potensialet hans er ubestridt, og han har prestert på meget høyt nivå for bare en sesong siden. At han falt i kvalitet sammen med klubben denne sesongen er vel ikke unaturlig, og heller ingen målestokk på hva han vil utrette i eliteserien sammen med FFK!

---------------------------

Macka fra start!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 09 des 03, 20:00
Jeg synes at det er helt utmerket argumentasjon jeg. Mannen har vært god, men er over toppen og jeg tror ikke han kommer tilbake i god gammel form. Skal vi prøve å få tak i Gazza ? Han har holdt høyt nivå tidligere og har ikke lagt opp enda. OK, litt dårlig sammenligning .... men dog.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 des 03, 20:18
Virker som en del folk er enten/eller angående Olsen.

Jeg er kjenner at han neppe har vist stabil høy klasse de par siste sesongene, likefult mener jeg fyren har MYE fotball i seg, fortsatt mange år igjen på fotballbanen, en spillertype som ikke vokser på trær og en spillertype FFK trenger, meget fin pasningsfot som Ringberg nok vil sette pris på (som Flo gjorde), og han har vært i Godset sannsynligvis for lenge - miljøskifte kan gjøre susen!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 des 03, 08:41
Opprinnelig postet av djpete
Begrunnelsene dine holder uansett ikke mål. "Han er ikke god nok i den formen han er nå", hva er det for et grunnlag? Potensialet hans er ubestridt, og han har prestert på meget høyt nivå for bare en sesong siden. At han falt i kvalitet sammen med klubben denne sesongen er vel ikke unaturlig, og heller ingen målestokk på hva han vil utrette i eliteserien sammen med FFK!


Du blir bare morsommere og morsommere du djpete. Kan du ikke bare begynne å bruke hodet i steden for? Da ser du fort at Lasse Olsen ikke er god nok p.t, og om mannen skal trene seg opp igjen, så vil hele neste sesong gå bort i kampen mot formen, og da er spm: er det verdt det? Tiden da man kunne "spella seg i form" bør absolutt være over...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 des 03, 17:35
Hmmm...
Vi bør altså ikke hente Buer (langt skadefravær), Brenne (mildt sagt dårlig forrige sesong), Hornseth (nesten uten spilletid på laget som rykket ned).
Tiden da dem skal kunne spella seg i form er jo definitivt over.

Vi får se! Kommer Lasse så håper jeg du må spise i deg hvert ord :D
Teskje!

---------------------------

Macka fra start!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 des 03, 18:17
Endret: 10 des 03, 18:18
Opprinnelig postet av djpete
Hmmm...
Vi bør altså ikke hente Buer (langt skadefravær), Brenne (mildt sagt dårlig forrige sesong), Hornseth (nesten uten spilletid på laget som rykket ned).
Tiden da dem skal kunne spella seg i form er jo definitivt over.

Vi får se! Kommer Lasse så håper jeg du må spise i deg hvert ord :D
Teskje!


Dersom LO kommer, og til de grader imponerer slik jeg vet han kan, så skal jeg gladelig innrømme at jeg tok feil...

Når det er sagt, jeg ba ikke om Hornseth, synes Brenne er Overvurdert og skulle heller sett Gashi i FFK-drakt enn Buer selv om Buer imponerte stort inneværende sesong, og hans rutine vil være uvurderlig...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 des 03, 20:30
Vi er iallefall enig i at vi holder med FFK. og det er jo bra nok i massevis.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3