Husk meg
Brukernavn
Passord

Nedskallingen av Barsom

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 aug 08, 16:21

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 aug 08, 18:32

En ting er jo å gå opp i en hodeduell og forberede seg fysisk på at sjansen for å få en trøkk er der. En annen ting er å være helt avslappet og ikke ane at noe skal skje. Det kan være mye farligere..

Den lille dytten fra Ophaug/Gerrbrand/hvem det nå enn var er ikke nok. Det er soleklart med vilje, og jeg kan ikke skjønne at Erlandsen forsvarer noe sånt! På lørdag gikk han jo ut i Dagbladet og kritiserte dommerstanden i Norge noe voldsomt, dagen etter forsvarer han nedskalling av spillere på banen?

Han bør ikke ta noe som helst standpunkt. Det blir dårlig gjort ovenfor Da Silva å bastant hevde at det er med vilje, men han er rett og slett idiot når han påstår det motsatte.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 aug 08, 18:35

Arne Erlandsen:

- Jeg er helt sikker på at han ikke gjør det bevisst, det er jo ingen som vil ha kuler i hodet. Da Silva fikk helt sikkert en kul kan også, sier Erlandsen.

For en idiot!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 08, 18:38

Årets mest dustete uttalelse.

Hvor dumt kan en uttale seg?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 aug 08, 18:54

Den idiotiske brasilianeren prøver å være like god som Erlandsen:

- Slike ting skjer hele tiden på fotballbanen, sier Da Silva.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 aug 08, 18:56

Om det ikke er postet allerede: da Silva besøkt Barsom på sykehuset

Følte for å besøke han i morges ja. Erlandsen kunne vel allerede i går fortelle at da Silva og han skulle på sykehuset for å besøke han så han hadde ikke noe valg. Er vel ledelsen som har pushet på for å dempe "fallet" her.

Hva skal egentlig Barsom gjøre når de kommer to, tre stykker inn der? Han må jo bare ta imot dem og være hyggelig...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 08, 19:03

Legen ved sykehuset anbefaler at Barsom tar et par ukers hvile fra fotball... Ikke akkurat det vi trenger nå.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 aug 08, 23:43
Endret: 25 aug 08, 23:45
Endret av: keiko99

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 26 aug 08, 00:24

Opprinnelig postet av solano2

Den idiotiske brasilianeren prøver å være like god som Erlandsen:

- Slike ting skjer hele tiden på fotballbanen, sier Da Silva.

hvis han har planer om at slikt skal skje hele tiden er det bare å stenge svinet ute på livstid... for en kødd


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 26 aug 08, 00:51
Endret: 26 aug 08, 00:53
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Etter min mening er det klareste "beviset" på at han skaller ned Barsom med overlegg hans reaksjon rett etter han skaller til Barsom. For å si det sånn, hvis jeg er uheldig å skaller i noen eller noe så har alltid min spontane/ubeviste reaksjon vært å ta meg til hode, uansett om smellen ikke er spesielt hard så går hånda automatisk opp til hode. Vet ikke om andre føler det er en helt naturlig reaksjon også? Men hvis man studerer reprisen så har Da Silva ingen reaksjon overhodet, ser ut for meg som han tar litt ekstra sats med hodet mot Barsom, så rygger han bakover og forsøker å heade ballen i mål rett etterpå.

Min påstand er at om han hadde deiset inn i bakhodet til Barsom ved et uhell som en følge av en dytt fra Ophaug så hadde han høyst sannsynlig tatt seg til hodet og tatt telling, han hadde aldri i verden vært i stand til å forsøke å gå opp i en ny hodeduell 2 sekunder senere for å heade ballen i mål. Er han derimot bevist på å skalle Barsom i bakhodet så er hans reaksjon rett etter skallinga mye mer naturlig. Kan ikke skjønne annet enn at Da Silva vil bli utestengt lenge og det fortjener han i aller høyeste grad!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 08, 07:45

Barsom ute i to uker

---------------------------

http://keiko99.net


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 26 aug 08, 12:15

Enig med deg snæbbus-aristokrat!! Den hadde jeg faktisk ikke tenkt på, og det er jo noe alle ville gjort(å ta seg til hodet, og legge seg ned).

En annen ting som jeg blir jævli irritert over er at Da silva selv sier at han fikk dytten i ryggen, og at han bare prøvde å nikke/se på ballen. Men se nøye på bildene, ballen er jo et hav unna situasjonen, så det blir bare en idiotisk påstand av Da silva..

Gi han en kraftig bot, og steng ham ute resten av sesongen..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 08, 12:47

Hadde tatt meg til hodet og oppsøkt vedkommende jeg skallet ned jeg og. da Silva latet som ingenting, han må da ha skjønt hva han hadde gjort om det var uforskyldt og angret. Han lot derimot som ingenting, vet ikke om han gikk bort til Barsom i ettertid heller jeg men. Så vel kun FFK-spillere rundt Barsom i ettertid.

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 aug 08, 13:23

Barsom og FFK har bestemt seg for ikke å politianmelde saken. Det er nå opp til NFF å gjøre noe med den.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 aug 08, 13:27

Opprinnelig postet av aavdst

Barsom og FFK har bestemt seg for ikke å politianmelde saken. Det er nå opp til NFF å gjøre noe med den.

Jaja, da får denne voldsmannen lov til å spille neste kamp. Enkelt og greit.


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 26 aug 08, 13:28

Opprinnelig postet av aavdst

Barsom og FFK har bestemt seg for ikke å politianmelde saken. Det er nå opp til NFF å gjøre noe med den.

Ain't gone happen...

Kommer nok en uttalelse om at det "ikke finnes noe som indikerer at spilleren gjorde dette bevisst".. Mye enklere det enn å gå runde på runde med Kamma - ankesaker tar tid..

Reagerer også på måten brassen opptrer etter hendelsen; hadde det vært et uhell hadde han bedyret sin uskyld, tatt seg til hodet og kanskje sett hvordan det gikk med Barsom... Han bare luntet vekk med blikket i matta...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 aug 08, 14:30

Opprinnelig postet av aavdst

Barsom og FFK har bestemt seg for ikke å politianmelde saken. Det er nå opp til NFF å gjøre noe med den.

Det synes jeg er ille.

"- Dersom dette hadde skjedd utenfor fotballbanen, hadde det vært en grov voldssak, slik jeg ser det, poengterer Huth."

Da vil jeg gjerne poengtere overfor Huth og FFK at det som er en grov voldssak utenfor fotballbanen vil være en nøyaktig like grov voldssak på fotballbanen.

Det faktum at episoden foregår på en fotballbane er revnende likegyldig. Straffeloven gjelder like mye der som alle andre steder.

Trodde ikke du var en sånn feiging, Huth? Nå ble jeg alvorlig skuffet. Her burde du gjort det som er riktig, og det er ikke å se gjennom fingrene med apekatter bruker fotballbanen som et fristed for vold!

Men god bedring, Abbe!

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 aug 08, 14:59

Utrolig som folk tar budbringere her inne. Tror du ikke det har blitt nøye diskutert, det har vært forskjellige meninger, og at Abbes ord har veid tungt?


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 26 aug 08, 15:07

abbe viser seg som den kristendemokraten han er og velger å vende det andre kinnet til. synd at vi ikke får gitt han straffen han fortjener, men sikker smart både for ffk og abbe og legge saken bak seg også.

---------------------------

med ffk til champions league!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 aug 08, 18:57

Opprinnelig postet av knut

abbe viser seg som den kristendemokraten han er og velger å vende det andre kinnet til. synd at vi ikke får gitt han straffen han fortjener, men sikker smart både for ffk og abbe og legge saken bak seg også.

Kan ikke hvem som helst anmelde dette av "almenpreventive grunner"? Noen som vet?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3