Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 00:54

Tror ikke Kamma var rette motstander for verken Truslen eller Kvisvik, så jeg tror sistnevnte kommer mer til sin rett i denne kampen. Det går også litt andre veien. Kvisvik kjenner de andre spillerne. Dessuten er sikkert Everton en fin spiller å sette innpå hvis vi skulle trenge et mål. Tror uansett han får spilletid i denne kampen.

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 08, 01:06

Opprinnelig postet av FFK1903

Tror ikke Kamma var rette motstander for verken Truslen eller Kvisvik, så jeg tror sistnevnte kommer mer til sin rett i denne kampen. Det går også litt andre veien. Kvisvik kjenner de andre spillerne. Dessuten er sikkert Everton en fin spiller å sette innpå hvis vi skulle trenge et mål. Tror uansett han får spilletid i denne kampen.

 

Noe av poenget er jo at Kvisvik, etter at han ble flyttet ned på midtbanen var arkitekten bak alt vårt angrepsspill. Vi har pr idag ingen drivkraft sentralt på midten, og mangler kreativitet på topp. dermed trenger vi en ekstraordinær pasningslegger på midten, som ser løsninger ingen andre ser, og på den måten overumpler motstanderne våre. FFK har i de siste matchene fremstått som utrolig lite oppfinnsomme. Vi trenger et overraskelsesmoment for å komme til sjanser, det er der Kvisvik kommer inn! Som kreativ midtbanespiller.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 03:30

Opprinnelig postet av Holters

Jeg tipper følgende (var bare 14 spillere på trening tidligere i uka...)

Örlund

Czwartek, Piiroja, Gerrbrand, Ophaug

Thomassen, Ramberg, Gashi, Wallace

Dominic, Kvisvik

 

Wallace som midtbane ????

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 08, 08:23

Opprinnelig postet av Bob Page

Wallace som midtbane ????

Hvorfor ikke? Han vil gi oss en knallgod venstrefot, ekstra sikring i forsvar ved behov og han vil kunne holde flanken godt med tanke på Kvisvik på topp som kan spille ham fri på kant. Synes dette er et godt alternativ slik skadesituasjonen i laget er nå. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 aug 08, 10:54

Vi får nesten håpe at han får denne karen får sparken ikveld.

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2174552.ece 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 aug 08, 11:38

Sier litt om at vi ikke har den ønskelige bredden i stallen ennå, når vi må bruke Thomassen og Wallace på hver sin kant. :)

Tror allikevel den oppstillinga som en del har spådd her, med Adiyahe og Raymond på topp, stemmer. Har faktisk troen på at de to kan fungere sammen også! Adiyahe som er en rask bakromsspiss vil nok trives godt på kunstgress. Og Aalesund er jo også skadeskutte, det er jo bare å se på lagoppstillinga deres. Tror de sliter enda mer enn oss. Deres angrep går jo mye ut på å spille opp Aarøy, nå har de ikke det oppspillspunktet lenger.

Selvom jeg tror Piiroja ville tatt ham enkelt ut av kampen, akkurat som på stadion. ;)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 aug 08, 12:02

Opprinnelig postet av Husgutt

Vi får nesten håpe at han får denne karen får sparken ikveld.

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2174552.ece 

AaFK må vel bare innse at de er for dårlige, og ikke kan skylde på treneren... Kan jo begynne å kjøpe bedre spillere isteden :p

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 08, 12:14

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av Husgutt

Vi får nesten håpe at han får denne karen får sparken ikveld.

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2174552.ece 

AaFK må vel bare innse at de er for dårlige, og ikke kan skylde på treneren... Kan jo begynne å kjøpe bedre spillere isteden :p

Det er ikke "bare" å kjøpe nye spillere. De må jo også ville spille for et "bunnlag". Skal "bunnlag" få napp på gode spillere, så må de betale mer enn toppklubber. Jeg ser et godt eksempel på dette nå når Stoke har rykket opp i PL. De har mye penger å bruke (250-300 mill.) , men har problemer med å få tak i de største profilene likevel.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 08, 14:26

Går kampen på TV?

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 08, 14:26

TV2 sport.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 aug 08, 14:30

Opprinnelig postet av Snæbbis

Går kampen på TV?

Som denialsander sier så går kampen på TV2 Sport 1.

Det jeg ville si er at absolutt alle Tippeligakamper går på tv, enten på TV2, TV2 Zebra, TV2 Sport 1,2,3,4 eller 5.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 08, 14:32

Jojo, jeg er klar over TV2's diverse kanaler. Burde vel kansje heller spurt om den går på tv2 eller zebra, eller om man må betale.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 08, 14:38

Opprinnelig postet av Snæbbis

Jojo, jeg er klar over TV2's diverse kanaler. Burde vel kansje heller spurt om den går på tv2 eller zebra, eller om man må betale.

Hvorfor ikke bare bruke 30 sekunder å se på programmet fremfor å spørre? Cool

Kjenner jeg gleder meg til kamp idag. Skulle ønske jeg kunne vært i Aalesund, men det passet dårlig. Siden jeg ikke abonnerer på TV2 Sport-kanalene og jeg synes storskjerm hjemme med veldig komprimerte sendinger på web-tv suger lyserosa elefanter blir det pub-besøk på meg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 14:47
Endret: 30 aug 08, 14:48
Endret av: FFK1903

Eventuelt kan du jo prøve løsningen på Stadion? De kjører vel flere skjermer, deriblant en storskjerm. Sikkert en del folk og vel alkoservering?

Har hørt flere som har syntes at opplegget er bra.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 aug 08, 14:47

Noen som vet om det går ann og kjøpe 1 kampbilett til tv2sport på tvn, og ikke nettet?

på nettet blir alltid bildet mitt helt fucka, filmingen er "ufokusert" filmer liksom ikke der handlingen skjer.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 08, 14:50

Opprinnelig postet av Liraren

Noen som vet om det går ann og kjøpe 1 kampbilett til tv2sport på tvn, og ikke nettet?

på nettet blir alltid bildet mitt helt fucka, filmingen er "ufokusert" filmer liksom ikke der handlingen skjer.

Det går ikke an å bestille kampbillett på TV 2 Sport. Det er kun mulig på TV 2 Sumo. Produksjonen/filmingen som du snakker om vil jo uansett være den samme om du ser det på tv eller på nett :)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 08, 14:52

Btw, er det noen som vet om highbury fortsatt viser FFK-kamper i Oslo?

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 08, 14:55

Opprinnelig postet av Liraren
filmingen er "ufokusert" filmer liksom ikke der handlingen skjer.

Du får samme bilder på nett og tv. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 08, 15:09

Opprinnelig postet av Holters

Du får samme bilder på nett og tv. :)

Jepp. Men kompresjona er litt annerledes på nett og følgelig vil bildet oppleves som ufokusert og kiipt - særlig hvis du ikke har tilgang til den feteste båndbredda TV2 tilbyr. 

Båndbredda avhenger av hvilken ISP (Internett-tilbyder) du har og hvilken avtale de har med TV2. F.eks. Telenor tilbyr 3000kbit/s, mens andre ISPer tilbyr fra 300-1300.

Jeg får desverre denne meldinga her hjemme:

"Catch har avtale om å levere video i inntil 1300 kbit/s.
Din linje er målt til ca 12000 kbit/s."

What a friggin' waste! Jeg vil ha 3K sendinga, jeg. Og jeg ville gjerne betalt litt ekstra også... Men... Neeeeeeiiiiiida!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 08, 15:19
Endret: 30 aug 08, 15:20
Endret av: Holters

Joa, men jeg siktet mer til kommentaren om at man på nett "ikke filmet der handlinga skjer". Det er samme bilder på nett- og tv-sendingene, selv om bitrate varierer fra nettlinje til nettlinje. :)

Gleder meg for øvrig voldsomt til å se Dominic i aksjon i dag! Får håpe det blir noen minutter på Everton også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340