Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av benksliter`n

Gerrbrandt er det vel Embarassed

Skrives slik: Gerrbrand Wink


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 aug 08, 21:35

Dette er en kamp vi skal vinne. Ålesund skal ikke ha noe å stille opp med mot oss. Dog, det er kunstgress som for meg blir bingo. Det kan gå begge veier. Tror ikke Wehrman spiller pga lyskeproblemene. Så jeg ser for meg dette laget:

                   Örlund

Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Thomassen - Ramberg - Gashi - Kvisvik

             Tegström - Adiyah

Tror ikke både Èverton og Adiyah starter. Vil tro det er usansynlig at vi stiller med to helt ferske spisser. Dette er såfremt at Tegström blir skadefri da.

 

 

 

---------------------------

FFK og Leeds United


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 26 aug 08, 21:53

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Må det snart komme en dementi på at Kasey ikke er en kvinne også da?

 

Ha ha!

Daisy Wehrman

---------------------------

dommær a' dommær!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 aug 08, 07:46

Opprinnelig postet av JonFT

Dette er en kamp vi skal vinne. Ålesund skal ikke ha noe å stille opp med mot oss. Dog, det er kunstgress som for meg blir bingo. Det kan gå begge veier. Tror ikke Wehrman spiller pga lyskeproblemene. Så jeg ser for meg dette laget:

                   Örlund

Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Thomassen - Ramberg - Gashi - Kvisvik

             Tegström - Adiyah

Tror ikke både Èverton og Adiyah starter. Vil tro det er usansynlig at vi stiller med to helt ferske spisser. Dette er såfremt at Tegström blir skadefri da.

Tror Kasey spiller.Thomassen på høyre kant? Trukke helt på det...


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 27 aug 08, 10:54

Jeg så sammendraget av Tromsø-Aalesund. Aalesund kom faktisk til flere brukbare sjanser mot et av tippeligaens beste forsvar, og Tromsø (som riktignok var svekket framover) vant takket være et skudd som endret retning. 

Nå møter vi et hjemmelag med kniven på strupen, samtidig som FFK skal spille inn ny(e) spiller(e). Selvsagt bør vi vinne for å henge med i gullkampen, men jeg tror ikke på noe lett oppgjør (uten at man trenger å være profet for å spå akkurat dét, da...).

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 aug 08, 11:06
Endret: 27 aug 08, 11:06
Endret av: Holters

Min spådom:

Örlund

Ophaug, Gerrbrand, Piiroja, Wallace

X eller Ramberg, Wehrman, Gashi, Kvisvik

Everton, Dominic

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 aug 08, 11:44

man kan lite om TL da man påstår at dette blir en enkel kamp for ffk. for meg er den fullstendig åpen. aafk må snart begynne å vinne, og ffk vinner så og si aldri på bortebane(2seire i år, 1seier de to forrige sesongene). vi har en heldig seier i trondheim, og kanskje enda heldigere i tromsø. borte mot enga var vi fantastiske og er vår beste bortekamp i år, ran at det endte U der. stabæk har tatt 8poeng mer enn oss på utebane-der ligger årsaken til at vi ligger 4 poeng bak selv med en fantastisk hjemmestatistikk.

på papiret har vi en mulighet på 3poeng, noe vi aldri har tatt på denne banen...mulig vi stiller med et splitter nytt spisspar-ikke noe som styrker "favorittstemplet" de fleste her inne har gitt oss. jeg tror det blir vldig jevnt, i denne rekkefølgen U - H - B, hvor en eventuell seiersherre vinner med ett mål. Håper på denne 11ern:

 

svensken

pac  piiroja  gerrbrand wallace

zengin?/ramberg  gashi  wehrman kvisvik

everton adiyiah

benk: runar, martinsen, ophaug, thomassen, ramberg, trulsen, tegstrøm.

(pac fremfor ophaug grunnet underlaget som tilsier rask hback, samt er aarøy ute og piiroja representerer nok luftkraft)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 08, 12:12

Er det noen som har hevdet at dette blir en lett/enkel kamp egentlig? Enkelte har skrevet at det er kamp vi skal vinne, og det er jeg enig i, men at det blir tøft er det ingen tvil om. Hvis et offensivt B-lag klarer uavgjort borte mot det dårligste hjemmelaget, så bør et fullverdig A-lag klare tre poeng mot det nest dårligste laget. Color Line Stadion er ikke lengre noe fort. Det er et sted de fleste tar med seg poeng fra. Lyn, Tromsø, Viking og Stabæk har alle tatt med seg tre poeng hjem derfra, derfor bør også vi gjøre det samme.

Av seire er det kun Brann-kampen i andre serierunde som har vært imponerede. Hamkam spilte vel deler av kampen med en spiller mindre og hadde fremt til da god kontroll på Aafk. Bortesvaket Godset ble også slått. Det er faktisk de tre seirene de har hjemme i år. Seier er forventet, uavgjort er middels og tap er en stor skuffelse.

Alle bortekamper i Tippeligaen er selvsagt tøffe, men dette skal og bør være en av de enkleste i så måte.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 08, 13:13

Enig her. Skal man være en seriøs utfordre til heder og ære, må man våge å sette frem haka. Vi har en reell sjanse til å ta gull/medalje, og da SKAL AaFK slås. Dette er en kamp vi bør vinne, alt annet er for dårlig!

---------------------------

-Elsker alle-


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 aug 08, 22:00

Trenger mer tid

Dette hørte ikke lovende ut! Frown

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 aug 08, 22:46

Vedder en flaske rødvin på at Dominic starter!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 aug 08, 09:47

Vedder på at Dominic starter jeg òg. Mine kilder dypt inne i FFK-systemet hinter om det. Wink

Grönhagen forteller meg f.eks. at "...jeg tviler på at begge starter kampen", men at "Dominic trente to uker med den danske toppserieklubben Randers før han kom til oss. Han har derfor fått inn en viss struktur (...)".

(Okei, han har fortalt det til andre enn meg også).

Jeg gleder meg forøvrig hemningsløst til overgangsvinduet stenger! Det er det samme hvert år - spesielt om sommeren: Jeg går fullstendig dritt lei av rykter, lekkasjer, av å miste gode spillere, av intrigemakeri og "sutring" fra spillere, trenere/ledere og ikke minst supportere...

---------------------------

Hater hat!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 aug 08, 11:54

Opprinnelig postet av Magnum

Vedder på at Dominic starter jeg òg. Mine kilder dypt inne i FFK-systemet hinter om det. Wink

Grönhagen forteller meg f.eks. at "...jeg tviler på at begge starter kampen", men at "Dominic trente to uker med den danske toppserieklubben Randers før han kom til oss. Han har derfor fått inn en viss struktur (...)".

(Okei, han har fortalt det til andre enn meg også).

Jeg gleder meg forøvrig hemningsløst til overgangsvinduet stenger! Det er det samme hvert år - spesielt om sommeren: Jeg går fullstendig dritt lei av rykter, lekkasjer, av å miste gode spillere, av intrigemakeri og "sutring" fra spillere, trenere/ledere og ikke minst supportere...

Vil det si at Randers ikke ga han kontrakt eller ?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 aug 08, 13:05

Opprinnelig postet av paco

Vil det si at Randers ikke ga han kontrakt eller ?

Det vil si at vi snappet han foran nesa på Randers, som ønsket å gi han kontrakt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 aug 08, 13:14

Greit at ting går den veien innimellom også. Wink

---------------------------

Hater hat!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 aug 08, 19:08
Endret: 28 aug 08, 19:18
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av paco

Vil det si at Randers ikke ga han kontrakt eller ?

Det hørtes ikke så positivt ut.

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 aug 08, 07:23

Dominic puttet 6 av 7 mål i internkampen nå nylig. Noe sier meg at Kvisvik kommer til å fôre han med pasninger utover kampen og at han får opp mot ti avslutninger, og scoret på et par av dem.

Wehrman blir vel også uaktuell ser det ut til. Hvis det blir Fernando på venstrekanten, så blir det utrolig spennende! I så fall blir det vel Ophaug på venstrebacken, Czwartek på høyre og de to faste i midten.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 aug 08, 11:54

Vi har fått mange ser jeg :)

Matchen endte 7-2 – ghanesere scoret seks av målene.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 aug 08, 12:51

Jeg synes det er befriende å høre intervjuene i det siste med Daniel Örlund - vår nye keeper. Han sa etter Ham-Kam matchen at "jeg er kommet hit for å vinne gull" - og før Ålesund kampen nå, sier han at "Ålesund får krige der nede og vi skal krige her oppe om gullet, og de får ingen poeng fra oss på lørdag". Jeg synes det er gøy å høre noen som tør å si det rett ut hva man ønsker og vil, istedetfor de vanlige kommentarene som "vi får ta en kamp om gangen", "blir vanskelig å slå Ålesund på bortebane" etc...  Og etter kampen mot Ham-Kam, så beviste han at han gjør hva han kan for å innfri i allefall.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 08, 15:25

Og hvis dere blir sultne, kan dere alltids kjøpe litt snacks

 

http://www.aafk.no/07/default.asp?page=7277&lang=1

 

Håper virkelig ikke vi får slike tilstander i Fredrikstad. Greit med brød altså, men det her er å dra det litt langt syns jeg

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340