Husk meg
Brukernavn
Passord

Erkan Zengin : Forhandlingene strandet

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 08, 13:45

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Tiger

Så noen kjente folk fra styret til ffk på by the way i Moss.

Hadde ikke tid til å se meg så godt rundt.

Så heller ikke noen med store briller.

Det der tror jeg ikke noe på! Du har under 1000 poster....

 

hehe.. Jepp.. vi får spørre keiko. Han vet alt!!Kiss

Hehe, så festlige dere var i dag a!

 


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 08, 13:46

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Hehe.

 

Og jeg vil bare tilføye at ALT som kommer frem i etterkant som stemmer, det har jeg visst lenge. Jeg har hørt det fra sikre og pålitelige kilder. Fikk greie på det like før alle andre!

 

Foot in mouth

Før alle andre...jeg vet det ikke enda?


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 27 aug 08, 13:47

javel ja. står ingenting på forumet til Bajen at han ikke kommer. Ei heller i svenske aviser........

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 08, 13:49

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

jibberisch

Før alle andre...jeg vet det ikke enda?

 

For å være seriøs; don't know shit. Nå må vel snart klubben komme med et utsagn.

---------------------------

-Elsker alle-


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 08, 13:57

Holder ikke ut denne ventingen, hva skjer?


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 27 aug 08, 14:03

Han kommer ikke. Det er hva som skjer


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 08, 14:08

Antar at det går i vasken, iom at et par påstår dette. Er vel bare ikke offentliggjort enda..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 08, 14:10

Søren! Hadde begynt å glede meg jeg nå..

Blir det en annen kantspiller da eller bare satse på de vi har?


F.ringen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 27 aug 08, 14:10

Jeg tror seriøst ikke at noen her vet noe enda. Hadde det vært klart allerede så hadde klubben slept dette på fredrikstadfk.no for lenge siden.  Jeg tipper vi ikke får noen avklaring før i morgen torsdag..

Jeg er heller ikke så overoptemistisk på våre vegne når det gjelder Zengin.. Mye tyder på at han velger en utenlandsk klubb om han får rett tilbud.  For alt vi vet kan han like gjerne ende opp i Nederland eller danmark..


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 27 aug 08, 14:16

Ikke tro meg du, men min kilde sier at Zengin glapp, fordi han var for dyr. Etter hva min kilde sa, så havner han i Tyrkia som tidligere nevnt.

Eneste jeg gjør, er å formidle det min kilde sa i stad til lunch, for han kom da rett fra Stadion!

 

Så er det opp til deg om du vil tro det eller ikke.


F.ringen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 27 aug 08, 14:18

Opprinnelig postet av Modric

Ikke tro meg du, men min kilde sier at Zengin glapp, fordi han var for dyr. Etter hva min kilde sa, så havner han i Tyrkia som tidligere nevnt.

Eneste jeg gjør, er å formidle det min kilde sa i stad til lunch, for han kom da rett fra Stadion!

 

Så er det opp til deg om du vil tro det eller ikke.

 

Ikke missforstå meg. Jeg betviler ikke deg i det hele tatt, men kilden din Surprised
Jeg syntes som nesten alle andre her at det er fint når noen poster når de vet noe..Laughing

 

Jeg har nemlig hørt noe annet.. hehe


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 aug 08, 14:21
Endret: 27 aug 08, 14:22
Endret av: Holters

Det er ganske åpenbart hvorfor FFK ikke slipper en eventuell slik nyhet ennå. Gjør de det, så får det innvirkninger på forhandlingene med en eventuell Plan B, da denne motparten da forstår at klubben nå er mer "desperate". Å slippe en slik nyhet kan altså skade klubben i nye forhandlinger på en slik måte at det medfører større kostnader.

Dette er et spill!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Næss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jan 08
Innlegg: 10

Lagt til: 27 aug 08, 14:25

Grunnen til at ingen er sikre på at din kilde snakker sant, er at utrolig mange her har hatt kilder tidligere som har sagt at han er klar eller at han ikke kommer. Ingen har så langt hatt rett. Skjønner?


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 27 aug 08, 14:34

Ja, det skjønner jeg. Men jeg poster kun det som er blitt sagt til meg, og regner med at Holters kan bekrefte dette om han vil ;)
Men kanskje det er greit som Holters sier at klubben ikke går ut med dette, før evt spiller B er på plass.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 aug 08, 15:06

Det kan virke at det er slik at kjente / profilerte spillere ofte faller av kroken, mens mer "ukjente" gode spillere biter på agnet.

Dette kan ha sin forklaring i noe som enkelt at FFK ikke er atraktiv nok, hverken internasjonal og for enkelte nasjonalt.

Dette kan skyldes flere ting, bl.a

FFK er IKKE et etablert topplag enda.

FFK kan derfor være ett usikkerhets moment for nasjonale toppspillere ala Hoff.

FFK er derfor heller ikke et velrenomert lag internasjonal.  (enda)

Såvel RBK, Brann, Viking , VIF og delvis LSK har nok vært mer i den internasjonale media de seinere 5 åra.

Norge er generelt heller ikke spesielt atraktivt fotballmessig , sjøl om lønningene her er fhv høye.

For enkelte spiller nok også klima en rolle.

Dersom jeg hadde vært atraktiv fotballspiller, ville jeg nok heller valgt fotball på sydligere breddegrader sjøl om lønna hadde vært lavere.  PS, Norge er også et høykostland, dvs at f.eks 10% mindre i lønn i de fleste middelhavsland betyr likevel høyere levestandard.

Derfor tar jeg i utgangspunkt alle nyheter om " fotball-kjendiser" som kommer til FFK med "en klype salt", sjøl om jeg håper.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 aug 08, 15:18

Opprinnelig postet av Modric

Ja, det skjønner jeg. Men jeg poster kun det som er blitt sagt til meg, og regner med at Holters kan bekrefte dette om han vil ;)
Men kanskje det er greit som Holters sier at klubben ikke går ut med dette, før evt spiller B er på plass.

For en liten stund tilbake fikk jeg høre fra en fyr som hadde hørt av en VELDIG sikker kilde at Hoff var klar for FFK. Tydeligvis var ikke kilden så sikker som man skulle ha det til.

 

Men det kan jo hende jeg bare er naiv når jeg tror at det fortsatt er en liten mulighet. Eller tro er det kanskje ikke, det er snarere håp.


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 27 aug 08, 15:47

eneste grunnen til at hoff ikke kom var at det ikke var mer blekk i pennen - men har fra sikkre kilder at dette er fikset slik Zegin ikke skal ha noe prob. med det jaffal !Tongue out

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 08, 16:06

kilder meg her og kilder meg der.. min kilde fortalte meg at både kennedy og hoff  var klare for ffk bare dager før det ble klart at hoff ikke kom. jeg stoler ikke på noen kilder lenger, men hører det de forteller meg og avventer for å se om det er hold i det, ihvertfall før jeg skriver det her!! - noe flere kunne begynt med kanskje?!

 

når det gjelder Erkan så TROR JEG han ikke kommer, MEN, jeg TROR det kommer en annen relativt kjent spiller....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 aug 08, 16:12

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

kilder meg her og kilder meg der.. min kilde fortalte meg at både kennedy og hoff  var klare for ffk bare dager før det ble klart at hoff ikke kom. jeg stoler ikke på noen kilder lenger, men hører det de forteller meg og avventer for å se om det er hold i det, ihvertfall før jeg skriver det her!! - noe flere kunne begynt med kanskje?!

 

når det gjelder Erkan så TROR JEG han ikke kommer, MEN, jeg TROR det kommer en annen relativt kjent spiller....

Og spilleren er...........Harald Martin Brattbakk!!! Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 27 aug 08, 16:14

Nei, den nye spilleren er Stian Ohr Tongue out

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24